Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp - kjøpe mobil på telenor.no

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-09, 23:16   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hjelp - kjøpe mobil på telenor.no

Ungene skal få mobil i bursdagsgave, og jeg leter på Telenors sider siden jeg har abonnement derfra selv. Jeg tror jeg har bestemt meg for abonnementet Nettogkontant og en Samsung E250 (rop ut hvis det høres helt på viddene ut!).

Men hvordan gjør jeg det når jeg skal bestille? Skal abonnementene kjøpes i ungene sine navn, eller i mitt? Jeg må jo krysse av for at jeg vil ha et nytt nummer, jeg lager vel ikke krøll med mitt eget nummer/abonnement da? Jeg har lett og lett, men finner ikke noe om dette på sidene til Telenor. Andre lure ting å tenke på?

*Oppdatering av spørsmålene i innlegg 3.*

__________________
2001 og 2001

Sist redigert av Stompa : 17-07-09 kl 18:50.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 00:43   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - kjøpe mobil på telenor.no

Jeg har bestilt gjennom Telenor et par ganger, men har ringt kundesevice begge gangene. Har da også prata på meg noen gratis ringeminutter og SMSer.
Jeg har bestilt i mitt navn, reservert nummerne for katalogoppføring og sperret for teletorg og femsiffrede nummer/SMS.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 18:50   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - kjøpe mobil på telenor.no

Dytter litt på denne, jeg - har så lite lyst til å ringe.

Tror jeg har funnet ut at det bare er å bestille med andre nr uten at det blir problemer for meg, men nå har jeg funnet ny mobil til meg også og vil samtidig bytte abonnement. Skal jeg da først bytte abonnement, så bestille telefon, eller byttes abonnementet automatisk når jeg bestiller ny telefon med nytt abonnement på det nummeret jeg har allerede?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 18:59   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - kjøpe mobil på telenor.no

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Dytter litt på denne, jeg - har så lite lyst til å ringe.

Tror jeg har funnet ut at det bare er å bestille med andre nr uten at det blir problemer for meg, men nå har jeg funnet ny mobil til meg også og vil samtidig bytte abonnement. Skal jeg da først bytte abonnement, så bestille telefon, eller byttes abonnementet automatisk når jeg bestiller ny telefon med nytt abonnement på det nummeret jeg har allerede?

Du kan ha flere nr registrert på deg. Om du vil bytte abonnement så er jeg rimelig sikker på at når du bestiller så skjer det automatisk, med mindre du har bindingstid på nr ditt. Så jeg tror du bare kan bestille også byttes det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 21:03   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - kjøpe mobil på telenor.no

Du kan ha de i fri familie med deg. Så er det gratis for ungen å ringe deg og omvendt.

og om du betuller telefon med abb. så skjer det automatisk når du betstiller telefonen og taster inn ditt nr for det som skal vidreførest

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no