Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

En flis å spikke med dere.

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 22:44   #101
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Pøh. :blind:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:44   #102
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.



Innlegget mitt skapte debatt og nå SER dere meg

Clever!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:47   #103
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solveigmor: ikke sant. *fordi jeg fortjener det*

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:49   #104
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.



Innlegget mitt skapte debatt og nå SER dere meg

...og jeg fikk min aller første røde prikk for utspill i denne tråden Det koster å "se" noen, men jeg fikk en grønn også da

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:49   #105
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Solveigmor: ikke sant. *fordi jeg fortjener det*

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:50   #106
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*sjekke prikkestatusen min*

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:51   #107
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Jeg har ikke ønsket noen velkommen ennå. Det er vel fordi jeg knapt har kommet meg inn døra selv så da føler jeg det foreløig litt teit å ønske velkommen til oss.

Ellers så svarer jeg på interessante tråder enten det er startet av en knehøne eller albuelg.

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:55   #108
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Vi skal vel ikke bli et prikkehysteriforum dette her også vel? Ikke at det vil plage meg stort, det er morsomt med litt undermåls nivå innimellom.

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:57   #109
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva mener du jr?

btw, ingen røde prikker

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:45   #110
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

For øvrig sjekker jeg uleste innlegg og tar det derifra ut fra tid og lyst.

Jeg også . Hvem som har skrevet innlegget legger jeg knapt merke til At jeg kun skulle holde meg til å lese innlegg fra de jeg "kjenner" her inne er helt absurd. Skriv en interessant overskrift så leser jeg tråden, har jeg en mening om saken svarer jeg.

Hvis ingen svarer i en tråd jeg starter tenker jeg kanskje "javel, så interessant var det ". Jeg tenker ikke "ingen liker meg her inne, buhuuu, hvorfor er ikke jeg blant de populære jentene? "

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:51   #111
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Nå har jeg også lest hele tråden og jeg konkluderer med at det er best å drite i å introdusere seg, og heller lage flotte fine intressante innlegg med fengende overskrift!

Jeg foreslår at man gjør begge deler, slik at man kan gå inn i introtråden og se hvem det var som skrev dette flotte, fine, interessante innlegget med den fengende overskriften, som alle ble så engasjert i. Så kan man skrive et "Hei du!" mens man likevel er der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:52   #112
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmålet som startet tråden var vel strengt tatt ikke flisespikkeri i det hele tatt, men hadde kanskje egnet seg bedre på Spikerhjørnet?

Jeg tar meg ellers heller ikke tid til å gå inn i 30-40 separate tråder hver dag for å skrive et nokså intetsigende "velkommen" til folk jeg ikke aner hvem er. Det går jammen mer enn nok tid til interessante tråder som det er.

Ser jeg tilfeldigvis at noen jeg kjenner og liker dukker opp, kan det hende jeg sier hei og velkommen, men jeg saumfarer ikke introduksjonsforumet, nei. Dersom jeg møter et nytt medlem i en hyggelig skravletråd eller interessant diskusjon etter hvert, så blir vi jo kjent da, og dersom vi aldri krysser hverandres spor eller oppdager at vi har noe til felles, så blir da situasjonen hverken verre eller bedre av at jeg i sin tid ønsket vedkommende mekanisk "velkommen".

Høflighet og åpenhet og velvillig innstilling har jeg i bøtter og spann. Men jeg kommer ikke til å bruke mange gram av dette på introduksjonstrådene. Hvis noen føler seg uvelkomne og annenrangs av den grunn, så er jeg redd det er et ansvar jeg er villig til å leve med uten at det vil volde meg problemer med nattesøvnen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:08   #113
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva mener du jr?

btw, ingen røde prikker

Jeg mener vel i bunn og grunn at vi burde være såpass voksne mennesker her at prikkefunksjonen burde være oss uvedkommende. All erfaring viser at den funksjonen bringer frem det mest barnslige i mange.

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:09   #114
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Jeg mener vel i bunn og grunn at vi burde være såpass voksne mennesker her at prikkefunksjonen burde være oss uvedkommende. All erfaring viser at den funksjonen bringer frem det mest barnslige i mange.

Jeg har veldig god erfaring med prikkefunksjonen - i alle fall den grønne, som stort sett er den eneste jeg har erfaring med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:13   #115
Justme
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

karamell , du fikk iallefall mange til å snakke til deg nå *liker forresten smørbukk veldig godt jeg *

  Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:16   #116
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har veldig god erfaring med prikkefunksjonen - i alle fall den grønne, som stort sett er den eneste jeg har erfaring med.

Jadda, men du har vel også erfaring med at en del personer går bananas over røde prikker, ikke sant? Eller over prikkingen i det hele tatt?

Personlig synes jeg prikkingen er fin til å kunne gi kommentarer på gode innlegg, sende en kjapp melding til noen, men jeg kunne mer en fint klart meg uten det. Men da går man glipp av moroa med å hevnprikke da, da har du det jo virkelig gående om du har lyst til å ha gøy en dag

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:17   #117
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trollmor, her.

karamell , du fikk iallefall mange til å snakke til deg nå *liker forresten smørbukk veldig godt jeg *

Jepp, denne tråden har vel utviklet seg til faktisk å motbevise hovedinnlegget! Start en engasjerende tråd og du får stor respons. Uansett om folk synes de kjenner deg eller ikke. Regner med dette veier opp for manglende svar i intromeldingen din

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:21   #118
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Jadda, men du har vel også erfaring med at en del personer går bananas over røde prikker, ikke sant? Eller over prikkingen i det hele tatt?

Joda. Men jeg opplever ikke det som et problem. Og en del av disse barnslighetene er ganske underholdende - og den delen barnsligheter som ikke er det, håper jeg (naiv og godtroende som jeg er) at vi skal kunne håndtere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:26   #119
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Joda. Men jeg opplever ikke det som et problem. Og en del av disse barnslighetene er ganske underholdende - og den delen barnsligheter som ikke er det, håper jeg (naiv og godtroende som jeg er) at vi skal kunne håndtere.

Enig der, det er forferdelig morsomt til tider, men jeg blir samtidig litt oppgitt over hvor barnslig og idiotisk enkelte kan oppføre seg, blir liksom litt redd på menneskehetens vegne og sånn... det er tross allt voksne damer med barn vi snakker om, jeg hadde trodd jeg kunne forvente litt mer. Men for all del, det er jo gøy å ha gøy med dem....

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 11:54   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell: dette ble jo rent en interessant tråd!

Synes prikker er greit jeg, både røde og grønne. Viser engasjement

Ellers er jeg innom de trådene jeg finner interessant, og føler jeg har noe å bidra med... eller.. jeg er også der jeg IKKE har noe å bidra med noen ganger da.. Har en egen evne til å mene noe om ting jeg egentlig ikke mener noe om...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no