Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

El Naturalista på nett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 18:16   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

El Naturalista på nett

Noen som vet hvor man kan kjøpe disse på nett til grei pris? Har forelska meg sååå i typen yggdrasil. Sliter litt med å bestemme meg for fargen, svarte eller lilla....eller kanskje røde? Tror det blir lilla...eller svart - ja, om jeg skal ta meg råd til de da. Min kjære sier jeg kan få treningsabonnement til min tjuetiårsdag(som nærmer seg stygt), men jeg synes kanskje det er litt i vel dyreste laget. Kanskje jeg heller skal gå for ett sånt skopar. De har de svarte på en butikk i nærheten, men om jeg går for lilla må det bli nett.


__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 19:44   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: El Naturalista på nett

De er utrolig gode å gå i. Har de i lilla.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 19:57   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: El Naturalista på nett

De har de kanskje på Brandos.no. Sjekk logoshopping.no også.

(og rawshoes.com, hvis det er ok å kjøpe fra utenlandsk nettbutikk)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 20:41   #4
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: El Naturalista på nett

Jeg har de lilla, de er utrolig gode å gå i!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 00:25   #5
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista på nett

Disse fikk jeg i julegave av mamman min i dag! Jeg har rød, hadde nok valgt lilla om de hadde hatt den fargen, men rødfargen var veldig fin også synes jeg.

Og ja, de er veldig gode på foten!

Brandos.no tror jeg har.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 11:34   #6
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: El Naturalista på nett

Fant de dessverre ikke på hverken logoshopping eller brandos...
Men takk for hjelpen uansett! Skal sjekke ut den utenlandske også, men da blir det vel kanskje dyrere enn her - sånn når porto, toll og moms er lagt til. Og så så vanskelig å bestemme seg da, lilla eller svart, lilla eller svart. Har lyst på begge!

Går de forresten noe særlig ut under bruk? Jeg skulle vel strengt tatt hatt 39,5; 39 var litt trang fremme med tærne mens 40 glipper i hælen. Kan jo selvsagt bare bruke en kippekappe.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 15:38   #7
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: El Naturalista på nett

Jeg fikk, jeg fikk - svarte til tjuetiårsdagen min igår!!!
Min kjære ble instruert av mamma(som bare hadde sett de en gang..) til å kjøpe de for henne. Alt var rett unntatt selve modellen, har fått noen som er åpne i hælen. Skal få bytta til rett modell idag. Gleder meg så til å få prøvd de ut, håper de er like fine og gode som tenkt!!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 21:54   #8
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: El Naturalista på nett

Gratulerer! Og ikke minst, gratulerer med tjuetiårsdagen!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 22:16   #9
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: El Naturalista på nett

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Gratulerer! Og ikke minst, gratulerer med tjuetiårsdagen!

Takk! De var selvsagt utsolgt for min størrelse, så må ut igjen å hente de i morgen. Skal vel ikke klage siden de kunne få de til i morgen..

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no