Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslo maraton og bilkjøring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-23, 09:15   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Oslo maraton og bilkjøring

Eg skal fra Lier til Nydalen raddison i dag kl 1530. På Google står det at ruta mi er stengt, og at det ikkje er andre ruter tilgjengelige. Hjelp. Går det ikkje an å kjøre bil innover på motorveien og ringveien i dag?

__________________
05
Hondacrv er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 09:48   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Det er virkelig veldig mye som er stengt av veier. Se kart her https://oslomaraton.no/hjem/oslo-mar...maraton-loypa/ Det er bare å glemme å kjøre inn i det området, men kanskje finner du en mulighet til å komme deg i nærheten av T-banen for den går jo (i motsetning til buss og trikk).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 09:49   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Ring 3 bør gå helt fint, de løper bort til Bygdøy og opp til Borgen, så jeg kan ikke skjønne at ringveien skulle være berørt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 09:57   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Ja, eg har sett på kartet, og me kjører som det ser ut der, E18 og tar av ved fornebuveien til riksvei (er det det) 150 PG følger den til Nydalen. Slik eg ser det, tangerer me ikkje maratonløypene. Derfor eg blei litt forundra…

__________________
05
Hondacrv er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:09   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, eg har sett på kartet, og me kjører som det ser ut der, E18 og tar av ved fornebuveien til riksvei (er det det) 150 PG følger den til Nydalen. Slik eg ser det, tangerer me ikkje maratonløypene. Derfor eg blei litt forundra…

Det er noen ganger de sperrer av mer enn selve løypen for at de som kjører ikke skal kjøre inn mot løypene. Vi hadde konfirmasjon et år samme dag som Oslo maraton. Hadde bestilt mat og det endte med at vi måtte bære alt et godt stykke for de kom seg ikke frem selv om det ikke var i selve løypen. Jeg ville satset på å komme meg til en T-bane-stasjon.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:23   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er noen ganger de sperrer av mer enn selve løypen for at de som kjører ikke skal kjøre inn mot løypene. Vi hadde konfirmasjon et år samme dag som Oslo maraton. Hadde bestilt mat og det endte med at vi måtte bære alt et godt stykke for de kom seg ikke frem selv om det ikke var i selve løypen. Jeg ville satset på å komme meg til en T-bane-stasjon.

Ja, det forstår eg. Men me kjører jo i ein bue langt utenom, så derfor syntes eg det var rart.

__________________
05
Hondacrv er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:35   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Du kam la vere å ta av på Fornebu, køyre E18 heilt inn og så velge E6 mot Gardermoen/Trondheim forbi Helsfyr, deretter mot Sinsen. Då kjem du inn på Ring 3 austfrå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:59   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Problemet ditt er ikke Oslo Maraton, det er veiarbeidet på E18 ved Stabekk, hvor de driver vegarbeid. Kan ikke for mitt bare liv forstå at det ikke er skiltet omkjøring der.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 11:34   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Jeg hadde fulgt E18 mot Lysaker, og fulgt med på skilting mot Ring 3 retning Sinsen. Hvis den vanlige avkjøringen er stengt, så kan du uansett svinge av på Lysaker, og kjøre opp Vollsveien til Bærumsveien, feks. Bruk Google maps så finner du Ring 3!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 12:02   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Takk! Det er heldigvis ikkje eg som er sjåfør, men eg tenkte eg måtte advare sjåføren viss alt er stengt. Veiarbeidet gir meir meining, men det må då vere skilta.

__________________
05
Hondacrv er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 16:48   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Obs, ikke lest tråden:

Jeg tror det er å anse som juks om man kjører bil i et maratonløp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 17:09   #12
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Obs, ikke lest tråden:

Jeg tror det er å anse som juks om man kjører bil i et maratonløp.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 12:54   #13
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo maraton og bilkjøring

Ja, det er visst ulovlig. Me kom nemlig til ein plass der me vart dirigert rundt i ei rundkjøring, BORT fra maratonen. Men me kom fram, og alt gjekk fint. Men det er ikkje billig å parkere i Oslo. 460 kroner for 6 timar. Men det var verd det.

__________________
05
Hondacrv er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no