Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 18:01   #81
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har vurdert tørkestativ til 1500 kr, et som festes i veggen og slås sammen til nesten ikkeno. Jeg kunne vurdert et til 2400 kr også hvis funksjon og utseende var slik at det ga mening. Estetikk betyr mer hvis jeg må se på det hele tiden, slik det er nå møter jeg ikke stativene mine så ofte, og de trenger ikke være fine. Men et til å slå sammen på verandaen tenker jeg fremdeles på.


Jeg er på jakt etter et skikkelig praktisk tørkestativ, og det du beskriver Katta, som blir til nesten ikkeno høres lurt ut. Bilde? Lenke?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:14   #82
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.



Dårlig malt plank betaler man ikke 2400 kroner for.

Ca sånn.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:17   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Det er ikke nødvendigvis mer galskap å betale to tusen for et tørkestativ man liker enn for pene, upraktiske sko. Men jeg har ingen interesse for å bruke mye penger på det. Ikke står det så ofte fremme lenger heller, kun når jeg vasker ull. Alt annet går i tørketrommelen.

Dessuten liker jeg virkelig ikke stilen, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:23   #84
Fisken
Aktiv
 
Fisken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 111
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Den der? Aldri.

__________________
Storesøster 03, mellombror 05, lillesøster 09
Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:27   #85
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor er det fullstendig galskap? Jeg skulle gjerne hatt et tørkestativ som matcher øvrig interiør.

For min del: Fordi prisen ikke står i forhold til varen. Jeg kan også betale masse penger dersom det er noe jeg virkelig ønsker meg som jeg veit jeg vil få glede av, men i min verden er ikke et tørkestativ verdt så mye penger uansett. Jeg forstår jo at man kan ønske seg tørkestativ som passer inn med interiøret for øvrig, så det er jo ikke sånn at jeg synes alle skal kjøpe billig Europrisræl bare fordi det fungerer for meg. I dette tilfellet innbiller jeg meg at det må være billigere å få noen til å lage det. Jeg synes rett og slett det er overpriset.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 19:12   #86
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.


Dessuten liker jeg virkelig ikke stilen, da.

Det er jeg enig i! Jeg hadde en kort bevisstløs fase som bare varte noen måneder, men jeg snappet heldigvis fort ut av det. Finn meg derimot et lekkert minimalistisk tørkestativ, og jeg slår til. Jeg kunne også betalt mye penger for å bytte ut mine grufullt stygge hvite oljeovner i noen lekre, stramme linjer i børstet stål.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 19:18   #87
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Eg likar stilen. Hadde huset mitt vore slik og eg hadde råd; Ja, korfor ikkje.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 19:19   #88
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Jeg har uansett ikke tørkestativ i oppholdsrom, så for meg er det veldig langt ned på lista over hva som trenger å være stilig eller passe til en bestemt stil.

Men det stativet der så virkelig bare ut som noe litt halvråttent og upraktisk noen hadde funnet i kjelleren hos bestemor.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 19:40   #89
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Skremmern: Jeg synes det er galskap å bruke så mye penger på et tørkestativ fordi klær til tørk aldri er pent, uansett hva det henger på! Ovnene du snakker om er derimot verd hver en krone. De synes jo hele tiden, og kan med fordel tilpasses resten av huset.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:26   #90
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Håjo, du ser kantene! Og beina! Jaffal hvis det står sideveis.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:42   #91
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Jeg hadde aldri betalt så mye for et tørkestativ.
Det som er avbildet ville jeg ikke hatt om det ble kasta etter meg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:45   #92
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håjo, du ser kantene! Og beina! Jaffal hvis det står sideveis.

Det vil allikevel alltid se rotete og malplassert ut pga klærne som henger til tørk.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:48   #93
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Det er sant. Hadde jeg derimot hatt et minimalistisk-inspirert tørkestativ til 3000, ville jeg muligens dratt det frem og satt det opp på stua (uten klær) når vi har gjester.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:48   #94
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håjo, du ser kantene! Og beina! Jaffal hvis det står sideveis.

Ja, det gjør man. Men for at det skal være pente og passe til stillen i hjemmet må klærene også matche. Og det kan vel bli litt vanskelig, også med tanke på barnas klær. "nei lillevenn, du kan ikke få rosa, lilla, rødt for vi må kjøpe hvit, brunt eller sølv slik at det passer til tørkestativet som skal stå i stuen"

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:51   #95
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Jeg holdt på å kjøpe panelovner til ørtentusen kroner fordi de var i betong. De var veldig kule. Men jeg gjorde det ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:51   #96
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Vi kjøpt nytt tørkestativ til kr. 199,- i dag.

Hadde aldri i verden betalt 2399,- for et stativ som ser ut som om det ikke tåler fukt engang (og ikke liker jeg stilen heller).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:16   #97
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi kjøpt nytt tørkestativ til kr. 199,- i dag.

Hadde aldri i verden betalt 2399,- for et stativ som ser ut som om det ikke tåler fukt engang (og ikke liker jeg stilen heller).

I mine øyne er dette stativet like fint, og mye mer praktisk. Og så har man 2200 kr overs til noe annet.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:19   #98
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

I mine øyne er dette stativet like fint, og mye mer praktisk. Og så har man 2200 kr overs til noe annet.

Har man? Jeg også? Selv om jeg ikke har kjøpt noe tørkestativ på år og dag? Forresten, siden vi har et ødelagt tørkestativ som vi ikke gidder å bytte ut, sparer vi jo 2399 kr så og si hver dag! *$$-øyne*

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:47   #99
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Har man? Jeg også? Selv om jeg ikke har kjøpt noe tørkestativ på år og dag? Forresten, siden vi har et ødelagt tørkestativ som vi ikke gidder å bytte ut, sparer vi jo 2399 kr så og si hver dag! *$$-øyne*

Ja, det har man da.

Kjøper jeg noen på tilbud så tjener jeg penger til og bruke på noe annet. Slik som vårdress til jenten på minus 50%, gjør at mamman kan kjøpe seg nye støvletter

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 00:34   #100
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Aldri!!

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no