Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-23, 09:50   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Tror dere politikere bevisst har tatt lett på dette med ektefeller, habilitet og aksjehandel? Litt sånn "ja ja, dette blir jo ikke oppdaget likevel, og vi må jo få lov til å handle aksjer. " Eller tror dere feks Sindre Finnes har løyet bevisst til Erna?

Påvirker den siste saken deres tillit til politikere og systemet?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:00   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror Erna visste om det.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:01   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

…og tilliten min til politikere er, til tross for at jeg alltid bruker stemmeretten min, bortimot ikke-eksisterende fra før.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:07   #4
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror Erna snakker sant. Aner jo selvfølgelig ikke og sitter på null inside informasjon i saken.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:07   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

…og tilliten min til politikere er, til tross for at jeg alltid bruker stemmeretten min, bortimot ikke-eksisterende fra før.

Det er trist. Vi kan ikke ha et samfunn hvor vi ikke har tillit til politikerne våre. Når det er sagt, så må de selvsagt gjøre seg fortjent til tillit. Men jeg tror at det er bra at en del av sløvheten og ukulturen som både eksisterer og alltid har eksistert blir røsket opp i. Jeg tror på ingen måte at politikerne er verre nå er før i tiden. Kanskje tvert i mot.

Jeg har i utgangspunktet tillit til de fleste som styrer landet vårt.

Jeg tar ikke Erna i forsvar, det er ikke engang en politiker jeg har sansen for, langt mindre har stemt på. Likevel er det slett ikke sikkert at hun har visst om det, tenker jeg.

Men det er provoserende at det kommer nå, etter valget.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:14   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Og jeg håper at dette gjør at hun ikke stiller som statsministerkandidat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:15   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Alle disse sakene (pendlersakene, inhabilitetsvurderinger og ektefellers aksjehandler) viser jo at det, uavhengig av parti, har vært altfor dårlig bevissthet rundt disse sakene og ikke gode nok kontrollrutiner. Det er rett og slett for sløvt og jeg håper virkelig at disse sakene gjør at både bevisstheten og kontrollen med dette blir større. Det er helt nødvendig for tilliten at dette blir tatt skikkelig tak i.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:20   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Finnes har vel gjort noe ulovlig og bør etterforskes av Økokrim?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:24   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror for godt om folk, kanskje, men jeg tror at de fleste ikke oppfatter det de gjør av slike ting som kriminelt. Det er en "større" utgave av andre ting mange av oss har gjort eller gjør; oppgi andre andresser for å få borteboerstipend når vi søkte studielån på 80-tallet, være litt "rund" med hvordan man formulerte seg eller hvilke jobber man takket ja til når man samtidig fikk arbeidsledighetstrygd mens man søkte jobb. Kjøre litt for fort, se innom mobilen mens man kjører. Hvis det er en kultur for at ting er ok så gjør mange det og angrer som en hund når det blir konfrontasjoner litt senere fordi kulturen endrer seg. Se bare på alt som var "lov" før av tafsing, som ikke er det nå lenger #metoo. For 30 år siden tror jeg mange ville ha benyttet slike sjanser som den aksepterte kulturen ang. pendlerboliger, aksjehandler etc. har lagt opp til, og nå er det noen som får gjennomgå og ta støyten når kulturen er i ferd med å forandre seg. Ikke kom og fortell meg at en inntil nylig akseptert kultur for å være litt omtrentlig med boligadresser ikke er grunnen til at det har vært så mange pendlerboligsaker.

Jeg tror Erna har visst, jeg tror Anniken har visst, og jeg tror at begge har blitt enig med sine ektemenn om at det må legges frem som at de ikke visste og at ektemannen kastes under bussen, fordi tapet for disse to kvinnene er så mye større enn for mennene.

Til spørsmålet i hovedinnlegget: dette endrer ikke hvilket nivå av tillitt jeg har til politikere. Det viser bare at de ikke er bedre enn andre, men det trodde jeg heller ikke fra før.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:25   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg føler at dette er nøyaktig som Anniken Huitfeldt. De har ektemenn som har drevet med aksjehandel og som, jeg tror, ganske bevisst ikke har informert konene sine om detaljer og omfang av dette. Sikkert i en eller annen forskrudd tanke om å skåne dem slik at de ikke skal få habilitetsproblemer.

Sindre Finnes ser jo ut til å ha gjort justeringer ved årsslutt, for å skjule omfanget.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:29   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Alle disse sakene (pendlersakene, inhabilitetsvurderinger og ektefellers aksjehandler) viser jo at det, uavhengig av parti, har vært altfor dårlig bevissthet rundt disse sakene og ikke gode nok kontrollrutiner. Det er rett og slett for sløvt og jeg håper virkelig at disse sakene gjør at både bevisstheten og kontrollen med dette blir større. Det er helt nødvendig for tilliten at dette blir tatt skikkelig tak i.

Helt enig!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:31   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Imponert over kontrollkomiteens leder.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:33   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror det heller er (enkelte) ektefeller som tar lett på reglene, og som ikke skjønner at det skal ha følger for dem at partneren har et slikt verv.

Men min første tanke var at det var jo veeeldig beleilig for Høyre at dette offentliggjøres fire dager etter valget, og ikke fire dager før.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:34   #14
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Tenk om denne saken hadde kommet mandag, det hadde nok påvirket valgresultatet kraftig. Før valget visste hun ingenting om dette, og plutselig noen få dager etter er bildet et helt annet. Media skulle kjørt henne hardere på dette da det først kom fram.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:58   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er antakelig fryktelig naiv, men jeg forstår ikke hvordan to ektefeller kan ha så lite innsikt i hverandres økonomi og liv. Jeg vet alt om min manns økonomiske liv og han vet alt om mitt. Noe annet er for meg veldig fremmed. Det betyr ikke at jeg vet nøyaktig hva han har kjøpt hver gang han drar kortet sitt, men det betyr at jeg vet om alt av gjeld og større innkjøp, samt hva han tjener osv.

Forøvrig har jeg null tro på at Erna Solberg ikke visste om dette og det er forsåvidt også et uinteressant spørsmål. Hun, i den rollen hun hadde som statsminister, burde bedt om oversikt og innsikt i mannens aksjehandel den gang. Man kan ikke bare stole på folk når man har en slik jobb som hun hadde. Hennes ansvar som statsminister trumfer ekteskapelige forhold. Hun skulle ha visst, hatt oversikt og kontroll og selvsagt stoppet det. Hun visste at han handlet aksjer og det tydeligvis i ganske stor stil. Da burde hun sørget for oversikt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:04   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Alle disse sakene (pendlersakene, inhabilitetsvurderinger og ektefellers aksjehandler) viser jo at det, uavhengig av parti, har vært altfor dårlig bevissthet rundt disse sakene og ikke gode nok kontrollrutiner. Det er rett og slett for sløvt og jeg håper virkelig at disse sakene gjør at både bevisstheten og kontrollen med dette blir større. Det er helt nødvendig for tilliten at dette blir tatt skikkelig tak i.

Enig! Og det ser ut til at Huitfelt og Solberg har havnet i samme situasjon her, så det som gjelder for en (enten «dom» kommer fra økokrim eller Stortinget) bør gjelde for begge.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:12   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er antakelig fryktelig naiv, men jeg forstår ikke hvordan to ektefeller kan ha så lite innsikt i hverandres økonomi og liv. Jeg vet alt om min manns økonomiske liv og han vet alt om mitt.

Vi har felles økonomi, deler konti, enes om store innkjøp, ett felles lån etc., men sparer hver for oss til pensjon. Samme beløp ca. men gjenom ordninger hos hver sin arbeidsgiver, stort sett, noe på egen hånd. Han aner ikke hvilke fond jeg sparer i eller om jeg har kjøpt enkeltaksjer og vice versa. Men jeg opplever jo at vi har helt åpen økonomi. Han ville jo vist meg detalje om jeg spurte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:18   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror som vanlig på forklaringen til politikeren det er snakk om (og denne gang fra Høyre, siden jeg ble beskyldt for å ha på rosabriller til egne meningsfeller sist ). Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal sitte og anta at hun lyver?

For meg virker det ganske åpenbart at hun er i krise etter et tillitsbrudd fra en betrodd ektemann, det får være ille nok nå.

... så får Økokrim håndtere Finnes senere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:28   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er antakelig fryktelig naiv, men jeg forstår ikke hvordan to ektefeller kan ha så lite innsikt i hverandres økonomi og liv. Jeg vet alt om min manns økonomiske liv og han vet alt om mitt. Noe annet er for meg veldig fremmed. Det betyr ikke at jeg vet nøyaktig hva han har kjøpt hver gang han drar kortet sitt, men det betyr at jeg vet om alt av gjeld og større innkjøp, samt hva han tjener osv.

Mannen min har gått i «kvinnefella» og har null oversikt. Han drar kortet sitt når han betaler for varer, men det er jeg som overfører penger til kortet. Jeg kunne brukt alt (som ikke er særlig mye) på rosa pudler og han ville ikke ant hva som skjedde før namsmannen tok huset. Men han er ikke statsminister.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:34   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Rosa pudler.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no