Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-13, 03:00   #61
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg får jula litt i vranghalsen rett og slett fordi jeg "ser" jul overalt flere måneder før det egentlig er jul og derfor ganske lei av nisser og engler og "hva har du" før jeg pakker ut mine egne ting lillejuleaften. Og jeg synes det er helt utrolig at adventstida og jula (som bare er noen få dager) skal inneholde så enormt mye og være så kosemosekoselig at pakkekalendergaver må kjøpes gjennom hele året, lister og opp ned i mente skrives, det skal planlegges og avtales så man ikke glemmer noe for da blir det ikke (perfekt) jul.

Folk har jo problemer med å finne ting å ha i pakkekalendere som ungene har bruk for eller blir glade for, og foreldre, tanter og onkler aner ikke hva de skal gi i gave, og foreldrene må kjøpe for besteforeldre og kanskje flere, for de aner iallefall ikke hva de skal kjøpe til barnebarna som de ikke har fra før av.

Jeg likte jula slik den var da jeg var unge. Da gikk man å ønsket seg en ting eller to inderlig til jul, og var overlykkelig om man fikk det man ønsket seg og kanskje enda mere til. Folk spiste småkaker og andre kaker, for man spiste ikke masse søtt gjennom hele året og derfor var det stas med disse ekstra kakene til jul. Nå er det så overflod av alt gjennom hele året, at folk vet jo nesten ikke hvordan man skal klare å få jula til å være så spesiell som man gjerne vil den skal være.

Hadde man iallefall klart å vente med å få "jul" i butikkene til 1.desember, så hadde denne tida blitt mer spesiell iallefall.

Det er bare noe med all denne overfloden som er i forbindelse med jul, som gjør at jeg kjenner en skikkelig bismak.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 07:32   #62
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg tror faktisk jeg skal begynne med gavene i oktober for å spre kostnadene litt mer utover. Litt trang høst pga ulønnet permisjon en liten periode. Da kan jeg bruke litt mer tid på å lete etter fine gaver som ikke nødvendigvis koster så mye. Ellers så klarer jeg å vente litt til, men elsker advent. Da hører jeg julesanger, tenner på røkelse og talglys. Synes det er godt å planlegge tidlig i desember iallefall så blir det null stress. '''

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:08   #63
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg begynte i går, da jeg hadde intensjoner om å lage verdens kuleste kjøkkenforkle til en kjær venn av meg. Jeg klippet, sydde og limte, og resultatet ble så stygt at jeg vurderer å legge det inn i kaketråden her.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:13   #64
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg syns egentlig desember er måneden for juleforberedelser, men når det gjelder gaver må jeg være tidlig ute. Den ene grunnen til det er økonomi og den andre grunnen er at fra midten av november er det så mye folk, støy og stress i butikkene at jeg blir både fysisk og psykisk uvel av å oppholde meg der.
Skal man bestille gaver på nett er det jo veldig greit å gjøre det tidlig.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:17   #65
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Gaver begynner jeg gjerne med lang tid i forveien, mest fordi jeg hater å stresse rundt i butikker i siste liten, og liker å ha tid til å finne de "perfekte" gavene til hver og en, men pynting og matlaging er forbeholdt desember.

(Hva skjer med linjeavstanden min? )

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:27   #66
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg har noen tanker på gaver i alle fall.
Ellers pleier vi å være ganske sent i gang, men da er det meste planlagt.
Jeg har siste eksamen 13. desember, så etter det har jeg tid.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:43   #67
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg bruker mye av desember på å være lei meg over høytiden, da er det praktisk å være ferdig med gaver og slikt. Jeg har med andre ord begynt, særlig med å kjøpe gaver (og kalendergaver).

Vi feirer alltid jul hjemme og er opptatt av å lage våre egne tradisjoner. Derfor blir det ikke så stressende. De som kommer hit får respektere våre ting (eller holde seg hjemme).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:19   #68
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg er glad jeg bor i ei bygd der jula ikke kommer i butikken før sist i november.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:22   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Djeez. Jeg dåner litt over enkelte kommentarer her.

Jeg er 100% enig med ALT Vianne Rocher har sagt i denne tråden. Og vær så god, søk opp trådene jeg har deltatt i siden 2006 eller når det var forumet startet, og finn et innlegg hvor jeg syter over stress i desember. Jeg synes IKKE desember er stress. Bare kos. På samme måte som du ser Polarekspressen kun på lillejulaften, Dixie, prøver jeg å legge alle juleting til desember. Og jeg er faktisk tidligere ute enn deg på mange områder, ser jeg, vi pynter nemlig treet lenge før lillejulaften. I desember er det jul. Og jeg elsker jul! Tidligere var jeg tidligere ute, men jeg synes det har ødelagt desember for meg. Vi har dessuten bevisst valgt at jula skal være kos og at vi ikke "må" gjøre ting fordi andre forventer det. Vi lager den maten VI har lyst på og julepynter hjemme. Dessuten tar vi ikke helt av med gavebonanza og det er også et bevisst valg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:24   #70
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg gruer meg litt til jul i år.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:31   #71
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Dixie: Kanskje er du unntaket siden du er over gjennomsnittet interessert i jula og har det som en hobby på lik linje med frimerkesamling og fotball, (hvis jeg forstår deg rett) men min erfaring er at "godt med alt som er gjort"-menneskene ofte mangler evnen til å slappe av. Det er vel også ganske logisk, når man begynner å tenke på jula mange måneder i forveien, har man ikke akkurat eg avslappet forhold til ting, og vil ganske sikkert være godt i gang med å planlegge neste store begivenhet når man er "ferdig med alt" 20.des. og bare kan slappe av. Jeg foretrekker å ha laaaange perioder der jeg slipper å planlegge noe som helst og tar gladelig "straffen" med å ha to stressfylte dager i desember eller over gjenstridige bunadsskjorter kl 23.59 den 16.mai. Men folk er forskjellige, og dere må gjerne planlegge advendtskalendere i september for min del, jeg ville bare få fram at det ikke nødvendigvis er slik at man kommer til å angre seg senere dersom man ikke begynner å kjøpe inn gavene nå. Jeg gir forresten ikke ungene mine en gave hver dag i desember, så for meg er pakkekalender helt uaktuelt uansett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:31   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg er egentlig vant med å pynte treet tidlig i desember hjemmefra, men ei venninne mente det nesten var blasfemisk og overtalte meg til å vente til 23. desember, så det har jeg gjort i noen år nå. Men det kjennes på en måte feil og, for 1. januar vil jeg ha jula ut og jeg får jo ikke nyte treet så lenge som jeg ønsker. Så jeg vurderer å pynte det tidligere igjen, slik jeg er vant med fra før av. Så kan heller pakkene legges under treet når ungene er i seng 23. desember og ikke før, da beholdes jo litt av magien uansett (dessuten har vi fått en liten babypus i hus som sikkert pakker opp alle pakkene for oss om natta, DET kan bli interessant ...).
What to do! Jeg rives mellom å fortsette å pynte det 23. desember og det å beholde tradisjonen jeg er vant til hjemmefra med juletrepynting ca midt i desember og dermed beholde mitt nydelige juletre lenger.

Rine: du har nok rett i det, jeg er over gjennomsnittet opptatt av julen og er nok et unntak her ja. Prøver å forstå at ikke alle er like hysterisk opptatt av julen som det jeg er.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:42   #73
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Vi har avtalt jul (vi feirer alltid hjemne, i år flyr mine foreldre inn). Vi har også kjøpt flybilletter (vi reiser alltid til mine foreldre i romjulen).

Ellers må resten vente til etter Halloween. Klarer ikke planlegge jul før etter det.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:45   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Åh, det er jo snart Halloween og!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:51   #75
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor vi skal feire jul aner jeg ikke, men det er like vanskelig hvert år! Jeg har likevel lyst å være her, for jeg er lei av å pakke bilen hvert år med julegaver og vinterutstyr og kjøre flere timer.

Da synes jeg at dere skal bestemme at dere er hjemme!

Vi var annet hvert år hos mine foreldre elelr svigers før vi bestemte oss for at vi ville være hjemme. Så får heller de som vil komme til oss, og det gjør de.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:53   #76
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

I forfjor så pynte vi juletre tredje juledag.
I år blir det heldigvis sydlig strøk, der jeg kommer til å foreslå at vi kun kjøper til barna.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 09:59   #77
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Først skal eldste ha bursdag i slutten av oktober, så skal jeg ha bursdag i slutten av november. Så kan kan jeg tenke på jul.

Vi har dog funnet ut at vi har "alene-jul" i år, og har litt lyst til å dra på fjellet i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:00   #78
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg har i hvert fall førjulstur til København i boks! Shopping og kos sammen med et par døtre og barnebarn i begynnelsen av desember. Vi skal kjøpe ristede kastanjer i nærheten av Gråbrødretorv, se juleutstillingene på Illum og magasin, spise crepes med iskrem og nutella i Tivoli og ellers rusle på Strøget m/sidegater og muligens en tur på Nørrebro.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:10   #79
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Jeg er bare glad for at vi har sol og strålende høstvær slik at jula føles veldig langt unna. Vi kutter mer og mer ned på gaver for hvert år, og småkaker og slikt er ingen her spesielt glad i. Så den eneste planen jeg har for jula er å ikke stresse med den!

Det gjør jeg og! Baker et par sorter bare og kommer til å gå innom bakeren og kjøpe noen hjemmelagede. Vi trenger ikke så mye uansett.

Gaver i år blir mye spiselig, ting som kan drikkes, det gjelder i alle fall de voksne, kanskje opplevelser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:11   #80
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

I forfjor så pynte vi juletre tredje juledag.
I år blir det heldigvis sydlig strøk, der jeg kommer til å foreslå at vi kun kjøper til barna.

Fornuftig! Det gjorde noen i bhg i fjor, dro til Dubai, kun barna fikk et par gaver hver.

Jeg kunne godt gjort noe slikt, men får ikke såpass med fri at det kan la seg gjennomføre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no