Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken adventskalender i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-20, 22:11   #81
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jøss, var sikker på at jeg hadde spurt i denne tråden om rituals sin er verdt pengene, men lurer på om det havnet i juletråden i stedet. Lurer på om vi skal gå for lookfantastic sin i stedet, må iallfall se litt på det.

Absolutt verdt pengene, jeg hadde den ifjor og var super fornøyd. Eneste minuset mitt var at det var litt for mye body scrub for min del, evt. må jeg gjøre det oftere.
Jeg foretrekker Rituals sin fremfor Body Shop

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 10:12   #82
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.378
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg hadde nok hatt lyst på familiegavekalender, men blir nok nedstemt. Det er visst vanskelig nok å finne på gaver til jul. I alle fall hvis de ikke skal bli såpass dyre at de faktisk passer bedre som julegaver.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 10:32   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg hadde nok hatt lyst på familiegavekalender, men blir nok nedstemt. Det er visst vanskelig nok å finne på gaver til jul. I alle fall hvis de ikke skal bli såpass dyre at de faktisk passer bedre som julegaver.

Ja, i familiekalenderen her har vi grense på 50 kr per gave. Ofte blir det noe godteri, men jeg synes ungene har vært kreative til å finne på andre ting også, både til hverandre og til oss voksne. Det har gjerne vært sånt som ansiktsmasker, leppepomade, en julepynt, et fint kubbelys, noe dilldall fra TGR (til hverandre), en kopp, handlenett, julesokker ... ingen har veldig høye krav eller forventninger til fornuftighet og standard, det er jo bare for gøy. Mye lettere å finne på når man bare skal kjøpe en eller to ting til hver, og når alle bidrar, enn når en og samme person må tenke ut 72 gaver.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-09-20 kl 11:40.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 11:34   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi prøvde oss på en slags felleskalender i fjor, men det gikk litt fløyten. Så vi gjorde det med julestrømpa i stedet. Jeg fikk en bæsjemojipute av Hiawata.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 14:16   #85
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.316
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Både jeg og minifrøkna liker godt produktene fra Rituals, så i år kommer vi til å ha denne på deling:
https://www.rituals.com/dw/image/v2/...0&sm=fit&q=100

Det er også mulig vi har en familiekalender med en maksgrense på 50 kroner per pakke til hver. Vi hadde det i fjor, med litt blandet suksess.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 20:27   #86
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.777
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Nå har jeg bestilt Summerbird Christmas Chiffoniere, som mannen og jeg skal dele. Håper den er god.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 23:21   #87
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Bruker kalenderne for å teste nye merker og skjemme meg litt bort. Var superfornøyd med kalenderen fra Lumene i fjor. Er ikke noen storforbruker av sminke, så den passet meg fint. Har kjøpt flere av produktene som fullsize etterpå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 23:59   #88
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg håper å finne en avansert, arbeidskrevende hobbyjulekalender. Jeg tror det kunne vært artig.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 02:42   #89
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg håper å finne en avansert, arbeidskrevende hobbyjulekalender. Jeg tror det kunne vært artig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 08:29   #90
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg håper å finne en avansert, arbeidskrevende hobbyjulekalender. Jeg tror det kunne vært artig.

Men seriøst, er det en førjulstid hvor vi kunne trengt Shane , godtemonsteret og en limpistol, så er det vel denne!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 09:09   #91
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.316
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Men seriøst, er det en førjulstid hvor vi kunne trengt Shane , godtemonsteret og en limpistol, så er det vel denne!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 09:23   #92
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg håper å finne en avansert, arbeidskrevende hobbyjulekalender. Jeg tror det kunne vært artig.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 09:24   #93
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi er ikke så gode på å følge opp adventskalendere som er krevende, så selv om vi liker det så sklir det ut. I fjor hadde de to yngste sjokolade og var strålende fornøyd med det. De to eldste hadde te og Harry Potter.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 10:50   #94
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Bestemte meg for at jeg for første gang i mitt voksne noen og femtiårige liv skal ha en egen adventskalender. Det blir den fra lookfantastic. Får ikke så mye mer gøy enn en lager selv dette året.
Og det er egentlig min tur, etter å ha lagd kalendere til fire barn i årevis, arrangert familiekalender noen år (og til mannen minst en gang).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 10:57   #95
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bestemte meg for at jeg for første gang i mitt voksne noen og femtiårige liv skal ha en egen adventskalender. Det blir den fra lookfantastic. Får ikke så mye mer gøy enn en lager selv dette året.
Og det er egentlig min tur, etter å ha lagd kalendere til fire barn i årevis, arrangert familiekalender noen år (og til mannen minst en gang).

Det var egentlig et veldig godt poeng. I dag, en mørk regnværsdag, med kjipe ting som har skjedd og ingenting å se fram til, føles det som en god idé med adventskalender. Faktisk.

Tror imidlertid neppe det blir syltetøy, selv om jeg har lyst på det. Det føles feil og sløsete å importere 24 små syltetøyglass.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 10:59   #96
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Ligger hjemme på sofaen og venter på svar på koronatest, mulig det var det som tippet meg over kanten. Temmelig sikker på den er negativ altså, men det gjør noe med sinnsstemningen likevel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 11:03   #97
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Kjipt og kjedelig. Krysser fingre!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 11:16   #98
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Med tanke på høsten vi har i vente trenger jeg en kalender osm starter nå med en gang og varer til jul. Kanskje jeg skal kjøpe tre stykker?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 11:21   #99
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Med tanke på høsten vi har i vente trenger jeg en kalender osm starter nå med en gang og varer til jul. Kanskje jeg skal kjøpe tre stykker?

Høres ut som en glitrende ide! Det er NÅ jeg trenger kalender!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 11:35   #100
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.369
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Kjempeplan. Trenger en i oktober og en for å komme gjennnom november også ja!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no