Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Big Brother 2001

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 00:09   #21
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Big Brother 2001

Jeg lurte nå mer på hvem Margreth Olin var jeg da!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:10   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2001

Oh lykke - 11 år seinere, og han er ennå Big Brother Roy.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:11   #23
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Oh lykke - 11 år seinere, og han er ennå Big Brother Roy.

Han er nok stolt av det, tenker jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:21   #24
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg lurte nå mer på hvem Margreth Olin var jeg da!



__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:25   #25
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg lurte nå mer på hvem Margreth Olin var jeg da!

Opprinnelig lagt inn av merch, her.


Filmregissør (og manusforfatter?). Laget bl.a. en film en gang som het noe sånt som Kroppen min eller noe lignende. Mye nakenfilming av seg selv, og ellers aner jeg ikke helt hva den handler om, for jeg har ikke sett den selv, men jeg mistenker at det har noe med folks selvbilde å gjøre og slikt. Hun har mye "seriøs" tematikk. Laget også en dokumentar (eller var det TV-serie?) om noen ungdommer, tror den het Ungdommens råskap. Har fått mye annerkjennelse for filmene sine i alle fall. Og jeg konstaterer at jeg har veldig sånn overflatisk kunnskap om henne.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:28   #26
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg lurte nå mer på hvem Margreth Olin var jeg da!

Olin har laget en av de beste filmene jeg har sett, "kroppen min"
http://no.wikipedia.org/wiki/Kroppen_min
Det er en nydelig dokumentar/faktafilm om kvinner, kvinners syn på egen kropp, andres kropper, andres syn på kvinnekropper, kvinnekropp, menns syn på den, følelser knyttet til egen kropp osv.
Da jeg så filmen første gang sa jeg at den burde vært pensum i ungdomsskolen, og det står jeg fortsatt ved.

Når det gjelder Roy har jeg også kontroll.
På denne tiden gikk jeg mye nattevakter, og det var reprise tidlig på natten.
Roy og en jente kom inn noe senere enn de andre deltakerne, og det skulle stemmes over hvem av de to som skulle få bli i huset, og det ble altså Roy.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:39   #27
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Filmregissør (og manusforfatter?). Laget bl.a. en film en gang som het noe sånt som Kroppen min eller noe lignende. Mye nakenfilming av seg selv, og ellers aner jeg ikke helt hva den handler om, for jeg har ikke sett den selv, men jeg mistenker at det har noe med folks selvbilde å gjøre og slikt. Hun har mye "seriøs" tematikk. Laget også en dokumentar (eller var det TV-serie?) om noen ungdommer, tror den het Ungdommens råskap. Har fått mye annerkjennelse for filmene sine i alle fall. Og jeg konstaterer at jeg har veldig sånn overflatisk kunnskap om henne.


ok, opplyst. takk! men jøss så spennende nyhet

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:49   #28
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

ok, opplyst. takk! men jøss så spennende nyhet

Ja, jeg kjenner at dagen min ble VELDIG mye bedre av å vite dette.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 08:56   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ho-ho, jeg lurer på om det var han som var fra Skjetten, samme sted som meg. Han fremstod som forholdsvis normal, etter det jeg kan huske.

Det at man ikke huskes fra Big Brother må jo være et godt tegn.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 10:35   #30
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.498
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

ok, opplyst. takk! men jøss så spennende nyhet

Det er ikke nakenfilming slik du kanskje tenker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 10:36   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.498
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2001

"Dei mjuke hendene" er også en prisbelønt Olin-film.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 12:43   #32
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Big Brother 2001

Jeg husker Roy, men det er fordi jeg havnet på en fest med han i Strømstad.
Dog var det før BB og det var ikke veldig mange på den festen, vi var hele 5 stk......

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 17:38   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Roy.. Var det han høye blonde, litt sånn bolete type? :google neste:

Jepp. Han og Rodney dro etterpå til Nashville sammen og sang "Good Riddance" i en countrybar der.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 18:20   #34
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

"Dei mjuke hendene" er også en prisbelønt Olin-film.

Den så vi på sykepleien. Var fast pensum på min skole.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:30   #35
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Den så vi på sykepleien. Var fast pensum på min skole.

Den er fin. Den var ikke laget da jeg studerte (ferdig i -96) men vi fikk høre "Eg Ser" av Bjørn Eidsvåg. Rørende den også, og gjorde at vi ble empatiske sykepleiere.

"Dei Mjuke hendene" møter "Big Brother 2001", litt artig kombinasjon som eh, gjorde at jeg måtte kjøpe VG...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:52   #36
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å huske alle "de andre". Anette & Rodney, og Anne Mona & Ramsey gjorde så "sterkt inntrykk" at de fleste andre kom veldig i bakgrunnen synes jeg. I alle fall så mange år etter.

Ha ha, Trond ble jo legendarisk med sin "Kjære venner: Ingen av dere er mine venner!"-tale.

Ja, jeg var hekta på BB. I flere sesonger, faktsik.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 21:01   #37
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Big Brother 2001

Jeg fulgte nøye med på den første sesongen, men det var flere deltagere jeg hadde glemt. Men jeg var så dum at jeg så den filmsnutten som ble lagt ut og nå har nynnet på den %€&%% sangen i hele dag!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 21:42   #38
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Big Brother 2001

Jeg husket ham! Og Joakim som vant, og Anita og Rodney og Anette og Ramsey og Anne Mona og Trond og Boxer-Morten. Ja sikkert de andre også, jeg var gravid, sykemeldt med bekkenløsning, hadde nettopp fått internett via kabel (ekstrem hastighet i forhold til ISDN-linje nemlig) og hadde ikke noe liv rett og slett.

Mannen min bruker Tronds legendariske "Ingen av dere er mine venner" enda han, bare at ingen andre skjønner hva han henviser til.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no