Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenbrynsspørsmål

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 18:52   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Øyenbrynsspørsmål

Hva gjør du for å få fine øyenbryn?
Hvordan former du, og farger du dem?
Gjør du det selv, eller i salong?


Jeg har begynt å vokse dem på samme måte som i salong, og synes det er utrolig mye enklere enn å nappe med pinsett.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:55   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Jeg har fin farge på øyenbrynene, så ekstra farge trenger jeg ikke. Napper dem selv, men innimellom får jeg frisøren min til å gjøre det. Da lager hun en fin form som jeg prøver å vedlikeholde. Nå trenger jeg en oppstramming av formen kan jeg se ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:15   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Jeg lar dem vokse vilt. Det er jo så vondt med napping

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:16   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Napper. Leter etter nye løsninger. Det er jo så kjeeeheeedelig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:19   #5
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Gjøre noe med øyenbrynene?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:20   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Øyenbrynene mine er fullstendig urørt og har alltid vært det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:22   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Jge tør knapt røre mine, men det trengs ikke heller. Jeg har nesten tilgode å se noen som klarer å ikke ta for mye. Men jeg har forsiktig litt farge på dem da de er relativt lyse.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:29   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Jeg napper dem stort sett selv. Får en sjelden gang frisøren til å gjøre det. Men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å finne en enklere og mindre tidkrevende måte å gjøre det på. Hvor får jeg kjøpt sånn voksestæsj?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:30   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Napper. Leter etter nye løsninger. Det er jo så kjeeeheeedelig!

Bruk voks. Får kjøpt nå som er beregnet på øyenbryn. Enkelt å føre på og gjort på et blunk.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:32   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg napper dem stort sett selv. Får en sjelden gang frisøren til å gjøre det. Men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å finne en enklere og mindre tidkrevende måte å gjøre det på. Hvor får jeg kjøpt sånn voksestæsj?

Jeg kjøpte et sånt kit på H&M, tror det var fra Veet. Alt du trenger fulgte med.
Jeg liker heller ikke å ta for mye, så er moderat med hvor mye jeg fjerner. Sånne tynne nålestreker er ikke pent.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:33   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Bruk voks. Får kjøpt nå som er beregnet på øyenbryn. Enkelt å føre på og gjort på et blunk.

Jeg er fristet, men etter å ha feiget ut etter å ha prøvd voks på leggene, så vet jeg ikke helt ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:34   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Ritsj, ratsj, fillibom-bom-bom. Skal prøves.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:35   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Napper og farger selv.
napper aldri over, men alltid underkant og mest ytterst.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:39   #14
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Napper.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:48   #15
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg har stort sett alltid nappet selv, med pinsett. Det tar jo nøyaktig fire sekunder, all den tid min hårvekst er lite å skryte av. Jeg farger også selv. Noen ganger blir jeg Olga fra Uhlig, andre ganger blir jeg ikke like skremmende. I tillegg bruker jeg en øyenbrynsblyant, sånn for å late som om jeg har tett hårvekst.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:50   #16
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Jeg har ikke øyenbryn.
Det er, og har alltid vært, noen tynne, lyse fjon som ikke er verdt å nappe og som rett og slett ikke synes om jeg ikke markerer dem litt med øyenbrynsblyant.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:58   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.800
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg har fått de nappet to ganger i mitt liv.

Voksing, kanskje det er noe for meg?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:10   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Jeg napper dem i hudpleiesalong hver 4.-6. uke, og napper av og til litt småhår selv innimellom det. Voks skal aldri komme i mitt ansikt, etter en skikkelig allergisk reaksjon en gang jeg var så lur å vokse leggene. Store utslett og sår i flere uker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:16   #19
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg fikk dem nettopp nappet hos frisør. For første gang. Både over og under.

Vet ikke helt om jeg likte dem sånn. Jeg så nesten ut som en annen person.

Men jeg har fått gode tilbakemeldinger, så litt vedlikehold får de. Under i alle fall. Da tar jeg pinsetten.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:18   #20
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg skjærer med en øyenbrynskniv som jeg har kjøpt på Vita. Veldig enkelt, men de vokser fort ut igjen. Synes det gjør så innmari vondt å nappe brynene, så det klarer jeg ikke.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
joika skryter, jåleri, napping_av_bryn


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no