Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-20, 23:39   #361
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Og en diger stab!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 16-09-20, 08:50   #362
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

"– Vi kan ikke typisk se en skandinaver eller en engelskmann i en sånn type eiendom." No shit.

En russer derimot.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 19-09-20, 02:28   #363
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.897
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Tja, man kan vel si at eierne er ikke videre tilhengere av Remas slagord "Det enkle er ofte det beste"

Søyle- og rosettbonanza FTW

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå  
Gammel 19-09-20, 09:44   #364
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hoi! Det var jo veldig flott, selv om det ikke var helt meg. Jeg skjønte ikke helt layouten, alle søylene gjorde det litt forvirrende. Litt spez å bruke så mye plass på det soverombadet. Det må da bli enten for kaldt til å bade eller for klamt til å sove?

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 19-09-20, 10:02   #365
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.825
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Den der var flott egentlig. De har en fargepalett som fremhever arkitekturen og annen design. Det gir forbausende nok et relativt rolig og delikat synsinntrykk. Gjennomført syns jeg. Grensen går dog ved badekar på soverommet, det blir klamt eller kaldt.

Strå er aktiv nå  
Gammel 19-09-20, 13:45   #366
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.214
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jøss, jeg har bodd rett i nærheten jo, dette er jo rett oppe ved bensinstasjonen.

Hvis jeg hadde bodd i det huset hadde jeg gått i toga dagen lang. Men grensen min tror jeg heller hadde gått ved do på soverommet, selv om jeg heller ikke hadde likt å ha badekar der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-09-20 kl 13:55.
My er aktiv nå  
Gammel 19-09-20, 15:58   #367
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg synes det var verre med do på soverommet enn badekar jeg da. Vel har vi vært sammen i over 20 år, men jeg foretrekker å sitte på do i fred fremdeles. Løvene på kjøkkenet var veldig spesielt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 19-09-20, 16:02   #368
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.825
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg klarte å overse dassen. Slikt skal helst bak en dør i et rom for seg. Absolutt en grunn til å si nei takk til kåken.

Strå er aktiv nå  
Gammel 19-09-20, 18:28   #369
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.806
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg lurer på om det huset har vært i denne eller en tidligere tråd tidligere, for noen år siden.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 19-09-20, 19:02   #370
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Denne kom opp på fb ferden min fra Finn, og det var flere kommentarer om at den kåken har sirkulert sosiale medier i flere år.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-09-20, 00:26   #371
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.214
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Den er også til salgs på Google Street view så jeg. Vet ikke når det bildet ble tatt da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 20-09-20, 08:26   #372
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.919
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Denne kom opp på fb ferden min fra Finn, og det var flere kommentarer om at den kåken har sirkulert sosiale medier i flere år.

Ja, se her - en avisartikkel fra 2017 om at huset ikke er solgt - da lå det ute til 9,5 mill.

Men i artikkelen står det at huset har 3 leiligheter, og på finn-linken nå ser det ut til at det er bare én av disse leilighetene som er til salgs. ("selveier leilighet i 1. etasje"). Det ser uansett ut til at hun fikk solgt huset i 2018 (eller hvertfall en del av det), også er vel dette en av leilighetene bare da.


Sist redigert av m^2 : 20-09-20 kl 08:39.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 20-09-20, 21:33   #373
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.584
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Dette passer egentlig ikke her, men ser nå at drømmehuset fra min barndom ligger ute på Finn.

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=191926083

Kjenner jeg har litt lyst på det enda.....

vixen er ikke aktiv  
Gammel 20-09-20, 22:04   #374
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Dette passer egentlig ikke her, men ser nå at drømmehuset fra min barndom ligger ute på Finn.

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=191926083

Kjenner jeg har litt lyst på det enda.....

Det var fint! Ikke dyrt heller for den type hus.

Nå har du sjansen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-09-20, 22:58   #375
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Bakeovn, da gitt.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 20-09-20, 23:05   #376
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Nydelig!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-09-20, 00:17   #377
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.782
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Wow, for et fantastisk sted. Den utsikten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 21-09-20, 00:57   #378
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.584
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Wow, for et fantastisk sted. Den utsikten.

Ja, veldig fint. Ligger jo tyve min herfra så om jeg ikke har råd til huset er det iallfall billig med naturen rundt. Min mor har hytte en km lenger ut. Men jeg vil ha huset!

vixen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-20, 01:43   #379
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Kjøp det da(om det er mulig for deg).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-20, 02:20   #380
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.897
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Så nydelig Og den vakre blåfargen i spisestuen (og et av soverommene) mot den fantastiske utsikten

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no