Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Zapp Xtra på tur??

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-14, 15:35   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Zapp Xtra på tur??

Ah, nå er jeg så i tvil..

Kjøpte en Zapp Xtra som vi skulle ha med til Kreta, minstemann er straks to år.
Vogna skal brukes til soving, og noe turgåing på asfalt (ikke brostein).
Har vært der vi skal flere ganger før, så vet jo hvordan det ser ut i området.

Vi pleier å gå en times tur om morgenen sammen med noen venner (vi mammaene), og da tar jeg med meg toåringen i vogn.
Kommer ikke til å bruke vogna noe særlig mer enn det, vi har all inc. på hotellet.
Vogna er jo som skapt for vandring i Chania by om vi reiser inn dit noen dager, så der vil den passe fint.

Selv om jeg egentlig er fornøyd med valg av ferievogn begynner jeg å tvile. Kanskje det er vogngalskapen min som tar overhånd, men jeg kjenner at det kanskje kunne vært fint med en litt mer robust vogn. F.eks Emmaljunga Scooter (S).
Vi skal ha leiebil, og den er ikke akkurat diger. Må få plass til vogna i leiebilen sammen med all bagasje, ihvertfall til og fra flyplassen. Det var vel egentlig derfor jeg kjøpte Zappen.

Så hva sier dere, er det en håpløs ferievogn, burde jeg gå for en annen litt mer robust?

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 15:38   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Jeg synes den var ypperlig som ferievogn! Vi hadde den til minsten, men jeg hadde med Bugaboo Cameleon til han var nærmere to, og så Zapp Xtra etter det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 15:51   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.580
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Jeg hatet Zapp'en og hadde til en toåring kjøpt en Babyjogger City mini GT. Den blir ikke like liten, men den blir paddeflat om du tar av hjulene og er bare fantastisk på alle måter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 16:21   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Jeg har Zapp Xtra og synes den er helt dust som annet en kjøpesentertrille og til å feste bilsete på. Dumme hjul og utrolig ukurant å slå sammen, siden sittedelen må tas av. Det er lett å ta av trekket på den for vasking, det skal den ha, men ellers hadde jeg bytta min i en City Mini tvert, om det ikke var for at sittedelen på den ikke kan snus. Mistenker at jeg bytter den om et års tid, før det blir på tide å ta med minsten på tur.

Vi har en Scooter også, tror faktisk heller jeg ville ha hatt den på ferie. De må jo pakkes like godt for sending uansett.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 23-06-14 kl 19:12.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 17:59   #5
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Zapp Xtra på tur??

Akkurat det med at den er i to deler sammenslått er jeg enig i at er litt knotete på reise, men ellers har vi vært superfornøyd med Zappen, både til reise- og annet bruk. Størstemann brukte den fra 7 mnd. til nærmere tre år, og nå er det i praksis kun den vi bruker til minsten på drøyt ett.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 18:15   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Du trenger en BJ city mini. Gjerne GT. Passe liten, passe robust, 100% vogn. Zapp er bare en overpriset shoppingtrille.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 19:14   #7
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Har søkt litt på Finn etter BJ city, men finner ingen til en rimelig pris. Kan gi rundt 2000 for den, men de fleste er nye og selges fra forhandler.

Vi har en TFK også, men den blir for stor i leiebilen. Hvis ikke hadde vi tatt den.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 20:05   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.580
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Jeg har en BJ City Mini GT som bare står her, men jeg klarer ikke selge den, for jeg eeeelsker den vogna. Kan jo være jeg plutselig får bruk for den igjen en dag liksom.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 20:07   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.580
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du trenger en BJ city mini. Gjerne GT. Passe liten, passe robust, 100% vogn. Zapp er bare en overpriset shoppingtrille.

Jepp. Kjøper man en sånn for å ha til "bo-i-bilen" og ferievogn, oppdager man plutselig at man ikke trenger noe annet og kan ha bare én.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 20:44   #10
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Input; si fra hvis du blir vill og gal og vurderer salg da😃

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 20:48   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.580
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Når skal dere på ferie?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 20:55   #12
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Zapp Xtra på tur??

Vi drar natt til søndag.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no