Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge på skoene...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 15:28   #21
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farge på skoene...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sko og veske i samme farge er big no no.

Prøver å lære dette til mamma som ellers er veldig flink til å kle seg. Ser ut som det ble hardt inprentet på 90(?)tallet, men begynner å gi seg nå.

Jeg hadde nok også gått for svart topp til dette antrekket. Om du vil satse på det kule smykket kan jeg trøste med at det er lov å blande brunt og svart i vår. Det samme med gull og sølv. :blæ:

Off topic: Har føttene dine vokst en str altså? Det er det rareste...

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 16:22   #22
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farge på skoene...

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Prøver å lære dette til mamma som ellers er veldig flink til å kle seg. Ser ut som det ble hardt inprentet på 90(?)tallet, men begynner å gi seg nå.

Jeg hadde nok også gått for svart topp til dette antrekket. Om du vil satse på det kule smykket kan jeg trøste med at det er lov å blande brunt og svart i vår. Det samme med gull og sølv. :blæ:

Off topic: Har føttene dine vokst en str altså? Det er det rareste...

Det har nok skjedd med flere det.

Eller som mannen min sier så direkte: Du har jo lagt på deg litt ellers siden den gang du fikk storesøster, så det er vel ikke så rart at føttene også blir litt større. Det er av sine egne man skal ha det...

  Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:09   #23
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge på skoene...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ikke enig

Så lenge begge feks er i skinn, så syntes jeg det er MYE finere med brunt og brunt, enn svart og brunt feks. Kunne aldri brukt de to fargene sammen.

Men de må ikke være helt lik i farge. Altfor mye match og altfor mye fem år tilbake

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 15:57   #24
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på skoene...


Ser av denne diskusjonen at jeg er håpløst ute og fullstendig uten stil.
Men det har i grunnen vennene mine konstatert for lenge siden...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 16:08   #25
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge på skoene...

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Ser av denne diskusjonen at jeg er håpløst ute og fullstendig uten stil.
Men det har i grunnen vennene mine konstatert for lenge siden...

Jeg også.. Jeg trodde nemlig man burde ha samme farge på sko og veske jeg da.. hihi..

Trinny og susanna! :roper: Jeg vil bli nyyyyyyyy!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 16:12   #26
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på skoene...

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg også.. Jeg trodde nemlig man burde ha samme farge på sko og veske jeg da.. hihi..

Trinny og susanna! :roper: Jeg vil bli nyyyyyyyy!

Jah!
Trinny og Susanna ville fått krampe og hjerteinfarkt om de hadde sett garderoben min, forresten.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no