Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan lyse ut en sommerjobb?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-21, 14:56   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan lyse ut en sommerjobb?

Jeg har fått lov til å ansette en student til å gjøre en sommerjobb for min faggruppe i sommer. Av en eller annen grunn har sjefen min gitt beskjed om at vi ikke skal bruke finn.no.

Så jeg sitter her med en stillingsannonse som jeg får lov til å distribuere, men uten at jeg er helt sikker på hvor jeg skal distribuere den. Det jeg trenger er en student som er i teknisk/økonomisk bachelor- eller masterutdanning, som kan excel og ikke har tallskrekk. Personen bør ha tilholdssted nær Oslo i sommer selv om store deler av jobben trolig skjer på hjemmekontor.

Sjefen min mener at det skal sendes til institutter på "riktige fag", men det synes jeg høres snodig ut. (Men jeg studerte et sted hvor instituttene ikke var noe studentene forholdt seg til.)

Gode og gjerne svært konkrete tips mottas med stor takk.


Hvis noen har en bekjent som høres egnet ut, er det helt lov til å be om stillingsannonse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no