Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forelska meg i en kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 23:26   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Go for it. De pleier å bli fort utsolgte.

  Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:28   #22
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Fiiin! Hvordan er Desigual i str. - hva tilsvarer XL, f.eks?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:34   #23
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Den var nydelig

-Embriksmamma- Desigual er veldig lite i størrelsen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:36   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Fiiin! Hvordan er Desigual i str. - hva tilsvarer XL, f.eks?

XL er ca. 42. Så lenge det er stretch i stoffet.

  Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:42   #25
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Neimen, nå skulle jo alle si at den var kjempefin at venninna mi bare er kjempeteit!

Kjolen er kjempefin og venninna di er kjempeteit.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:44   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Desigual

  Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 06:13   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Jeg er ikke kjempefan av Desigual, men om du elsker kjolen skal du selvsagt ikke høre på hverken meg eller venninna di, men skynde deg før den blir utsolgt!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 06:53   #28
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Jeg bruker samme størrelse i Desigual som andre klær. Jeg har små pupper og synes den fasongen der er håpløs, men med en mindre utringet singlett under hadde det vel gått. Jeg synes de har mange fargerike og morsomme klær.

Også er jeg enig i at hvis du liker denne kjolen så ikke bry deg om det ikke er venninna di sin smak. Hvor kjedelig hadde det vel vært om alle gikk likt kledd.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 08:28   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Den var ikke noe for meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 08:34   #30
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Jeg liker kjolene derfra.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 08:38   #31
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Bitt av desigual basillen du også..?
Her har det nettopp kommet to stk i hus og jeg er strålende fornøyd! Go for it!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 09:35   #32
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Jeg likte den. Venninna di har ikke samme smak som oss. Takk og pris for at alle ikke liker det samme.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:37   #33
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Digger Desigual! Tror det er litt sånn elsk-hat på den stilen, så ikke bry deg om de som ikke liker den

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 11:09   #34
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Jeg syns du skal kjøpe den
Jeg syns den var fin, men på noen andre enn meg
Jeg ville ikke brukt den, men syns slike mønstre er stilige på andre

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 11:20   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Ikke min stil.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 17:51   #36
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Go for it!! Så lenge du liker den så er det fullstendig uinteressant hva andre måtte mene. Man blir iallefall "sett" i en Desigual kjole. Jeg liker Desigual men jeg er en mønsterfarge freak. :P

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 19:54   #37
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Fin fasong/snitt, men fargene er ikke min stil...

Liker du den så er det det som teller. Løp og kjøp...!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 19:55   #38
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Jeg syns den er kjempefin! Men blås uansett i hva andre sier - det er du som skal like klærne du går i!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 20:07   #39
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Rålekker. Har en i samme snitt, og føler meg fin i den. Har egentlig lyst på denne og.

Men er i ferd med å tenke at Desigual likevel bør fornye seg litt, det er grenser for hvor mye de kan pøse ut av omtrent akkurat det samme.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 20:54   #40
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forelska meg i en kjole

Nydelig!

Har aldri vært noen fan av Desigual, men så prøvde jeg en i en butikk og jeg falt pladask! Vakreste kjolesnitt og lengde jeg har sett på lenge. Også var det en sykkel på den og da var saken klar!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no