Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Landcruiser eller X-Trail?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 02:46   #21
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Landcruiser eller X-Trail?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men da vil du jo ikke ha det bare for å ha det?

Nei... i svarøyeblikket.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:26   #22
PappaPapp
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 14
PappaPapp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Landcruiser eller X-Trail?

Jeg hadde helt klart valgt Landcruiser. Den har mye større plass, X-trailen har faktisk overraskende lite bagasjeplass. X-trailen har også skåret dårlig i enkelte krasjtester, ikke bra. Eneste fordelen er at X-trailen er noe billigere.

Har kjørt både Landcruiser og X-trail en del. Og for meg er valget krystallklart. Nei, du må velge Landcruiser altså. - Hvis prisen er en viktig faktor så må du sjekke ut den nye Mitsubishi Outlander som kom i 2006 med dieselmotor og ny look. Billigere enn Landcruiseren og har fått utrolig bra kritikk. Tror den var den mest solgte SUV´en i 2007 og 2008 hvis jeg ikke tar helt feil. Svigers har en slik bil og jeg har kjørt den en del, utrolig fornøyd. Bedre kjøreegenskaper i den enn i Landcruiseren. Men den er noe mindre. Motoren bruker faktisk bare ca 0,7 på mila og det er bra til å være så stor bil. Svigers kjørte den fra Haugesund til Oslo på 0,65! Ikke verst!

Her er forresten utklipp fra krasjtesten til X-trail:
http://www.aftenposten.no/forbruker/...cle2129336.ece

PappaPapp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:33   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Landcruiser eller X-Trail?

Man må da få noen utrolig gode deals på disse bilene nå? Har ikke SUV-salget stoppet helt opp? Jeg hørte en som hadde prutet 100 000 på en eller annen SUV her i vinter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:35   #24
PappaPapp
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 14
PappaPapp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Landcruiser eller X-Trail?

Skjønte kanskje at pris også var en faktor her. Nei da hadde jeg tatt med deg mannen din ut og prøvd en Outlander, må ha 2006 eller nyere modell. Tipper dere blir overrasket. Jeg synes det oser mye mer kvalitet over den enn f.eks X-trailen. Prisene for en pent bruk 1 - 2 år gammel bil er rundt 330.000,-
(Jobber ikke som Mitsubishi selger altså. )

PappaPapp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 10:19   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Landcruiser eller X-Trail?

Det ble en 2008 modell X-Trail.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no