Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hvordan forholdt din familie seg til vaksineprogrammet?
En eller begge foreldre jobber i helsevesenet, fulgte vaksineprogrammet (evt. med ekstra vaksiner) 66 27,73%
Ingen av foreldrene jobber i helsevesenet, fulgte vaksineprogrammet (evt. med ekstra vaksiner) 142 59,66%
En eller begge foreldre jobber i helsevesenet, delte opp eller utsatte vaksiner 6 2,52%
Ingen av foreldrene jobber i helsevesenet, delte opp eller utsatte vaksiner 19 7,98%
En eller begge foreldre jobber i helsevesenet, kuttet ut en eller flere vaksiner 4 1,68%
Ingen av foreldrene jobber i helsevesenet, kuttet ut en eller flere vaksiner 3 1,26%
En eller begge foreldre jobber i helsevesenet, vaksinerte ikke i det hele tatt 1 0,42%
Ingen av foreldrene jobber i helsevesenet, vaksinerte ikke i det hele tatt 1 0,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 11:14   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Spinoff fra meslingtråden, er det virkelig tilfelle at helsepersonell ikke følger det anbefalte vaksineprogrammet, eller er det bare en myte?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 03-09-07 kl 11:22.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:22   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Jeg jobber ikke i helsevesenet. Utsatte en vaksine til ett barn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:23   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Ettersom min eldste skulle begynne vaksineprogrammet akkurat da den store autismedebatten raste, så spurte jeg min lege, som selv er småbarnsmor. Hun forsikret meg i hvert fall om at hun hadde fulgt programmet med sine barn og anbefalte det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:28   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Spinoff fra meslingtråden, er det virkelig tilfelle at helsepersonell ikke følger det anbefalte vaksineprogrammet, eller er det bare en myte?

Eh, det er vel ingen som har påstått at "helsepersonell ikke følger det anbefalte programmet"? Det diskuteres om det er flere tilfeller i denne yrkesgruppen en det er i andre grupper som ikke vaksinerer. Spørsmålet dreide seg også om leger først og fremst.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:29   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Jeg jobber i helsevesenet og barnet har fått alle vaksiner. I tillegg til noen ekstra vaksiner.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:30   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Vi jobber begge i helsevesenet. Vi følger programmet, og har gitt Try en ekstra vaksine. (Bare Prevenar)
Ing får muligens også den mot RS-virus hvis legen godkjenner det.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:30   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Lisa, jeg har i hvert fall ikke påstått noen av delene. Jeg bare spør hva folk faktisk har gjort, jeg. Og jeg ser ikke noen grunn til at det skulle være stor forskjell mellom leger, bioingeniører, sykepleiere osv. i dette spørsmålet. De er vel alle i en posisjon til å vite mer enn hvermannsen om ettervirkninger av vaksiner.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:31   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Ingen av foreldrene jobber i helsevesenet, fulgte vaksineprogrammet (evt. med ekstra vaksiner)

Vi utsatte en vaksine på lillebror, ellers har vi fulgt programmet.
Minsten har også fått Prevenar, som vi måtte betale for selv.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:32   #9
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Jeg er helsepersonell, og jeg har fulgt vaksinasjonsprogrammet for begge mine barn, har aldri vurdert å ikke gjøre det.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:35   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.875
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Ingen helsevesener hos oss. Følger vaksinasjonsprogrammet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:35   #11
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Lisa, jeg har i hvert fall ikke påstått noen av delene. Jeg bare spør hva folk faktisk har gjort, jeg. Og jeg ser ikke noen grunn til at det skulle være stor forskjell mellom leger, bioingeniører, sykepleiere osv. i dette spørsmålet. De er vel alle i en posisjon til å vite mer enn hvermannsen om ettervirkninger av vaksiner.

Jo det er faktisk enorm stor forskjell på lege og f.eks en legesekretær. Jeg vil tippe 95% av legesekretærene vaksinerer og kanskje 70% av leger. De sitter inne med ganske store variasjoner av kunnskap selvfølgelig.
Så jeg tipper resultatet her ville bli ganske annerledes hvis du byttet ut helsepersonell med lege.

Forøvrig vil jeg anbefale folk å spørre fastlegen sin følgende to spørsmål. Først hva de mener om vaksinajsonsprogrammet generellt (som de må anbefale) og så tilleggsspørsmål om de selv har valgt å vaksinere barna sine (hvis de har barn selvsagt).

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:37   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Du må selvsagt gjerne lage din egen, forbedrede spørreundersøkelse.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:38   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Det kan jeg selvfølgelig gjøre men det føler jeg absolutt intet behov for. Det er ingen som har påstatt noen som helst ting, bare snakket om erfaringer.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:44   #14
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Jeg tviler veldig sterkt på at leger på noen måte er overrepresenterte på statistikken over de som ikke vaksinerer barna sine.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:50   #15
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg tviler veldig sterkt på at leger på noen måte er overrepresenterte på statistikken over de som ikke vaksinerer barna sine.

Jeg tror motsatt av deg men dette finnes det nok helt sikkert ikke statistikk på. Det gjør det heller ikke bedre at leger er pålagte å anbefale programmet.

Men kanskje det er her som i UK, at det er et flertall av "høyere utdannet resurssterke mennekser" som ikke vaksinerer? Det er i alle fall påfallende tilfelle i Storbritannia.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:52   #16
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg tviler veldig sterkt på at leger på noen måte er overrepresenterte på statistikken over de som ikke vaksinerer barna sine.

Jeg tror heller ikke det. Jeg har alltid sett på det som en del av vaksinemostandernes propagandaprogram når de er så nøye med å påpeke gang på gang at leger selv ikke vaksinerer like ofte som andre. Jeg har ennå til gode å se det dokumentert, inntil da så tror jeg overhodet ikke på det.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:53   #17
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg tror motsatt av deg men dette finnes det nok helt sikkert ikke statistikk på. Det gjør det heller ikke bedre at leger er pålagte å anbefale programmet.

Men kanskje det er her som i UK, at det er et flertall av "høyere utdannet resurssterke mennekser" som ikke vaksinerer? Det er i alle fall påfallende tilfelle i Storbritannia.

Hva er det du tror da? At vi er utsatt for ett verdensomspennende komplott, ledet av WHO?
At alle vi uten medisinsk embetseksamen lures til å vaksinere barna våre slik at de innvidde i komplottet skal slippe?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:56   #18
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Hva er det du tror da? At vi er utsatt for ett verdensomspennende komplott, ledet av WHO?
At alle vi uten medisinsk embetseksamen lures til å vaksinere barna våre slik at de innvidde i komplottet skal slippe?

Absolutt, hvordan visste du at jeg tror det? Du er jammen smart

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:58   #19
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Absolutt, hvordan visste du at jeg tror det? Du er jammen smart

Jupp

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 11:58   #20
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg tror heller ikke det. Jeg har alltid sett på det som en del av vaksinemostandernes propagandaprogram når de er så nøye med å påpeke gang på gang at leger selv ikke vaksinerer like ofte som andre. Jeg har ennå til gode å se det dokumentert, inntil da så tror jeg overhodet ikke på det.

Har litt lyst til å dåne av sånne utsagt. Jeg er IKKE vaksinemotstander men det går fortsatt an (faktisk, utrolig ikke sant!) å stille spørsmålstegn ved vaksiner gjør det ikke? Jeg er født i 1970, vi hadde alle disse sykdommene, DE ER IKKE FARLIGE, det er faktisk nytt med massevaksinasjoner og det er da allment kjent at mye av årsaken er av samfunnsøkonomiske hensyn? Jeg skønner ikke at det er så vanskelig å forstå?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no