Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til jente på 15

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-23, 21:31   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gave til jente på 15

Trenger tips til bursdagsgave og konfirmasjonsgave (to gaver). Ikke penger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 21:50   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Vi pleier vi å gi kniv i konfirmasjonsgave til nevøer eller nieser. Vår slekt er mye ute.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 22:31   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Takk for tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 00:11   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Min setter pris på smykker, men det gjelder sikkert ikke alle.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 10:03   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Min er også glad i smykker.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 10:24   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Smykker liker mine og. Selv fikk jeg mye smykker til min konfirmasjon som jeg fortsatt har.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 10:41   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Vi pleier vi å gi kniv i konfirmasjonsgave til nevøer eller nieser. Vår slekt er mye ute.

Jeg fikk en kniv (Helle-) i konfirmasjonsgave, og av alle gavene jeg fikk er dette den eneste jeg fortsatt har, og den som har blitt desidert mest brukt.

Ellers liker min 15-åring også smykker, særlig øredobber, og for tiden flere ulike, tynne armbånd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 12:31   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Tips til armbånd og/eller øredobber? Hva er populært nå? Dette er altså kjæresten til yngste og han står fast.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 12:39   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Min har også blitt glad for smykkeskrin med fløyel utenpå, fra Day, eller Dark, og blomstrete toalettveske.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 12:54   #10
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.559
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Ja, min 15-åring ble veldig glad for smykkeskrin i fløyel. (Dark f.eks)
Hun ble også veldig glad for både Maanesten-gavekort og Dark smykker.
Ellers liker hun helt enkle gull(forgylte) smykker.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 15:43   #11
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Koffert.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 17:07   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Ja, min 15-åring ble veldig glad for smykkeskrin i fløyel. (Dark f.eks)
Hun ble også veldig glad for både Maanesten-gavekort og Dark smykker.
Ellers liker hun helt enkle gull(forgylte) smykker.

Vet du butikker som selger de smykkeskrinene? Finner på nett, men jeg har en datter som har bursdag om få dager, og jeg tror hun ville likt et sånt smykkeskrin.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 17:17   #13
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.559
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vet du butikker som selger de smykkeskrinene? Finner på nett, men jeg har en datter som har bursdag om få dager, og jeg tror hun ville likt et sånt smykkeskrin.

Nå vet jeg ikke helt hvor du bor, men her er det en lokal butikk som selger. I Oslo vet jeg om You&I på Aker Brygge. Og sikkert flere!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 19:24   #14
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Nå vet jeg ikke helt hvor du bor, men her er det en lokal butikk som selger. I Oslo vet jeg om You&I på Aker Brygge. Og sikkert flere!

Bor i Bergen, så det bør være muligheter. Takker!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 21:58   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til jente på 15

Her selges de blant annet på en butikk som har vesker, kofferter m.m. (BAG), og på Illums Bolighus. Og DAY sine selger de i butikker hvor de ellers selger DAY-vesker og -klær.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-07-23 kl 22:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no