Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobilt bredbånd

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 17:14   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Mobilt bredbånd

Eller noe slikt.

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg det, det vil si om det er mulig å få det til tidsbegrenset. Kanskje en måneds tid?

Tenkte nemlig på å skaffe meg nettilgang på hytta, og da må vel mobilen til pers. Da kunne jeg reise opp dit med barna i trygg forvisning om at jeg i alle fall kan surfe litt på kveldene. eller jeg kunne ta med meg en pc og reise alene, jobbe litt derfra helt uforstyrret. Noen som har prøvd?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 17:28   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilt bredbånd

Jeg har prøvd både med mobil og sånn usb-sak de selger i pakker (min var fra telenor).

Opplevde usb-løsningen som mye mer stabil, så vil anbefale det om du ikke syntes det er ille og legge litt penger i det. Du kan også bestille månedsvis tror jeg, men førstegangsutgiften vil bli en del høyere med usbløsningen (skal se om jeg finner link). Men sjekk hvordan dekningen er dit du skal. Jeg er tror ikke den er like god over alt, uten at jeg egentlig har kjempepeiling.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 17:30   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilt bredbånd

http://telenor.no/privat/mobil/abonn...bb-kveldoghelg

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:37   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mobilt bredbånd

Hvis det er dekning på det gamle NMT-nettet der, kan jeg anbefale bredbånd fra ICE. Det er mye kjappere enn 3G-bredbånd. Du kan kjøpe abbonnement der du betaler pr. påbegynt uke, og med fri bruk i hele skandinavia.

http://www.ice.no/

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no