Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Stor batteribank med 230v uttak?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-23, 18:29   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stor batteribank med 230v uttak?

Den skal lades via nettstrøm og drifte en sovemaske (søvnapné) om natta. Lades via nettstrøm 5-6 timer på dagtid.
Pris er ikke så relevant, men de jeg finner koster 30.000kr og oppover. Det er KO litt heftig…..

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 20:05   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Mulig det er noe jeg ikke skjønner/vet her,men cpap mot som brukes til søvnapne ( på tlf og får ikke til apostrof nå) kan jo settes inn i kontakten om dere ikke er på ett sted det ikke går.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 15-07-23 kl 20:25.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 20:08   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Mulig det er noe jeg ikke skjønner/vet her,men cpap Marlon som brukes til søvnapne ( på tlf og får ikke til apostrof nå) kan jo settes inn i kontakten om dere ikke er på ett sted det ikke går.

Hehe ser at det er litt uklart.

Vi har ikke faststrøm på setra. Er kun 230v der under melking. Derfor behov for batteribank. For om natta er det ikke nettstrøm.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 20:18   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Er det noe sånt du tenker på?
https://www.bobilfrihet.no/butikk/ba...teribank-600w/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 20:31   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Stort fritidsbatteri/bilbatteri med omformer ?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 21:10   #6
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Vi brukte en jumpstarter til bil for å lade forstøverapparatet til ungene når strømmen gikk. har du 12 V uttak på maskinen din?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 21:15   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Er det noe sånt du tenker på?
https://www.bobilfrihet.no/butikk/ba...teribank-600w/

Ja! Noe slikt ja. Den er nok en del større enn hva vi trenger, men kanskje ikke. Denne kan jo dra støvsuger’n

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 21:17   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Ikke min maskin. Men nei, ikke 12v uttak.
Og bilbatteri med omformer er helt klart det enkleste. Men et bilbatteri kan brukes til andre ting og ville aldri fått stå i fred for alternativ bruk

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 21:20   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

https://www.biltema.no/bil---mc/elek...BoCfjoQAvD_BwE

Vi har også brukt denne.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 23:10   #10
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja! Noe slikt ja. Den er nok en del større enn hva vi trenger, men kanskje ikke. Denne kan jo dra støvsuger’n

Lillebroren finnes her: https://www.clasohlson.com/no/EcoFlo...rbar/p/36-8819

Min indre krisemaksimerer har ønsket seg et slikt batteri lenge. Med solcellepanel, selvsagt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 23:19   #11
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor batteribank med 230v uttak?

Eventuelt kan man få den litt billigere her, men jeg vet ikke noen om den nettbutikken. De selger jo samme produktet til en høyere pris også, uten at jeg helt klarer å se hva som er den store forskjellen (bortsett fra leveringstid?) mellom de to produktene.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no