Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Crown!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-20, 21:27   #61
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Helt enig, men jeg synes også Olivia Colman spiller ufattelig bra.

Jeg glemte henne i farten, men jeg er veldig enig: Hun er strålende!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-20, 21:30   #62
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg husker henne best fra Broadchurch (som D.S. Miller), men jeg synes hun er fabelaktig i dronningrollen. Men klart, de to rollene kan ikke sammenlignes.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-20, 21:31   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Olivia Colman er fabelaktig i hva nå enn hun gjør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 00:43   #64
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Ser i kveld, og nå har bryllupet vært mellom Diana og Charles. Jeg får så vondt av de begge to. Synes begge spiller fantastisk da. Margaret hadde rett de burde ikke gifte seg.
Jeg sliter med G.Andersson som Thatcher, mulig fordi jeg så henne sist i Sex Education, og det virker så overdramatisk skuespill. Men, jeg husker jo T. som en gammel dame så mulig derfor.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 01:06   #65
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Apropos det med Anne og hennes barn. Det er heller ikke viet særlig oppmerksomhet til det at Margaret også har barn. Jeg måtte faktisk google. Og jovisst, hun har to stykker. Og de framstår jo som helt herlig normale. Totalt ulike sine foreldre, ser det ut til.

https://www.dagbladet.no/kjendis/pri...-barn/69335845

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 20:57   #66
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Crown!

Jeg synes han som spiller Charles ser altfor ung ut. Og er Charles virkelig så duknakket? Han må få vondt i nakken.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 21:15   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Charles var ganske dukknakket. Men leste nettopp et intervju med skuespilleren, og det er også et grep for å få fram sinnstilstanden hans. Jeg syns han spiller Charles fantastisk. Han er før øvrig 30 år, og de måtte jo finne en skuespiller som kunne funke over en periode fra Charles var ganske ung, til han er oppi 30-åra. Charles var 29 da han møtte Diana for første gang, og 33 da de giftet seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 22:10   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Syntes så og si alle spillere godt av kongefamilien og G. Andersson. Andrew og Edward er så anonyme så de minner mer om statister med få replikker.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 22:21   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

En ting jeg stusser på. Var det virkelig slik at statsministeren stod på sitt beskjedne lille kjøkken og laget mat både til sin egen familie og til mer eller mindre prominente gjester på den måten som framstilles i serien? Greit, hun var den første kvinnelige statsministeren og de forhenværende hadde vel koner til denslags, but still! Hun var statsminister!? De kunne vel i det minste gitt henne en kokk eller husholderske, og hadde hun virkelig tid til den matlagingen?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 22:23   #70
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Det kan jo selvsagt hende at hun elsket matlaging, for alt jeg vet. Men hun ser ikke akkurat så lidenskapelig ut der hun står og slenger sammen mat mens hun okker seg over politiske spørsmål.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 23:18   #71
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Jeg får helt vondt sv Diana. Hvordan de og særlig Charles behandlet henne. Også lurer jeg på hvorfor er det ok at han har et forhold til Camilla gjennom hele ekteskapet, og hun ikke kunne ha noen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-20, 09:37   #72
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg får helt vondt sv Diana. Hvordan de og særlig Charles behandlet henne. Også lurer jeg på hvorfor er det ok at han har et forhold til Camilla gjennom hele ekteskapet, og hun ikke kunne ha noen.

Jeg blir også veldig sint av det siste. Tenk å være 19 år og måtte forholde seg til åpenlyst og godkjent utroskap. Det må jo ha gjort noe med henne. I går måtte jeg se Diana-intervjuene som også ligger på Netflix og hun fortalte om spiseproblemer og mer til. Hun hadde vel ikke en eneste positiv ting å komme med.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-20, 09:38   #73
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Crown!

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg blir også veldig sint av det siste. Tenk å være 19 år og måtte forholde seg til åpenlyst og godkjent utroskap. Det må jo ha gjort noe med henne. I går måtte jeg se Diana-intervjuene som også ligger på Netflix og hun fortalte om spiseproblemer og mer til. Hun hadde vel ikke en eneste positiv ting å komme med.

Takk for tips det må jeg se.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-20, 12:01   #74
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

De har basert seg ganske mye på Dianas fortelling, og jeg syns det er greit å huske på at de er fortalt av en veldig fortvilet, veldig bitter og temmelig ustabil kvinne midt i en forferdelig skilsmisse. Når man hører dem i sammenheng så er det veldig hoppende og til dels ikke konsistente. Hun har helt tydelig hatt ganske store psykiske, ubehandlede problemer helt fra hun var ung, og det er ikke alltid like lett å leve med heller, tross alt. Spesielt ikke når man hverken kjenner hverandre veldig godt, eller på noen måte er kompatible sånn at de kunne forstått hverandre. Jeg syns den scenen der han gir henne en nydelig bok, en førsteutgave om familien hennes - en gave han åpenbart har lagt omtanke i, men som bommer fullstendig på en ganske lett-hodet ungjente, og hun har laget en tape av seg selv som synger en musical-sang, noe han med sin kulturelle og tilbakeholdne oppdragelse selvsagt syns er skrekkelig vulgært, er veldig presis. (Den har sikkert ikke funnet sted, men den er "godt jugd", som Nenne pleier å si. Jeg tror det beskriver dynamikken mellom to mennesker som overhodet ikke forstår hverandre, og som fokuserer mest på seg selv, veldig godt).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-20, 12:11   #75
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crown!

Jeg er gammel nok til å huske hva jeg tenkte da de giftet seg, og han hadde valgt ut klassisk musikk til bryllupet, mens hennes favoritt var Duran Duran. Men han, som voksen, burde visst bedre.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no