Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør og sko til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 14:21   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tilbehør og sko til kjole

Jeg skal visst gifte meg i slutten av april. Det ble litt hastig bestemt og avgjort. Ikke noe stort, vielse og middag/kaker med foreldre, mine søsken og forlovere. Uformellt med andre ord. Økonomien tillater ikke særlig av innkjøp. Har en veldig fin, lang lilla jeg kan bruke om jeg ikke ender opp med fullt antrekk av kjole jeg bestilte på Ellos. Nemlig denne:



Det hører med å si at jeg er rake motsetningen til berta som er avbildet i kjolen. Jeg er størrelse 46(mer eller mindre), er bleik - ikke noe sånn fin porselensbleik heller gitt. Mørkt hår, breie skuldre, små pupper, stor mage og full pakke. Og likevel tok jeg altså sjansen på å bestille den. Vel, den passer. Men om jeg skal kunne bruke den må jeg ha bolero, strømpebukse og sko:

Bolero tror jeg at jeg har, hvit
Hvilken type smykke til forresten? Kan ikke ha/ønsker ikke noe halsgropsmykke, det må være med anheng av noe slag. Juggel er veldig budsjettfint, kan lage selv også men trenger tips.
Sko? Bør være billige og ikke særlig til hæl; isåfall brei, men helst kilehæl om hæl. Har brei fot men ikke høy vrist, smal over hælen. Trenger str 39-40.
Strømpebukse? Farge, modell, tykkelse? Jeg tror jeg vil opp en størrelse i strømpebukse til 48; har opplevd flere ganger nå at strømpebuksene blir for korte i skrittet enda de går langt opp på magen og jeg er kort i beina.

Og om noen kjenner meg sånn f.eks på fjesboka her så setter jeg pris på om det ikke gaules ut noe der, vi har ikke sagt det til så mange og har ikke bestemt oss for om vi sier det i forkant heller.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 14:39   #2
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:33   #3
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

74 som har sett tråden, en som har gratulert og ingen som har forsøkt svare. Så joda, bør vel kanskje ta hintet og gå for den lilla?


Og tusen takk, Flubby!!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:42   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Jeg har ingen forslag, men heihei og grattis! Så koselig, gratulerer.
Hastebryllup, huh?

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:43   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

Smykke: Jeg tror jeg ville satset på noe perlegreier. Hva med hvite og gjennomsiktige, evt også noen skummetmelkgjennomsiktige tredd på wire eller 'snøre'? To eller tre 'lag' om du skjønner hva jeg mener?

Sko og strømpebukse er jeg blank på. Eller - om du må ha strømpebukse så ville jeg valgt en tynn, og muligens pudderfarget/nude. Hva med nude sko også?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:43   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Næmmen Acino da!
Gratulerer så mye!

Jeg er så fashionchallenged at jeg tør ikke begynne å gi råd (de vil i tilfelle ikke være sikre) så jeg bare sier HURRA!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:43   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Ikke noen forslag her heller, men kjolen var nydelig og masse, masse gratulerer

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:47   #8
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:48   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Jeg har ikke sett tråden før nå, og løper altså rett inn og svarer!


Jeg har en venninne som giftet seg i lang, lilla kjole og det var veldig vakkert. Så bare utfra det så stemmer jeg jo på den.

Føler du deg fin i den hvite, så velger du den; følg magefølelsen.

Hm. Var kanskje ikke så mye hjelp å få av meg heller. Men - grattis!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:50   #10
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gå på brandos.no, søk opp brudesko. Der hadde de et merke som het wildflower, så ut til å være en del helt enkle modeller, til rimelige priser.

Gratulerer så mye!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:51   #11
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Se her ja!!

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg har ingen forslag, men heihei og grattis! Så koselig, gratulerer.
Hastebryllup, huh?


Jo, jeg ser vel litt gravid ut i kjolen, men korsett burde gjøre susen. Men nei, jeg er nok bare tjukk og forøvrig er det ikke så spennende som det høres ut. Vi har vært sammen i 14,5år nå og forlova i eh....er jammen ikke sikker!?! Det er nok mest ett utslag av at vi vil sikre hverandre så godt vi kan om noe skulle skje med en av oss, sånn i forhold til arv, barna osv. Det er ikke stor forskjell fra å være samboere, men enn så lenge så favoriserer staten fremdeles gifte. Ville vel egentlig hatt "skikkelig" bryllup i regi av humanetisk forbund osv, men når grunnene for å gifte seg er som de er så kan vi like godt hoppe i å gjøre det litt kjapt. Og lommeboka er dessverre tom, nok en grunn til å gjøre det enkelt. Men det er helt greit.

Og takk, takk for gratulasjon!


Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Gratulerer!

Smykke: Jeg tror jeg ville satset på noe perlegreier. Hva med hvite og gjennomsiktige, evt også noen skummetmelkgjennomsiktige tredd på wire eller 'snøre'? To eller tre 'lag' om du skjønner hva jeg mener?

Sko og strømpebukse er jeg blank på. Eller - om du må ha strømpebukse så ville jeg valgt en tynn, og muligens pudderfarget/nude. Hva med nude sko også?

Sånn oppi halsgropa eller kan man ha det lengre når man gjør det slik? Har aldri lagd wiresmykker før, men har lagd smykker så jeg har jo generelt utstyr og en haug perler osv. Må kanskje prøve!
Må nok ha strømpebukse så jeg ikke blender tilkommende mann og gjester samt at jeg ikke har pene nok bein til å gå uten. Nude ja, men nude sko til hvit kjole? Jeg skjønner poenget altså, forlenge beina. Hmm

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Næmmen Acino da!
Gratulerer så mye!

Jeg er så fashionchallenged at jeg tør ikke begynne å gi råd (de vil i tilfelle ikke være sikre) så jeg bare sier HURRA!

Takk! Du er nok i like god stand til å gi råd du som meg, minst!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:51   #12
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Jeg ville valgt noen enkle smykker til den hvite kjolen. Sølv er jo fint til hvitt. Sølvsko, tynne strømpebukser, smykker, og bolero eller et fint sjal.

Gratulerer forresten!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:51   #13
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:53   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer.
Kjolen er kjempesøt.
Vi giftet oss også litt hemmelig. Sa ifra til familien en uke før.
Jeg hadde en enkel lang brudekjole og lilla høye sko. Ville bruke de for jeg visste at jeg klarte å gå med de en hel lang dag. Hadde lillatoner i blomster og pynt på bordet så jeg følte at det passet.
Lykke til på den store dagen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:54   #15
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:55   #16
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Ikke noen forslag her heller, men kjolen var nydelig og masse, masse gratulerer

Takk!

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Gratulerer!

Takk!

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg har ikke sett tråden før nå, og løper altså rett inn og svarer!

Jeg har en venninne som giftet seg i lang, lilla kjole og det var veldig vakkert. Så bare utfra det så stemmer jeg jo på den.

Føler du deg fin i den hvite, så velger du den; følg magefølelsen.

Hm. Var kanskje ikke så mye hjelp å få av meg heller. Men - grattis!

Er ikke sikker på hva magefølelsen sier egentlig. Den lilla er en igigi-kjole kjøpt for noen år siden, har brukt den i 2-3bryllup; den er for fin til å brukes til andre ting. Den er virkelig en goood backup, men jeg har egentlig lyst på noe nytt. Har hatt skype-date med mamma og pappa og de sier at med bolero kan jeg fint bruke den hvite - men så svarer de forøvrig som foreldre sikkert flest; At det er jeg som skal like, jeg som skal være komfortabel og bla,bla

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Gå på brandos.no, søk opp brudesko. Der hadde de et merke som het wildflower, så ut til å være en del helt enkle modeller, til rimelige priser.

Gratulerer så mye!

Takk for godt tips, skal sjekke med en gang!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:58   #17
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg ville valgt noen enkle smykker til den hvite kjolen. Sølv er jo fint til hvitt. Sølvsko, tynne strømpebukser, smykker, og bolero eller et fint sjal.

Gratulerer forresten!

Sølv er veldig fint til, enig i den. Hvilke farge på strømpebukse da eventuelt tro? Jeg tenker at det kanskje ser penest ut med sjal men så er det det at med to på da 20mnd som skal klatre, herje osv så bør jeg ha noe som sitter stuck på.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Gratulerer

Takk!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gratulerer.
Kjolen er kjempesøt.
Vi giftet oss også litt hemmelig. Sa ifra til familien en uke før.
Jeg hadde en enkel lang brudekjole og lilla høye sko. Ville bruke de for jeg visste at jeg klarte å gå med de en hel lang dag. Hadde lillatoner i blomster og pynt på bordet så jeg følte at det passet.
Lykke til på den store dagen.

Hørtes veldig fint ut! Er ikke en gang sikker på om jeg skal ha blomster. Alt en skal vurdere og lure på!

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Gratulerer!

Takk!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:02   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer! Brandos er mitt tips også på sko.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:09   #19
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Smykker: sjekk www.accessorize.com, necklaces. Accessorize har mange fine smykker synes jeg, ikke dyre heller.
Hvis du vil ha noe mer spesielt kunne du sjekket ut om det er noen i nærheten som har hjerter smykker. Www.hjerter.no

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:17   #20
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Det her fallt jeg skikkelig for!
Kanskje til inspirasjon i det minste, om jeg lager selv. Skal kikke mer på linkene, takk, Sindrome!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no