Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kylling i peanøttsaus

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 15:31   #41
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Denne må prøves

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:15   #42
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Kokoskrem?

Jepp! Det smaker som kokosmelk, men er ikke flytende. Kommer i sånne små kartonger som man også pakker fetaost i.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:26   #43
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Oppskrift utprøvd og resultatet ble bifalt av hele familien. Jippi! takk skal du ha.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:32   #44
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Jeg lagde denne i dag, og elsket den. Ungene likte den derimot - selvfølgelig - ikke. Frøkna brukte lang tid på å forklare hvor ekkel smaken ble når sausen kom bak et visst punkt på tunga. Sjikkeli sympatisk; det ble en samtale om å ta hensyn til kokkens følelser ut av det.

Jeg er i ferd med å gi opp hele middagsgreia, og det frister å si at vi spiser brødskiver hver dag, så slipper jeg å lage mat ingen andre liker.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:38   #45
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Oppskrift utprøvd og resultatet ble bifalt av hele familien. Jippi! takk skal du ha.

bifalt?

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:39   #46
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg lagde denne i dag, og elsket den. Ungene likte den derimot - selvfølgelig - ikke. Frøkna brukte lang tid på å forklare hvor ekkel smaken ble når sausen kom bak et visst punkt på tunga. Sjikkeli sympatisk; det ble en samtale om å ta hensyn til kokkens følelser ut av det.

Jeg er i ferd med å gi opp hele middagsgreia, og det frister å si at vi spiser brødskiver hver dag, så slipper jeg å lage mat ingen andre liker.

Jeg tar ut kyllingbiter til Vetle, han synes sausen er ekkel bare å se på
så får han ris og grønnsaker til, så kan jeg kose meg med den deilige sausen alene

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 23:17   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

bifalt?

Å bifalle = å godkjenne, støtte, anerkjenne.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 07:10   #48
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Å bifalle = å godkjenne, støtte, anerkjenne.

hehe... det var bra Det ordet burde jeg selvfølgelig skjønt.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:57   #49
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Jeg tenkte å lage denne til klubb i mrg. Det blir 6 damer, holder det å doble den eller bør jeg gange den med 3? Skal ha ris og salat evt. brød til tenkte jeg.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:09   #50
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Dette er en favoritt her i huset for tiden! Takk for oppskriften, Nip!

Jeg bruker kokoskrem, så blir sausen litt tykkere.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 10:37   #51
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Jeg tenkte å lage denne til klubb i mrg. Det blir 6 damer, holder det å doble den eller bør jeg gange den med 3? Skal ha ris og salat evt. brød til tenkte jeg.

Så ikke den før nå jeg... Sorry. Håper du fikk laget det og det ble bra

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 10:37   #52
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Dette er en favoritt her i huset for tiden! Takk for oppskriften, Nip!

Jeg bruker kokoskrem, så blir sausen litt tykkere.

Så bra

Jeg elsker den retten. NamNam

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 12:59   #53
scmiscmi
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 33
scmiscmi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Det så utrolig godt ut Tror jammen jeg skal prøve å lage det i morgen.

scmiscmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:17   #54
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Denne retten har blitt en favoritt her i huset, takk skal du ha for at du delte oppskriften.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:05   #55
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Oi, oi dette så nydelig ut! Og lavkarbo og greier.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:08   #56
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Jeg har laget den flere ganger, både jeg og datter synes den er veldig god! Vi er ikke på lavkarbo, så vi pleier å ha ris og grønt ved siden av.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:21   #57
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Så morsomt

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:23   #58
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Skal prøve denne tenker jeg..en eller annen gang...

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:23   #59
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kylling i peanøttsaus

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Så morsomt

Jepp, retten heter jo nå "Nips peanøttkylling". Ikke verst!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no