Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dunskjørt, praktisk eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-23, 17:08   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Dunskjørt, praktisk eller?

Nå har jeg to kvelder fryst på meg lausunger i ridehallen, og det kommer ikke til å bli varmere på en god stund.

Jeg innser jo at dongribukse er ikke akkurat varmt, men jeg hater styr med å skifte bukser, ha på longs og fandens oldemor.

Så tanken om dunskjørt slo meg. Men er det faktisk litt varme i det? Og sikkert praktisk i hundeparken og slike ting også?

Jeg hater boblebukser og slike ting med en passion, og sliter alltid med å finne som ikke ser ut som ballonger rundt lårene mine. (Men det har mest med min fasong å gjøre)

Dere som har dunskjørt, varmer det litt? Er ikke snakk om på timesvis, men greit å ikke være blå når jeg går tilbake til bilen...

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-23, 17:39   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Det varmer.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-23, 17:57   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Jeg har et fra Houdinin uten dun, og det varmer også. Bruker det på fjellturer om vinteren.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-23, 18:19   #4
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Det varmer, men spesielt flatterende er det ikke. Ikke mindre bumsete over rumpa enn boblebukse. Men det er kanskje mer praktisk.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-23, 19:09   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Har fra Bergans og bruker det under boblekåper. Varmer!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-23, 22:28   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Det varmer og er godt å ha på om man er mye ute og ikke rører på seg hele tiden. Jeg kjøpte mitt når ungene var små og de lekte i snøen, gikk på skøyter osv.

Mitt er fra Ellos.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-23, 23:15   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Har ikke prøvd dunskjørt - ser for meg at det kan være fint når man raster på skitur

Etter å ha tilbrakt mange, kalde timer i ridehall, kjøpte jeg denne for et par år siden;
https://uhipwear.com/nb-no/rideklaer...-2-0-dark-navy
Den er supervarm, kan se for meg at den vil passe helt perfekt i hundeparken også. Den er egentlig ganske nett og fin i fasongen og dersom du bare 'er' i ridehallen kan du fint bruke den i byen også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-23, 06:33   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Ville heller kjøpt en lang dunkåpe, jeg er veldig frelst etter å ha kjøpt min for noen uker siden. Min rekker meg til under knærne og jeg merker stort forskjell på lårene etter det. Men det kommer jo kaldt luft opp under, så det vil aldri varme like mye som bukse. Om jeg skulle stått stille mange timer i ridehall, ville jeg brukt bukse. Jeg bruker bukse når jeg ser på Storebrors fotballkamper.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-23, 16:27   #9
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dunskjørt, praktisk eller?

Eg har boblerskjørt, tok meg ikkje råd til dun. Det varmar godt.

Men dongeri er no ikkje akkurat eit godt plagg når det er kaldt. Fleece/ullbukser er varmare, og mjukare å ha under eit skjørt også. Men det no meg, da.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no