Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-22, 00:15   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.447
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Ikke mye til tilfluktsrom i nærheten her. Nærmeste er ca 1 mil unna i en by og har plass til 8000. Det er ca 6000 personer bare på tettstedet jeg bor så vi får vel lite på kjelleren selv om den har vinduer.

Jodix er rett og slett ikke å oppdrive, ikke har vi vann heller på lur. Men har alltid pepsimax i hus da om ikke annet. Mat er det bedre med. Har ikke akkurat det på lista men har mat i hus til lengre tider pluss gassgrill. Har liten reisegassgrill også. Vi har ikke vedfyring men har en gassovn på lur dersom det faktisk skikkelig bli krise en kald vinterdag.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 07:05   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Sånn overskriftene på vg var i dag var jeg et millisekind klar til å sende med ungene en jodix hver på skolen.

Neida. Joda. Neida. Altså, selvsagt ikke. Men vi har. Knnelm 4 timer skal jeg under de fleste omstendigheter klare å komme meg hjem, og til alle ungene mine. Må jeg løpe fordi trafikken står kan det bli knapt med tid, men trolig da også.

Så pust med magen, det går bra (skolen har også jodix, i alle fall hadde barneskolen det dengang vi skaffer det grunnet, jeg husker ikke hvorfor men der var mye snakk og skriverier så mannen kjøpte og skolen sendte hjem et skriv om de fikk lov å gi ungene.)

Men, ja, verden er blitt absurd

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 07:20   #3
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Apokalypsen kom om mulig enda nærmere i dag.
Vi bestilte Jodix på Apoterra.no, ble levert i løpet av to dager.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 08:41   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Apokalypsen kom om mulig enda nærmere i dag.
Vi bestilte Jodix på Apoterra.no, ble levert i løpet av to dager.

Det har vært konstant utsolgt i flere dager. Og jeg kommer meg ikke innom apotek om dagen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 08:43   #5
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det har vært konstant utsolgt i flere dager. Og jeg kommer meg ikke innom apotek om dagen.

Da var vi nok heldige, bestilte på tirsdag.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 08:54   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg måtte sjekke dette med datomerking av jodtabletter. Fant dette hos DSB.

"5. Går jodtablettene ut på dato?
a. Ja, de har en påstemplet holdbarhet på 4 år. Jodtablettene er imidlertid svært
stabile som betyr at de beholder kvaliteten selv etter utløpsdato. Dette vet vi
fordi det er testet tidligere lagre av tabletter gjennom mange år uten at vi har
sett en forringelse av kvaliteten."

Spørsmål og svar om jodtabletter

Klapp på skuldra til dere som har jodtabletter osm har gått ut på dato.. Dere har vært forberedt lenge.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 08:59   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet skriver dette på sin side, uthevet i ramme:
"KORT FORTALT
Vi minner om at på grunn av den store geografiske avstanden til Ukraina er det svært lite sannsynlig at det blir nødvendig å ta jodtabletter i Norge, om det skulle skje et radioaktivt utslipp der."

De har oppdatert i dag tidlig og lagt ut dette:
"KORT FORTALT
Situasjonen i Ukraina er alvorlig, og DSA følger denne nøye. Vi vurderer fortløpende scenarier for hva som kan skje innenfor atom- og strålingsområdet, inkludert ved kjernekraftverkene og i området rundt Tsjernobyl."


Jeg blir beroliget og stressa på en gang. Mer beroliget for egen atomsikkerhet, stressa på verdens vegne.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 08:39   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.205
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Ungene har jodix på skolen, Malama.

Det kom melding om "si fra hvis barnet ditt ikke skal ha" fra vgs i dag også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 08:43   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ungene har jodix på skolen, Malama.

Det kom melding om "si fra hvis barnet ditt ikke skal ha" fra vgs i dag også.

Jeg vet, det var bare et millisekund jeg så for meg å pakke inn en og en i plast og sende med dem

Det er do ikke kommet noe info fra noen av skolene våre i denne sammenheng enda, men det går så bra så. Jeg vet det.

Jeg er bare ikke helt god på filter når jeg åpner vg før jeg nesten har åpna øya, og bør trolig slutte med det

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 09:02   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Ja, akkurat det du siterer der har jeg lest, derfor har jeg ikke brydd meg med å sjekke datoen på de jeg hr engang.

Jeg husker ikke HVORFOR vi har dem, jeg huser bare at det va en runde med at det var mye snakk og skriverier om at vi burde ha, og skolen var også på med skriv p åden tiden

Jeg vet ikke når, men det er noen år siden, mannen humret nemlig liksom-fornærma over at apoteket hadde påpekt at de over 40 ikke trenger sånne når han kjøpte dem. 1) han var ikke 40 enda (blir 43 om noen mnd, derav, det er nok i alle fall over 3 år siden) og 2) det var jo grunnet sine mindreårige unger han handlet da i all hovedsak. Men jeg vet vi r under 40 da han kjøpte dem.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 09:11   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Du kjøpte sikkert i forbindelse med at det var en stor kampanje og start på holdningsarbeidet med at vi alle burde ha et beredskapslager hjemme. Jeg synes akkurat jeg så at kampanjen startet i 2018. Det kan jo stemme emd at de går ut på dato i disse dager hvis jodtablettene holder i fire år.

Skjønner mannens følelser aver at noen antyder han er gammel. Husker selv hvordan optikeren myste på fødselsåret mitt og sa noe om lesebriller sist Jeg ble dødelig fornærmet over antydningene til at jeg begynner å bli gammel.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 09:29   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.555
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Du kjøpte sikkert i forbindelse med at det var en stor kampanje og start på holdningsarbeidet med at vi alle burde ha et beredskapslager hjemme. Jeg synes akkurat jeg så at kampanjen startet i 2018. Det kan jo stemme emd at de går ut på dato i disse dager hvis jodtablettene holder i fire år.

Skjønner mannens følelser aver at noen antyder han er gammel. Husker selv hvordan optikeren myste på fødselsåret mitt og sa noe om lesebriller sist Jeg ble dødelig fornærmet over antydningene til at jeg begynner å bli gammel.

Haha
Første gang optikeren nevnte alder til meg var jeg nesten hjemme igjen før jeg forsto at han ikke refererte til sin alder, men til min. Jeg syntes det var skikkelig rart at hans alder påvirket mitt syn nemlig.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 09:57   #13
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Haha
Første gang optikeren nevnte alder til meg var jeg nesten hjemme igjen før jeg forsto at han ikke refererte til sin alder, men til min. Jeg syntes det var skikkelig rart at hans alder påvirket mitt syn nemlig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 10:10   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Haha
Første gang optikeren nevnte alder til meg var jeg nesten hjemme igjen før jeg forsto at han ikke refererte til sin alder, men til min. Jeg syntes det var skikkelig rart at hans alder påvirket mitt syn nemlig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 10:49   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Du kjøpte sikkert i forbindelse med at det var en stor kampanje og start på holdningsarbeidet med at vi alle burde ha et beredskapslager hjemme. Jeg synes akkurat jeg så at kampanjen startet i 2018. Det kan jo stemme emd at de går ut på dato i disse dager hvis jodtablettene holder i fire år.

Skjønner mannens følelser aver at noen antyder han er gammel. Husker selv hvordan optikeren myste på fødselsåret mitt og sa noe om lesebriller sist Jeg ble dødelig fornærmet over antydningene til at jeg begynner å bli gammel.

Sikkert da ja, et kan stemme greit med alderen på både mann og piller det.

Ikke at vi har fått i hus alt på listen enda, men et pr pakker ekstra med knekkebrød kom i hus denne uken, sammen med et par pakker havregryn (beredskapslager fordi enda en testet positivt for Korona, greit å ha mat til noen dager)
Følte meg nesen som en prepper, med to doble pakker knekkebrød, to pakker havregryn, en pakke eller to med hermetisk skinke... Vurderte om jeg burde foredle handlingen over to butikker

Men hvregrynet er allerede i bruk, så jeg bør kjøpe inn ENDA mer av det når jeg handler til helgen... Det går MYE havregryn hjemme hos oss,, og av dsmme grunn står det en del liter melk p åden handlelisten til helga. (Burde jeg ha tørrmelk-pulver til å ha i havregrya sammen med vannet i bredskapslagere tro? hjelper det på smaken?? Havregryn med VANN er liksom ikke helt det samme... )

Om ikke annet så kjøper jeg melk som er holdbar til sommeren da (Laktosefritt, pga ei jetne eller to som har det bedre i magen på den måten)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 09:33   #16
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.834
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg var vel ca 35 når jeg var på hudbehandling og massasje da den som masserte meg spurte om det var vel noen år siden jeg hadde fylt 40. Har ikke vært der siden.

Angående apokalypsen så synes jeg det er på tide at noen tar en for laget. Men det er sikkert ikke så enkelt og Putin har sikkert mange som støtter han og vil fortsette galskapen.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 09:44   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.842
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg har bestilt på Farmasiet med utløpsdato september 22 ... Har ikke fått de enda, da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 10:26   #18
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.846
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har bestilt på Farmasiet med utløpsdato september 22 ... Har ikke fått de enda, da.

Farmasiet utsolgt nå, men Boots apotek har inne (også i mange fysiske butikker). Jeg bestilte på nett nå, de sender ut over helgen, håper Putin tar helgefri...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 13:35   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.842
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Farmasiet utsolgt nå, men Boots apotek har inne (også i mange fysiske butikker). Jeg bestilte på nett nå, de sender ut over helgen, håper Putin tar helgefri...

De er utsolgt hele tiden, men når man trykker på varsel på epost, kan man rekke det. Jeg måtte gjøre det tre ganger for å rekke det. Ig de fleste gangene tok det bare minutter før det var tomt igjen. Man må bare prøve.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-22, 10:05   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.842
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Sitat:

Oppdatert informasjon om Zaporizhzia kjernekraftverk: ☢
⚛ Det pågår harde kamper i området ved Zaporizhzhia kjernekraftverk sør i Ukraina. Ukrainske myndigheter har meldt om skader på anlegget.
⚛ Selve reaktorene ved anlegget skal ikke være skadet, og ukrainske myndigheter melder at den nukleære sikkerheten fortsatt er intakt.
⚛ Det er ikke registrert forhøyede strålenivåer i området. DSA har tilgang til ukrainske og europeiske målestasjoner, disse viser ikke forhøyede nivåer.
⚛ Situasjonen ved anlegget er alvorlig og uavklart og kan endre seg på kort tid.
⚛ DSA følger situasjonen nøye og kommer tilbake med informasjon når den foreligger.
⚛ DSA har løpende kontakt med Meteorologisk institutt. Et lavtrykk over Det kaspiske hav gir nordlig og nordvestlig vind over Ukraina. Et eventuelt utslipp ved Zaporizhzhia kjernekraftverk vil ikke berøre Norge de neste 48 timene.

Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet på FB.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no