Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær med hjerter på?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 16:34   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

No6 på Galleriet hadde noen litt kule hjertekjoler da jeg var innom i forrige uke. Ikke sukkersøte.

Takk for tips, nolo. Da blir det Oasis og nr6 i helgen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:13   #42
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Er Agenten en hjertedame? Man kan enda la seg overraske.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:16   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Er Agenten en hjertedame? Man kan enda la seg overraske.

Visste du ikke det, Heiko? Jeg har til og med hjertetatoering.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:17   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Takk for tips. Skal innom Oasis i helgen.
Denne var litt kul:

Ja. Om man er kjerring på bridgeturnering.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:19   #45
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg må forresten si at jeg er litt skuffet over kvaliteten til MyCinnamonGirl. Veldig nuppete etter 2 vask (og jeg har ikke omtrent ikke nupper på klær ellers), blomsten tatt av og sømmen ved hetten røk ganske tidlig. Det var den i bomull. Og jeg vasket på finvask og med innsiden ut.

Dessverre min erfaring også. De sendte ny blomst i posten, men den ble ødelagt også. Søte klær da.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:23   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja. Om man er kjerring på bridgeturnering.



Kjerring?

Sorte slim jeans, sort singlet, sorte høye støvletter - så går den. prøv ikke å påstå noe annet.

(Men du har nok rett, mannen holdt på å dø av latter da jeg viste han bildet og proklamerte høylydt at "det der er ikke din smak." )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:39   #47
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Visste du ikke det, Heiko? Jeg har til og med hjertetatoering.

Jeg elsker virkelig å bli overrasket!

Hvilke farger liker du på klærne dine da?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:49   #48
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg elsker virkelig å bli overrasket!

Hvilke farger liker du på klærne dine da?

Mye svart, men også blått (jeansfarger), litt rødt (må være rett rødfarge) og noe grønt (må være rette grønfargen). Jeg bruker mye svart som basisfarge og bryter med rødt, blått, turkise, grønt.

Dette er min stil:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 17:49   #49
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Svært bilde. Og den var litt for lite svart i.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:09   #50
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Nå ble jeg oppriktig overrasket. Da jeg åpnet tråden var jeg 100% sikker på at temaet var "hva i all verden er feil med folk som på død og liv ska ha hjerter på klærne?". Dette stemmer ikke med inntrykket av 007.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:10   #51
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nå ble jeg oppriktig overrasket. Da jeg åpnet tråden var jeg 100% sikker på at temaet var "hva i all verden er feil med folk som på død og liv ska ha hjerter på klærne?". Dette stemmer ikke med inntrykket av 007.

Samme her, men så skjønte jeg at hun vil ha litt røffere hjerteklær. Da var verden i vater igjen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:12   #52
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Det ligger en hjertekjole i tilsalgstråden her.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:12   #53
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Samme her, men så skjønte jeg at hun vil ha litt røffere hjerteklær. Da var verden i vater igjen.

Røff og hjerte i samme setning? Hjerter er på pr def sukkersøtt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:19   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Heiko - hun ser skikkelig rocka og veldig pen ut. :sladrer:

Jeg har kjole med hjerte på. Den har jeg faktisk på akkurat her og nå. Senest for en time siden kom en dame løpende tvers over et rom og lurte på hvor den FANTASTISKE kjolen kom fra.

Jeg bare viste henne labelen og sa at det er en spesiell kolleksjon.

  Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:33   #55
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Butterfly i Trondheim selger klær med hjerter på.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:32   #56
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Det er et firma i Son som heter Hjerter. De har noen klær og mange stilige smykker.

http://www.hjerter.no/public.aspx?pageid=59688

Synd at det er "hemmelig" hvem som fører produktene deres.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:50   #57
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Synd at det er "hemmelig" hvem som fører produktene deres.

Det går an å sende en e-post for å få vite liste over forhandlere. Det har jeg gjort og det funket fint!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 08:06   #58
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Synd at det er "hemmelig" hvem som fører produktene deres.

Endel av smykkene føres hvertfall av Ilse Jacobsen på Paleet i Oslo. Jeg har det ene armbåndet med hjerte på og har kjøpt ett av halskjedene i julegave.

Men jeg skulle gjerne visst hvem som fører kjolene.....


Sist redigert av Knerten : 12-11-10 kl 08:42.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 08:13   #59
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Synd at det er "hemmelig" hvem som fører produktene deres.

Du vet jo hvor jeg bor, her er det en butikk som fører klær og muligens smykker derfra. Jeg prikker deg navn og sted.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 08:43   #60
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær med hjerter på?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Ååå.. Har akkurat invistert ( på salg vel og merke) i en i fleece til snuppa.... Fårhåpe den holder seg bedre.

Lillesøster har flere kjoler herfra og de er supre i kvaliteten. Selv etter barnehagebruk

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no