Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Det beste toastjernet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-13, 18:19   #1
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det beste toastjernet

Det er ikke min favoritt, men mannen og barna elsker toast. Det gamle jernet har tatt kvelden, og jeg tenker at et nytt jern kan være en fin farsdagsgave. Krav: Det må lage sprø toast på ikke alt for lang tid. Hvilket kjøper jeg?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 19:24   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Vi bruker vaffeljernet. :enkel:

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 19:42   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Vi bruker vaffeljernet. :enkel:

Kjedelig å pakke inn det gamle vaffeljernet til farsdag, dah!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 19:50   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Jeg synes ikke det er noe særlig forskjell på toastjern. Så lenge det er stort nok til den typen brød du bruker (hadde en gang ett som var så lite at halve brødskiven hang utenfor) er det ellers det samme. Steketiden er omtrent den samme og alle har også nonstick-belegg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 20:10   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Jeg skjønte ikke hva et toa-stjerne skulle brukes til (toa = do på svensk).

Hva bruker man en stjerne på do til, liksom.


Sist redigert av Pelen : 05-11-13 kl 21:44.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 20:17   #6
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Jeg ville kjøpt en bordgrill.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 20:25   #7
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Enig med siste taler, kjøp bordgrill med overplate. Du har så utrolig mange fler bruksområder, og kan varme baguetter, grille alt mulig og lage toast.
Jeg har en liknende variant som den under, men fra DeLonhi, og den er suveren og blir masse brukt.
http://cdon.no/hushold/severin-kg-2392-p25254345

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 21:51   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet/bordgrillen

Takk for tips, jeg kjenner at det heller mot innpakket bordgrill .

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 21:52   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva bruker man en stjerne på do til, liksom.

Tja.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 22:16   #10
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg skjønte ikke hva et toa-stjerne skulle brukes til (toa = do på svensk).

Hva bruker man en stjerne på do til, liksom.


Det var det jeg også leste, selv om jeg ikke er svensk.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-14, 22:16   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Har det skjedd noe nytt på toastjern/bordgrillfronten siden denne tråden ble lagd, tro?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 00:31   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Vi fikk en Tefal bordgrill til jul i fjor og er veldig fornøyd. Brukt den masse til både toast og kjøtt.

[

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 08:29   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Vi endte opp med å kjøpe et enkelt og nokså rimelig jern fra Krups, som viste seg å være kjempebra. Ikke smellvakkert, men det duger når det er henvist til en plass i skapet.

Dette

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 12:35   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Den fra Krups har vi også. Veldig fornøyd!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 13:06   #15
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vi endte opp med å kjøpe et enkelt og nokså rimelig jern fra Krups, som viste seg å være kjempebra. Ikke smellvakkert, men det duger når det er henvist til en plass i skapet.

Dette

Det var det jeg skulle inn i tråden og anbefale også! Jeg motsatte meg det først på grunn av det dølle utseendet, men litt rekognosering avslørte at det ikke finnes kule toastjern. Er veldig fornøyd med dette, og det er lett å holde rent.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 13:49   #16
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Men brukes det bare til toast?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-14, 16:05   #17
Aeterna
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 17
Aeterna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det var det jeg skulle inn i tråden og anbefale også! Jeg motsatte meg det først på grunn av det dølle utseendet, men litt rekognosering avslørte at det ikke finnes kule toastjern. Er veldig fornøyd med dette, og det er lett å holde rent.

Jeg synes dette var så kult som man får det, kanskje det blir en runde i butikken på meg og?

Aeterna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-14, 16:09   #18
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Vi kjøpte nytt for et års tid siden, etter en rekke billig ræl. Betalte vel 699,- denne gang tror jeg, men det har sikkert sunket i pris. Det er fra Krups. Beste vi har hatt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-14, 18:24   #19
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi fikk en Tefal bordgrill til jul i fjor og er veldig fornøyd. Brukt den masse til både toast og kjøtt.

[

Denne er i bruk daglig her, både til toast, fisk og kjøtt.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-19, 21:19   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det beste toastjernet

Yngste på 11 skal få toastjern til jul. Hva kjøper jeg?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no