Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lang festkjole i STOR størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 16:56   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang festkjole i STOR størrelse

Hvisomattedersomatte jeg vinner et valg neste uke så må jeg gå på en formell fest med dresskode "smoking". Så vidt jeg skjønner betyr det lang kjole, og ikke bunad. Jeg har ikke et ubegrenset kjolebudsjett, og er ca. str. 54.

(Nå tror jeg jo ikke at jeg vinner det valget, men jeg er planleggingsoman og klarer ikke å la være å tenke på kjoleproblemstillingen! Det kan jo hende at den gjentar seg.)

Hvor finner jeg noe sånt, da? Er det noen av superslankerne her inne som har noe hengende på kottet?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:05   #2
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Nå vet ikke jeg hvor du bor men dersom du har Zizzi i nærheten har jo de masse fint i store størrelser.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:07   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg trodde bunad kunne brukes til alt. Det finnes ikke flottere stasplagg enn det vel. Lykke til med valg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:08   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Hva heter den der på fire bokstaver eller noe?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:14   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Har du tid til å bestille fra USA? Lane Bryant har disse to:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:16   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Divax er det vel den heter.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:18   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Alight.com har masse, bl.a.:



Noen er dog ikke lange..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 18:40   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Den røde til Salt der -

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:23   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Zizzi har en del fint ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:25   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Ellers er det jo en butikk i Oslo som har store str, både penklær og hverdagsklær. Jeg kjøpte meg bukse der i januar.
Hva het den igjen da?

Alexis? Alexy?
Den ligger liksom i ei tverrgate (til venstre) når man går opp Carl Johan, inn like ved Buger King om jeg ikke husker HELT feil.

De hadde iallefall fine kjoler!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:26   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Her:

http://www.alexismote.no/index.html

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:27   #12
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg har en fin lang kjole i skapet, str. 52/54 og for stor til meg nå, men den er tatt opp i skuldrene fordi jeg bare er 158 høy. Innbiller meg at Acsa er litt høyere?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 09:45   #13
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg er bare 1,65, så det er jo ikke store forskjellen, ming. Da har jeg fått noen innspill og så får jeg se om en snau uke om jeg hadde grunn til å tenke på kjole. Takk!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 20:25   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Kjoleshopping! Jeg er med!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 20:28   #15
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg har en sort kjole hengende. Ikke så fancy som den Divine lånte, men veldig enkel og fin. Kan stappe den i en konvolutt og sende den hvis du vil.

  Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 21:03   #16
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Den som henger her hos meg er mørk gullfarget/gyllen brun på en måte, med noe paljettpynt over brystet. Fin og flatterende fasong. Krever pupper.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 09:39   #17
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg har pupper, men vet ikke hvor mye pupper du mener trengs? Gyllen hørtes veldig lekkert ut, da!

mei, hvis det blir aktuelt skal du få være med på kjoleshopping.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 15:05   #18
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg hadde nok en F-cup da jeg brukte denne kjolen.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 17:15   #19
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Jeg har F-cup, men det er sånn "ned i omkrets og opp i cup for da blir puppene finest"-størrelse, ikke sånn reell "målebånd på differanse mellom pupp og omkrets"-størrelse.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 21:34   #20
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har F-cup, men det er sånn "ned i omkrets og opp i cup for da blir puppene finest"-størrelse, ikke sånn reell "målebånd på differanse mellom pupp og omkrets"-størrelse.

Det er sånn det er/var her også. Så da passer den sikkert.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no