Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?
Nei, hvorfor skulle jeg det? 2 1,56%
Nei, det er praktisk vanskelig. 1 0,78%
Ja, skulle bare mangle. 103 80,47%
Ja, tør ikke noe annet. 4 3,13%
Tja, det kommer an på. 17 13,28%
Annet: Utdyp gjerne i tråden. 0 0%
Telefax. 1 0,78%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-18, 10:59   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Poll kommer (håper jeg). Jeg tar sikkert med rare og mangelfulle alternativer, bær over med meg.

Skillet mellom hvilken e-postkonto som brukes til hva er noe jeg prøver å være konsekvent på. Det ser jeg i dag at ikke alle er (jeg ser bort fra hva han sendte her).

Sitat:

… e-postene er sendt fra xxxs e-postkonto på Stortinget.

Mange av oss har flere e-postkonti, det kan for eksempel være noe vi har tilgang på privat, via arbeidsgiver, firma eller i kraft av verv. Hvilke tanker har dere rundt bruk av ulike e-postkonti?

Min mening: Arbeidsgivers e-postkonto brukes til arbeidsrelatert kommunikasjon, inkludert sosilale settinger relatert til jobben. Hvorfor? Arbeidsgiver betaler for dette og kan under gitte (strenge) kriterier be om innsyn i e-poster knyttet til arbeidstakers e-postkonto. Arbeidsgiver betaler ikke for at jeg skal bruke kontoen og lagringsplass til å distribuere dugnadslister til en eller annen aksjon i regi av f.eks. Leger Uten Grenser.

Kjør debatt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:07   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Prøver å skille mellom jobb og privat. Hender jeg glemmer meg og roter, men ... Nå er det særdeles lite juicy det jeg sender privat da. Svarte alikevel tja, jeg er ikke 100% konsekvent (fordi jeg er et rotehode)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:07   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Ja, selvfølgelig. Jobbkonto er forbeholdt jobbrelatert kommunikasjon, privatkontoen min private.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:09   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Stort sett. Det skjer innimellom at jeg sender privat mail fra jobbmail, men det skjer ikke ofte.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:10   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

For det meste skiller jeg, men det blander seg alltid litt. Ikke minst fordi jeg bytter jobb-e-post rett som det er, men beholder de samme kontaktene og samarbeidspartnerne – da blir det fort til at de skriver til meg på privat-e-posten eller på en av de gamle jobb-e-postene (som jeg av ymse årsaker har beholdt). Det er altså oftere jeg bruker privat-e-post til jobb enn omvendt, men det hender det også.

Jeg må si at arbeidsgivers kostnader bekymrer meg ganske lite her. Jeg er mest opptatt av at ting som er offisiell kommunikasjon fra min institusjon også kommer via institusjonens e-postsystem.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:13   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg må si at arbeidsgivers kostnader bekymrer meg ganske lite her. Jeg er mest opptatt av at ting som er offisiell kommunikasjon fra min institusjon også kommer via institusjonens e-postsystem.

Ja, samme her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:14   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, selvfølgelig. Jobbkonto er forbeholdt jobbrelatert kommunikasjon, privatkontoen min private.

Jepp. Synes noe annet blir rotete.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:14   #8
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Som oftest, men noen ganger bommer jeg. Svarte Tja ..., men mener "Ja, som regel".

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:16   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, selvfølgelig. Jobbkonto er forbeholdt jobbrelatert kommunikasjon, privatkontoen min private.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:16   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jeg har tre e-post-kontoer som jeg aktivt bruker (og sikkert et par til som er sovende, f.eks. icloud). Jobb bruker jeg til jobb, der er jeg rimelig konsekvent. Det kan gå en og annen e-post mellom meg og mannen der, men det er om ganske hverdagslige ting. Så har jeg en konto som jeg bruker når jeg registrerer meg hist og her (og får nyhetsbrev og diverse som interesserer meg lite i retur). Til slutt har jeg en privat konto som jeg bruker til private e-poster, f.eks. skole-hjem, fritidsaktiviteter osv. Har hatt det sånn i alle år, i alle fall så lenge jeg kan huske, så det går rimelig på autopilot å skille kontoer.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:19   #11
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Som oftest.
Jeg sender gjerne noen private mail fra jobbkontoen min til ei venninne og lærer. Rett og slett fordi det er mer praktisk noen ganger.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:19   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Det er ikke kostnadene eller prisen jeg bryr meg om heller Toffskij, det er mer prinsippet. I utganspunktet handler det vel så mye om å ha min private e-postsfære for meg selv og ikke blande arbeidsgiver inn i den. Det var problematisk en tid hvor jobbadressen og privatadressen lignet litt og diverse kontakter i miljøet blandet veldig hvilke adresse de brukte til meg. Særlig fordi mange trodde jeg eide firmaet jobbadressen min kom fra. Det var noen artige situasjoner da. Ulempen i den tiden var at jeg måtte sjekke jobbe-posten i ferier og slikt, i tilfelle private ting jeg ventet på hadde havnet der.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:20   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jeg har to kontoer jeg har brukt i mange år. Spesielt den ene er knyttet til nettshopping og registrering på ulike nettsider. Men har også brukt den andre i tilfeller der jeg f.eks. har ønsket å ha to kontoer på en nettside. Så i fjor åpnet jeg en ny som jeg nå kun bruker til viktige ting. Det er da den jeg oppgir til folk som vil sende meg en mail, den jeg skriver på epostlistene til skolen, for kommunikasjon med det offentlige og med banken. For å vite at ikke det viktige drukner i reklamemail.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:20   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jeg er helt enig med deg, og undrer meg stadig over hvor stor mengde av befolkningen som bruker jobbens epost som om den er deres private.

Har forresten en teori om at det er folk i offentlige stillinger som oftest bruker jobb-epost til private formål, og har noen hypoteser om hva det kan skyldes.

Tar jo ikke mange ekstra tastetrykk å logge på f.eks. en gmail-konto i webleseren når man kommer på kontoret og starter jobb-outlook'en. Likedan tar det max et par minutter å legge en ekstra epost-adresse eller -app på telefonen så man får alt inn der.

Datagrunnlaget mitt er forresten fra klasselistene til ungen, fra styrevirksomhet i borettslag og frivillige organisasjoner, og fra tidligere jobb med kundekontakt/publikumshenvendelser.

Selv veksler jeg mellom privat epost, styreverv-epost (foretrekker å ha et sted der alt er lagret for fremtiden/neste styre), og jobb-epost.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:34   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Åvv jess! :not a Hillary:

Jeg sender kun jobbmailen med den e-posten, det er ganske selvsagt for meg. Det står navn, tittel og organisasjon i signaturen, det er jeg bevisst på. (I tillegg til at navnet er knyttet opp mot virksomheten.

Jeg har privat Hotmail og Gmail, her går ‘resten’. Ufravikelig prinsipp.

Svarte ikke i pollen, for det er jo ikke fryktbasert. Jeg synes bare det er viktig å skille roller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:36   #16
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Ja, selvfølgelig.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:40   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Her må jeg innrømme at jeg synder; bruker jobb emailen til det meste. Hadde nok ikke gjort det på den måten dersom jeg hadde skiftet/startet å jobbe nå, men det er blitt så inngrodd etter så mange år på samme arbeidsplass og ds med samme email,

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:47   #18
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jobb e-posten brukes bare til jobb, min arbeidsgiver har klare retningslinjer på at det er det den skal brukes til.

Har to private kontoer. En til all privat kommunikasjon og en jeg bruker når jeg registrerer meg på diverse steder på nett, nyhetsbrev og netthandling.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:49   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Jeg har nok hevet øyenbrynene når foreldre sender "reply to all" med diverse rare og sinte tilbakemeldinger til FAU på skolen fra jobbadressen sin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-18, 11:51   #20
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, selvfølgelig. Jobbkonto er forbeholdt jobbrelatert kommunikasjon, privatkontoen min private.

Samme her. Jeg har også to private eposter, rett og slett for å skille abonnementer, nettshopping o.l fra litt mer formelle private eposter som FAU, kommunikasjon med skole og barnehage etc.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no