Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tatovering(er)?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatovering(er)?
Ja, jeg har mer enn 5. 3 1,37%
Ja, jeg har 4-5. 2 0,91%
Ja, jeg har 2-3 31 14,16%
Ja, jeg har én. 49 22,37%
Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. 3 1,37%
Nei, men jeg har vage planer om å få det. 9 4,11%
Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? 23 10,50%
Nei, og det er helt uaktuelt å få det. 99 45,21%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-13, 12:05   #161
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mening? Og logoen til Kanarifansen?

mening ja, er det en lidenskap og en stor del av din livstil. Ihvertfall over flere år mens jeg bodde på Romerike så ja, for meg har det en mening! typ, hver søndag over flere år. bussturer med likesinnede over alle Norges kriker og kroker. Jo det har betydning og ja fansen ble stiftet med skrivefeilen! så logoen er korrekt, heldigvis ettersom trøndertatovøren fleipet mye om å skrive Rosenborg.


fornøyd med den ihvertfall, første og foreløpig beste:

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.

Sist redigert av Wingman : 08-03-13 kl 12:13. Årsak: bilde
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 02:27   #162
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Har tre stykker. En på brystet, skulderen og en mellom albue og håndledd.
Skal ha enda en til sommeren

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 05:21   #163
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Ser det er lenge siden jeg svarte på denne undersøkelsen. Har krysset av for "jeg har en" men nå har jeg tre.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 06:46   #164
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ser det er lenge siden jeg svarte på denne undersøkelsen. Har krysset av for "jeg har en" men nå har jeg tre.

Hva har du av?

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 09:24   #165
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jeg svarte ikke på undersøkelsen i 2010, men jeg fikk en tatovering i 2011. Jeg skal ha en til neste gang jeg drar tilbake til hippieland.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 15:40   #166
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jeg svarte to sist, men nå kan jeg si en siden de to jeg hadde har blitt til en diger.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 18:50   #167
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Hva har du av?

En søt (tro det eller ei) edderkopp på skulderen, min første, tatt da jeg var atten. Har også to blomster og barnas initialer på høyre ankel, og et hjerte satt sammen av en g-nøkkel og f-nøkkel på venstre håndledd.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 21:37   #168
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Tatoveringer er ingenting for meg.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 20:26   #169
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet?

September 2011 tatovert jeg den første og hittil eneste tatoveringen jeg har, i Hippieland. Jeg har jaggu lyst på en til, men vet ikke helt hva/hvor.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 20:26   #170
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.519
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Bomull: Hva har du lyst på da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 20:29   #171
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bomull: Hva har du lyst på da?

Vet ikke. Den jeg har er i korsryggen og er en jeg fritt kan velge om/når jeg vil vise frem, stort sett. Jeg tror ankel/vrist er aktuelt område hvisomatte dersomatte, men hva aner jeg ikke pt. Det må bety noe/ha en mening synes jeg, ikke bare være et innfall.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 09:00   #172
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?



tattoo nr2, syns den ble kjedelig men mulig den lar seg piffe opp. men fornøyd med uendelighetstegnet kom med. og at den ble tatt i anledning tattoo mot barnekreft.

neste plan er en ulvetattoo på v.overarm men usikker på om jeg vil ta i farger når jeg har sorte fra før. forestilt meg en kald blåfarge.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 09:31   #173
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

September 2011 tatovert jeg den første og hittil eneste tatoveringen jeg har, i Hippieland. Jeg har jaggu lyst på en til, men vet ikke helt hva/hvor.

Fire FP'ere med tatoveringer fra samme studio i Hippieland. Vakkert!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no