Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone: lagre kontakt fra melding

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-13, 13:02   #1
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

iPhone: lagre kontakt fra melding

Når jeg har fått en melding av noen jeg ikke har lagret som kontakt tidligere, hvor dan lagrer jeg denne, uten å skrive nummeret ned på en lapp først? Jeg får det visst ikke til lenger, etter oppdateringen.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-13, 13:04   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone: lagre kontakt fra melding

Gå inn i meldingen, trykk på kontakt oppe i høyre hjørne, trykk på i-en som har en ring rundt seg, velg "opprett ny kontakt".

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-13, 13:04   #3
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone: lagre kontakt fra melding

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Når jeg har fått en melding av noen jeg ikke har lagret som kontakt tidligere, hvor dan lagrer jeg denne, uten å skrive nummeret ned på en lapp først? Jeg får det visst ikke til lenger, etter oppdateringen.

Ja se der, jeg måtte bare skrive et innlegg om det, så fikk jeg det til på egen hånd!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no