Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjedelige trauste matpakker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 23:12   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.182
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjedelige trauste matpakker

Atter har jeg lest årets kulematpakker-tråd og fått dårlig samvittighet og føler meg litt blæ.

Fordi Junior ikke liker noen ting og i liten grad verdsetter de forsøkene vi har hatt med å sende med feks middagsrester.
Fordi jeg synes det er gørr å lage matpakker
Fordi jeg synes matlaging generelt er gørr
Fordi jeg følte meg litt dust på tilvenning da Lille hadde to skiver med prim og skinkeost, mens nabojenta hade liten boks med kjeks, drueklase, søt youghurt, små trekant-tortillaer og juicekartong.

Her i huset er matpakker blitt mannen sin jobb, kvelden i forveien. 4 skiver hver + youghurt, fordelt på to måltider. Makrell i tomat, prim, kaviar, skinkeost, salami, gulost, brunost. Junior spiser dog kun 5 av disse påleggene. Null variasjon, det etterlyses heller ikke annet innhold (ikke så rart da han stort sett nekter å smake på ny mat). Forsøk på å sende med oppkuttede grønnsaker medfører at de sedes urørt tilbake. Ikke gidder mannen å sysle med slikt heller, så nå utgår det helt.

Tja, vet ikke hva jeg vil med dette. Er vel bare et hjertesukk over at jeg slett ikke synes gøye matpakker er morro, samtidig som jeg synes litt synd på Junior som ikke får slikt når andre barn har det slik daglig. Samtidig mener jeg han ikke trenger å forvente hotellstandard på den daglige maten.

Bill mrk. rundstykke med gulost.

Jeje. Bla bla bla.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:15   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Jaja.

Jeg er heller ikke av disse lunsj-lage-fantastene. Jeg elsker å lage mat, men ikke niste. De får skikkelig grovt brød med sunt pålegg, men er litt sære i hva de liker til enhver tid, og så har det ene barnet vårt skrekkelig dårlig matlyst før klokka 16. De abonnerer på skolefrukt. Det er det. I kveld laget jeg brødskiver og slengte oppi et kokt egg, litt frukt, bær og grønnsaker, men mye kommer nok i retur.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:17   #3
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Det viktigste er vel at han spiser, og at han er fornøyd med det han får? Lillebror her i huset foretrekker ofte bare smør på brødskiva. Mulig de har syntes synd på han i barnehagen, men han har vært storfornøyd selv.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:19   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Åh, det er ikke så mye variasjon i matpakkene her heller, men bølla er strålende fornøyd hun. Sender med 2-3 skiver hvor jeg bytter på med leverpostei, hvitost, smøreost, makrell i tomat, pølsepålegg av et slag eller kyllingskinke. I tillegg får hun med enten oppskjært agurt, eplebåter, gulrotstaver eller noen rosiner. Det er heller ikke daglig. Før fikk hun en boks youghurt et par ganger i uka i tillegg, men det har jeg sluttet å sende med uten at jeg helt vet hvorfor.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:19   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Jeg er forsåvidt temmelig opptatt av måltidets sammensetning, men ikke at maten skal være morsom. Jeg synes IKKE det er gøy å stikke ut brød og gulrot med pepperkakeformer. Dessuten blir det mye til overs. Delikat og sunt, ja, men ikke søren om noen får meg til å steke egg i Byggmester Bob-former.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:19   #6
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Sånn er det her også. De to eldste på ti og tolv lager sine egne matpakker - og jeg tror de er rimelig identiske dag etter dag. Minstemann liker leverpostei med agurk eller skinke med agurk - så det spiser han dag etter dag på knekkebrød (han liker ikke vanlig brød heller). En youghurt i ny og ne - frukt har de fått i barnehagen så langt, men nå når han er skolegutt må jeg vel sende med han noe der også - han liker vel sånn stort sett pære og vannmelon sånn ca.

Selv har jeg brødskiver med hvitost nesten hver dag - slår meg løs med makrell i tomat en gang i blant...

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:22   #7
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.182
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Frukt får de i barnehagen hver dag, så den biten er dekket, takk og lov. Av grønnsaker liker Junior gulrot og agurk, men egentlig kun i middagssammenheng.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:23   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Jeg er ambivalent ift dette, jeg tenker det kan bli for mye også. Ungene kan jo gjerne spise mat som ikke er SÅ spennende av og til også. Det er tross alt hverdag. Uansett uaktuelt med kjeks, juice OG yoghurt kan man si.
Jeg hiver oppi cherrytomater ofte. Det er populært og frisker opp. Av og til et hardkokt egg. Av og til noen fruktbiter. Jeg stikker aldri ut i former.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:28   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Du er ikke blæ, og du er ikke aleine. Det er bare sånt som leverpostei, skinke, baconost og en og annen skive med prim her også. Pjotten er bare 1,5 år og driter i om maten ser fancy ut, grønnsaker vil han ikke ha. Spenstige matpakker hos oss vil si brødskiver med fiskekake eller falukorv. Nå har vi kjøpt sånn liten kjølebag til å ha matboksen i, så kanskje vi sender med en blåbæryoghurt av og til. Jeg skulle gjerne ha laget mer delikate matpakker til ham, men jeg tror faktisk ikke han hadde spist like godt av dem.

Hvis maten man sender med blir spist, og matpakka ikke bare består av kjeks og syltetøyskiver, da er det vel bra da?

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:41   #10
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Har kokt egg til morgendagens matpakker!
Føler meg som supermamma, og det blir matpakker som er morsomme nok for oss.

*billm.: grovbrød med brunost*

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:43   #11
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.846
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Ingen kunstferdige og morsomme matpakker her heller.
hender de får med middagsrester hvis vi har. Ellers er det skiver det går i. Ikek spiser de heller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:46   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Her blir det grining på nesa hvis matpakkene er for kreative. To brødskiver uten frø med traust pålegg er det de vil ha. Yoghurt hvis de får, men det får de ikke så ofte. Og alltid litt frukt oppi, som regel et halvt eple eller noe sånt. Blir det for spenstig blir det ikke spist. Plutten tar gjerne litt havrefras eller noe sånt. Men de andre synes det tar for lang tid å spise hvis det blir for mange deler.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 00:01   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Åh. Tråden for meg. Min pøbelprinsesse liker nesten ingenting. Hun har brød med baconpostei eller bare smør. Gulrot og agurk ved siden av.

Jeg sier som en god venninne av meg sa til sitt kresne barn: Hver dag er ikke en jævla fest.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 00:22   #14
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Å, godt det ikke bare er meg!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 07:43   #15
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Her går det også i trauste matpakker, av og til en karbonade eller fiskekake hvis det er middagsrester, men ellers er det grovt brød med pålegg og frukt/gulrot. Jeg er litt enig med apan om at det tross alt er hverdag.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 07:47   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Stort sett kun brødskive med pålegg pluss en og annen youghurt her og. Det hender vi slenger opp babybel-ost, cherrytomater eller babygulrøtter, men det går litt i perioder. Det blir spist da, ellers hadde vi ikke giddet.

Noen kunstferdige brødskivekreasjoner blir det nok ikke.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 08:17   #17
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Kjedelig er fint. Man skal jo spise fordi man er sulten, ikke fordi det er morsomt. Og når man er sulten, ser også "en med brunost og en med pølse" fristende nok ut. :førti års erfaring:

Ellers kan jeg anbefale de grove vaflene som sto i kulematpakketråden, røren holder seg i kjøleskapet i flere dager og det er fort gjort å steke et par plater til matpakka. Veldig populært her, og vi bruker samme melblanding som vi gjør til hjembaktbrødene, og så får han i seg litt melk og egg i tillegg, som han ikke er så keen på ellers.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 08:25   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er forsåvidt temmelig opptatt av måltidets sammensetning, men ikke at maten skal være morsom. Jeg synes IKKE det er gøy å stikke ut brød og gulrot med pepperkakeformer. Dessuten blir det mye til overs. Delikat og sunt, ja, men ikke søren om noen får meg til å steke egg i Byggmester Bob-former.

Jeg er også glad i å lage mat, men brenner ikke for å lage morsomme nistepakker med 20 forskjellige ting og artige figurer. Det er som regel grovt brød med ost, ost + skinke, makrell i tomat, kaviar eller leverpostei, og en rå gulrot og/eller sukkererter. Gutten min spiser ikke frukt, så vi sender med grønnsaker istedet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 08:35   #19
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Her går det i perioder. Akkurat nå legger jeg litt mer jobb i matpakkene, men det er bare fordi han er litt brødskivelei. Derfor hjelper det, for ham, å få litt fargerike matpakker som er litt annerledes. Men det er ikke hver dag, nei.

Og kjeks og juice og yoghurt og sånn er absolutt ikke hverdagslunsj!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 08:35   #20
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelige trauste matpakker

Hører hjemme her jeg også.
Storebror er kresen og vil ha det samme hver dag. Og så lenge det er greit for han, så gidder jeg i grunn ikke stresse mer med det. I barnehagen har de varm mat en dag i uken, og stort sett litt frukt hver dag. Da tenker jeg at vanlige brødskiver får være helt greit.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no