Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Babyer i barnehagen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-08, 22:45   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Jeg gikk i barnehage fra jeg var under 3 mnd. Både min mor og far jobbet fulltid da jeg var så liten. (Da min søster ble født da jeg var 6 jobbet mamma redusert noen år) Jeg gikk i barnehage til jeg begynte på skolen. Jeg våger påstå at jeg ikke er blitt skadet.

Likevel er jeg sjeleglad for at jeg slipper å la mine barn begynne i barnehage når de er så små. Hadde jeg bodd og jobbet i ett land hvor det var normalt med kort permisjon og tilrettelagt med spebarnsbarnehager av høy kvalitet ville jeg antatt benyttet meg av det. Men sånn som jeg ser de barnehagene som storesøster går i, ville jeg neppe sendt mine 4 mnd. gamle babyer dit, i all den tid personalet tildels består av urutinerte og ufaglærte jentunger på 20 år som ikke vet opp-ned på en bleie.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no