Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 00:05   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med Tyrkia?

Jeg har aldri vært der, og har en merkelig skepsis overfor Tyrkia av en eller annen grunn. Nå ser jeg at dersom vi skal på charter i fellesferien (mannen vil helst til Italia men vi har ikke bestemt oss 100 % enda), blir det sannsynligvis Tyrkia eller ingenting, da alt annet enten er utsolgt eller koster femten årslønner.
Det som går igjen i vår prisklasse, er Antalya eller Side. Hvordan er det det? Er det mye kjekt å oppleve? Jeg har hørt at Tyrkia er et av de desidert verste landene når det gjelder kjøpepress, at man omtrent blir dratt fysisk inn i butikker man går forbi, men jeg har jo ikke erfaringer selv. Tips?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 00:16   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi har vært i Tyrkia to ganger, og av typiske sydenmål så er det der jeg har trivdes best.

Første turen opplevde vi noe av dette kjøpepresset ja. Man kunne knapt se inn et vindu før de ansatte sto oppå en for å selge. Slitsomt, men ikke verre enn at det bare var å være tydelig. NEI, og så gå.

Andre gangen vi var der så var dette betraktelig bedre. De var ivrige ja, men man kunne se i vinduene om ikke annet. Det ble sagt fra turoperatør at dette var noe de hadde jobbet aktivt med, for det var mye klager, og nå bar det frukter.

Om dette gjelder alle steder det vet jeg jo ikke. Vi var i Kemer begge gangene.

Vi reiste i juli/august, og det var ekstremt varmt der nede da. Vi lå på 40 + hele uka, begge gangene. Det begrenset oss litt på dagtid, for det var for hett til å gå i byen. Fantes jo ikke skygger der, siden sola står så høyt på himmelen.

Jeg forelsket meg veldig i det landet. Likte folket, maten, klimaet og i det hele tatt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 00:58   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Har vært der en gang, sammen med venninnen min. Rolig, koselig jentetur (jeg var gravid) - ikke noe hæla i taket Skal jeg tilbake noen gang så blir det på resort hvor jeg slipper å forholde meg til noe annet enn det. Kjøpepress, trusler og lite hyggelig da vi tuslet i gatene. Vi var i Alanya.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 07:01   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi liker også Tyrkia best av alle charterreisemål. Men vi reiser ikke charter da, vi reiser på egenhånd. Rutefly og privat leilighet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 07:04   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi trivdes ikke i Tyrkia. Kjøpepresset var ikke så ille (definitivt tilstede, men overkommelig). Det vi synes var verre var at vi til stadighet ble forsøkt lurt. Både i restauranter, butikker og kiosker.

Vi var der også i månedsskiftet juli/august. Det var veldig, veldig varmt, men det var vi forberedt på og vi plagdes ikke.

Jeg var i Istanbul nå i januar, og syntes det var en veldig fin by.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 19-03-12 kl 07:16. Årsak: La til Istanbul-opplevelsen
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 07:07   #6
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Har kun vært i storbyer i Tyrkia (Izmir og Istanbul), men opplevde det som svært bra. Hyggelige, serviceinnstilte og gjestfrie mennesker.
Tyrkia er jo et vakkert land, i alle fall utenom charter-områdene.
Mye nydelig arkitektur.
Men alt for varmt for meg på høysommeren.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:21   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Når det gjelder varme så er jeg sånn at jeg hater norsk sommer fordi det er for kaldt, selv når det er på det heteste her. Jeg trives best i 35+ grader og mann og til og med unger er ganske lik meg der, faktisk. Minsten satt og hylte etter lue og votter i Hellas i mai i fjor.
Så at det er V A R M T er bare av det gode, jeg elsker varme og kunne bodd i en vulkan.

Takk for tips, dere. Høres jo absolutt ut som noe vi kan vurdere allikevel, hvis mannen ikke får trumfet gjennom Italia.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:26   #8
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi likte oss veldig godt i side. Vi var inne i byen et par ganger og det var koselig å gå rundt å titte. Følte ikkje kjøpepresset var verre en andre steder.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:49   #9
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Har vært i Alanya, og vil egentlig ikke definere det som ferie. Mas, mas og atter mas. Hvis jeg skal tilbake dit (og det skal jeg temmelig sikkert ikke), så måtte det blitt på et hotell med all inclusive, for å slippe å bevege meg utenfor hotellområdet.

Men det varmt og godt. Og god mat.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:51   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Hmmmm.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 25-03-12 kl 23:58.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:52   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Jeg har bare vært der utenom eller helt i slutten av sesongen likte ikke tyrkia i det hele tatt og skal aldri tilbake. Innpåslitne ekle tyrkere og de hadde utrolig mye ræl i butikkene, samt at de forsøkte å lure oss. (Nå skal de sies at dette er ti år siden, så det kan ha blitt bedre, men jeg skal aldri dit igjen uansett.)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:04   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Har vært anti-Tyrkia hrle livet men skiftet mening etter å ha vært der fjor..

VSr i Bodrum i oktober. Tretti grader, nydelig by, lite turister, lite mas, billig, fantastisk mat, nydelig natur!

De hadde hatt 50 grader i sommer. Jeg drar ikke dit om sommeren.

Det er innført et prikkesystem og vektere ifm innpåslitne selgere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:09   #13
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Jeg har vært i Istanbul, og det er en fantastisk spennende by.

Som charter-reisemål har det stått langt nede på listen for min del til jeg ble lokket med av en venninne i fjor. Jeg ble positivt overrasket over den jobben de har gjort i forhold til at turister skal få gå i fred, det funket bedre enn forventet. Det er alltid noen som tøyer strikken, men det opplevdes ikke som et massivt press. Folkene opplevde vi som veldig vennlige og hyggelige, og svært glade i barn. Det kan oppleves som litt ubehagelig at ungene blir viet den oppmerksomheten, blir forsøkt gitt smågaver og klemmer mange steder.

Tyrkias kjøkken er rangert som nr 3 i verden, det er jo et definitivt pluss.

Om sommeren er det for varmt for min del. Vi var der i juni, og det var akkurat på grensen for min del.

Konklusjonen min er at Tyrkia har kommet oppover på listen min, men troner definitivt ikke høyest.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:10   #14
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi var forøvrig i Marmaris.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:23   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Har vært på dagstur i Bodrum og Marmaris, tatt hurtigbåt fra Kos og Rhodos i august begge gangene. Da var det glohett....

Var i Side i høstferien i 2010, skikkelig digg temperatur på den tiden. 27 grader i havet. Vi bodde på et 5stjerners hotell som lå litt utenfor byen så vi var kun i byen en dag, og det maset holdt i massevis... De maser fælt og det er masse bling-bling.

Ville ikke dratt til Tyrkia i sommerferien, iallefall ikke i juli/august, har hørt at det kan være oppmot 50 grader der..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:33   #16
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi har vært i Tyrkia de siste årene, og skal tilbake til sommeren. Vi har vært i Alanya, og trives veldig godt der. Første året var vi der i begynnelsen av august, og det tidpunktet drar vi ikke på igjen. Selv om det var veldig varmt, var det ikke varmen men den høye luftfuktigheten som tok rotta på oss.

Når det gjelder selgere så kan de oppleves som litt masete og pågående. Vi rister bare på hodet, smiler og går videre. Aldri opplevd noe ubehag av noe slag.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:36   #17
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi har vært i både Side og på Bodrum halvøya.
Vi har storkost oss skikkelig de gangene vi har vært over.
Kjøpepresset merket ikke vi så mye av. Ikke noe annerledes der enn andre plassr.
Det har jo kommet et streng lov i Side i alle fall, som går rett mot dette innkaster og kjøpepresset som har vært før.
Vi var der i september begge gangene, og temperaturene var helt perfekte da.
Billig å leve der nede, god mat og jeg synes tyrkere generelt er ekstremt flinke på barn. Så jeg ville helt klart anbefale Tyrkia.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:43   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Jeg har aldri vært der, men mine foreldre var i desember. De skal aldri tilbake. Hele reisefølget ble alvorlig matforgiftet, mamma brakk armen og havnet på sykehuset og hadde store problemer med å slippe ut igjen. Det var faktisk så vidt de kom seg hjem igjen.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:49   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Eg har aldri vore i Tyrkia men vi skal prøve Bulgaria i år, til tross for trådar her inne. Det vil vel kunne matche Tyrkia på pris?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:50   #20
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Vi var der i juli/august og syns temperaturen var helt perfekt. Vi prøvde også ett sykehusbesøk mens vi var der og det var en veldig positiv opplevelse. MAnnen var i utgangspunktet veldig skeptisk til Tyrkia, men ble positivt overrasket. Det jeg syns var kjedelig var at det var umulig for ungene å bade i sjøen. Det var altfor store bølger og man ble dratt med av de.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no