Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 15:15   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Skal vi se, det jeg egentlig lurer på er om man trenger noe mer enn Truckførerbevis T4 for å kjøre en Manitou på rundt 10 tonn, men jeg tar i mot alle linker om forskrifter i forbindelse med GT/Manitou med takk.

(Og merker meg at "truck" er et veldig rart ord når man ser det 40 ganger på en side.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:38   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Hjælp. :trygle:

Noen som har peiling på hvem som leier ut Manitouer (teleskoptrucker) her, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:44   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Om det er opptil 10 tonn, så skulle det holde.

Du kan leie hos : www.tobull.no.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:46   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Opptil 10 tonn, ja.

Jeg skal heldigvis ikke leie, bare på utkikk etter noen som vet hva de snakker om.

Takk for svar!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 00:38   #5
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Opptil 10 tonn, ja.

Jeg skal heldigvis ikke leie, bare på utkikk etter noen som vet hva de snakker om.

Takk for svar!

Tips for neste gang: snakk med en viss svoger jeg vet du har, som ofte er borti all verdens sånne "rare" ting!!

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:01   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Opprinnelig lagt inn av knøttet, her.

Tips for neste gang: snakk med en viss svoger jeg vet du har, som ofte er borti all verdens sånne "rare" ting!!


Jupp, men tenkte det var greit å ha litt bedre referanser til The Big Boss enn "svogeren min sa det!".

Det viser seg at man må ha T4 pluss C1 for å kjøre teleskoptruck, btw.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:54   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Hvor er Lizzie når man trenger henne? Hun vet litt for mye om gaffeltrucker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 14:55   #8
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskrifter/lover/regler/whatnot om truckførerbevis

Jeg har vist teorien til truckfører bevis jeg men fikk aldri kjørt opp siden jeg ble gravid og sykemeldt :deltar:

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no