Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæresjal?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 19:45   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Bæresjal?

Er det noe man burde ha hatt?

Jeg har sett noen av de på nett, og de ser jo praktisk ut. Men hva bruker man dem til, egentlig?

Om man har en rolig unge som sover greit, så har man vel lite behov for å bruke de hjemme.. og jeg bor jo liksom på landet, så jeg er ikke mye ute og tusler uten vogn kan man si.

Kjekt om noen hadde noen erfaringer med type sjal som er gode iallefall. Så kan jeg se litt på de.

Er de elastiske best? Er de knotete å få på?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 19:54   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresjal?

Dette er vel en bæresele, ikke elastisk da, men ser ganske fin og ok ut:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 19:56   #3
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bæresjal?

Hadde elastisk sjal de fem første månedene og det fungerte veldig bra. Finnes uendelig mange måter å bære på. Etter det har jeg benyttet mei-tai.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:01   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg kjøpte et elastisk sjal, men det har blitt brukt en eller to ganger. Babyen var veldig rolig og sov nesten hele tiden de første månedene. Det kommer nok an på hvilken type barn du får om sjal er en god investering eller ikke. I forhold til kolikkbarn er bæretøy sikkert uunnværlig.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:01   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg har kjøpt et slikt bæresjal (er det Mei-Tai? Husker aldri navnene på dem). Jeg kommer til å bruke det endel i sommer da jeg kan feks. gå på kjøpesenteret uten å drasse med meg vognen, eller bruke det på korte turer hit og dit, mens jeg rydder hjemme osv. Kjekt å ha, mange som skryter av det. Disse vanlige Babybörn-selene synes jeg ikke noe om, med bæresjal ligger barnet mye tettere inntil moren/faren, og man kan også amme i dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:21   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg ville ha lånt et sjal før jeg kjøpte det selv. Ikke alle babyer liker seg i sjal fant jeg ut..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:21   #7
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg hadde en rolig gutt, men sjalet er den beste invisteringen jeg gjorde! Selv om han var rolig, så hadde han behov for mye nærhet. Å bære i armene kan bli tungt i lengden. Jeg synes hvertfall ikke at sjal kun er for urolige barn.

Sjalet ble brukt mye; både hjemme, på shopping, jentekvelder og forelesninger. Det var greit å kunne knyte han på meg når jeg skulle hjelpe de eldste med lekser, gjøre husarbeid, shoppe eller bare ha han nær. Å ha sjalet i handlevogna når vi trillet tur var ganske lurt, for om han var lei av vogna så kunne jeg knyte han fast til meg. Det er jo så koselig!

Jeg kan anbefale et Moby Wrap elastisk sjal. De fås kjøpt bla her: www.lotusbarn.no
Elastisk sjal er veldig enkelt å få til, og det beste sjalet for små babyer. Etterhvert kan man "avansere" om man føler behov for det.

Sjal er absolutt verdt å prøve! Du kan ikke dra på treff, om det finnes i nærheten av der du bor?

Jeg har mye erfaring med både elastisk og vevd sjal, samt mei tai. Bare spør om du lurer på noe. Jeg har mange bilder også, om du vil se

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:24   #8
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg har både bæresjal og mei tai til minsten. Han nektet å ligge i vogn/seng på dagtid da han var fersk, så da var det veldig godt å ha. Men selv etter han begynte å finne seg til rette i vogna, synes jeg det var fint å bære innimellom. Både for kosen og fordi han er nysgjerrig og liker å se seg rundt. Nå kan han jo sitte i vogna og se så mye han vil, men jeg kommer til å fortsette med Mei tai på ryggen om vi skal til steder der det kan være kronglete med vogn (Ikea, museum, skogstur og selvfølgelig når vi skal til Toscana til sommeren).
Jeg synes bæresjalet virket tryggest og lunest da han var helt liten. Det føyer seg rundt den lille og man kan lett lage en liten hule som de kan smurfe rundt i. Mei tai-en fikk jeg til jul (da var lille nesten sju mnd) og han trives nå best i den. Sitter mer støtt, har armene frie og kan vifte med føttene. Den er også kjappere å knyte på seg enn sjal. Fordelen med sjalet var imidlertid at jeg knøyt det ferdig og tok lille ut og inn av det for å skifte bleie, sette han i bilsete o.l. Sjalet hang like fint, og jeg slapp å knyte det opp og igjen hele tiden.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:26   #9
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Bæresjal?


Moby Wrap

Eller hva med et bling bling sjal


eller Marimekko

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:28   #10
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg bar lillebror i elastisk sjal i starten, nå er han såpass tung at det er bedre å bære han i en mei tai eller et vevd sjal. Det kan virke uoverkommelig og knotete å lære seg å knyte på seg et sjal, men når man først har "skjønt det" så går det veldig greit. I hvert fall med elastisk. Vevd tar litt mer tid å lære seg.

Mei Tai er lettvint og greit, slynger likeså (men jeg får ikke til slynger dessverre). Jeg kan tipse deg om tettinntil.no hvor det både ligger bæreinstruksjoner og diverse nyttig info. På forumet der ligger det dessuten bæretreff-tråder og kanskje arrangeres det et i nærheten av der du bor slik at du kan dra på et og prøve forskjellige bæredingser...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:29   #11
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dette er vel en bæresele, ikke elastisk da, men ser ganske fin og ok ut:

Ser veldig fin ut. Min erfaring er at man bør ha gode muligheter til å justere hvor stramt man vil ha det, og det ser ikke ut (på disse bildene i hvert fall) som om denne kan justeres i det hele tatt. Kan få ganske vondt i ryggen om det ikke er tilpasset ordentlig.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:35   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresjal?

Vi hadde kolikkbarn og har brukt elastisk sjal mye. Med eldstemann hadde vi ikke sjal og det var sannelig litt av en forskjell på å kunne bære i sjal med nummer to enn å bære i bare hendene slik vi gjorde med nummer en. Dvs. vi prøvde babybjørn med nummer en, men den gav oss bare vonde skuldre og den typen bæring hvor babyen dinglet hadde ingen effekt på kolikken.

Et elastisk sjal tar litt tid å venne seg til og jeg vet at noen gir opp eller ikke ser poenget. Andre, deriblant jeg gleder meg til å bruke sjalet igjen. Selv om vi bor på landet kommer jeg til å bruke det mye. Det å kunne gå turer i skogen, i ulent terreng osv. uten å dra med vogna over alt synes jeg er deilig. Det å gjøre husarbeid med en baby som trenger kos er også mulig med et sjal.

Vi har også slynge, mei tai og ergo og har brukt alle mye. Ergoselen har vært mest i bruk av pappan etter at minsten passerte 1 år. Mei tai brukte jeg mye fra gutten var 5 mnd.

Det er mange muligheter til å prøve ulike bæretøy i Trondheim.. Jeg har dessverre lånt ut alt mitt og får det ikke tilbake før i mai, ellers kunne du prøvd mine.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:44   #13
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg brukte mye sjal i starten fordi han roet seg på en helt annen måte da.

Selv om han sov mye så var han ofte våken når jeg helst skulle gjort noe annet. Da var det greit og veldig koselig å legge han helt inntill meg i sjalet.

Bærer og på korte turer inn på butikken og når jeg skal handle mat. Greit å slippe å ha han i bilstol vogn eller vanlig vogn. Sånn at man kan gå å vandre litt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:45   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg har elastisk sjal denne gangen - og jeg synes det er greit å ha. Vi har en tass som sover, så det er ikke for å roe ned gutten som er viktig for meg, men du og du så praktisk det er å slippe vogna i blant.

Enn så lenge har jeg brukt det på butikken og når jeg har hentet storebror i barnehagen. Lillebror ligger godt i den altså. - Jeg ser for meg at den vil være praktisk å han når lillebror kommer i den alderen at han er for nysgjerrig til å spise og sånn...

I tillegg har jo vi et digert dråk av ei vogn, så jeg velger glatt å bære lillebror om jeg skal til byen framfor å dremse vogna inn og ut av bil.

Du kan selvfølgelig få prøve mitt når vi treffes

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:53   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresjal?

Bauche:

For min del er det ikke så praktisk ved henting, da jeg enten må kjøre eller trille til barnhagen uansett.

Vi får se :=)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:00   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresjal?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bauche:

For min del er det ikke så praktisk ved henting, da jeg enten må kjøre eller trille til barnhagen uansett.

Vi får se :=)

Vi har jo verdens lateste 2-åring, så jeg har lillebror i sjal og storebror i vogn - tror det blir greit på turer også (kan ikke kreve at storebror skal gå søndagsturene våre ennå - de kan jo bli litt lange)

Forøvrig har jeg klart meg uten og altså - det er ikke det viktigste av det viktige liksom, men veldig praktisk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 23:12   #17
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæresjal?

Det har som flere her skriver sikkert noe med vane, unge og hva man synes er praktisk å gjøre. Jeg kan ikke se for meg at jeg skulle brukt noe sånt, om ikke nr.3 blir noe helt annet enn de 2 forrige. Erten og furten de går som regel selv nå, og da da blir nok vogn brukt på nr.3 så ofte som mulig. Går til barnehagen med unge i vogn, og tar ellers buss til byen om jeg skal noe. Jeg liker å trille vogn, og den er lett og god. Det frigjør også meg. Jeg må kunne ordne og løfte og styre litt, uten noe som hefter meg. Eks. når jeg henter i barnehagen. Men hvis jeg skal reise med fly alene med barna en gang, så må jeg nok ha en sele av et slag. Det har jeg brukt før, så der ser jeg klart behovet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 23:56   #18
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg har ikke hatt særlig bruk for dette. Kjøpte Mai tai til storesøster og har brukt det en del på hytta - opp og ned til sjøen osv. Men har ikke hatt veldig bruk for det i det daglige. Her en dagen kom jeg på at det kunne være praktisk å ha når jeg skal inn og ut av butikker som ikke har handlevogner. Skulle på en møbelbutikk her en dagen,. og da hadde det vært praktisk bla.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 23:58   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Enig med Electronica: det er praktisk på flyturer / reiser.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 01:45   #20
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg har brukt slynge og ergo sele, og er kjempefornøyd med begge deler!! Gleder meg til å kunne bruke det en gang til, om et par år..? :ønskegravid i fremtiden:
Kjøpte mine på www.babyslynga.no , og her mener jeg bestemt å huske at man får rabatt ved kjøp av 2 eller flere i samme type!! Høres lurt ut med et sånt treff, der man kan se og prøve ltt forskjellig.. Mine barn har blitt bært mye når de var små, ikke for at de var urolige, men fordi jeg tror de har godt av den nærheten! Og de ble heller ikke spesielt "bortskjemte" eller "mamma-avhengige", som min mormors generasjon var litt bekymret for..

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bæresjal, gaffateip


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no