Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-19, 00:26   #61
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg digger pepitaruter!

Men altså, jeg brukte en kjole jeg hadde fra før i mitt barns konfirmasjon, og også et antrekk jeg hadde fra før i dåpen, men det må da være greit å kjøpe noe nytt til sitt eneste barns dåp/konfirmasjon/bryllup?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 00:31   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Men altså, jeg brukte en kjole jeg hadde fra før i mitt barns konfirmasjon, og også et antrekk jeg hadde fra før i dåpen, men det må da være greit å kjøpe noe nytt til sitt eneste barns dåp/konfirmasjon/bryllup?

Ja, jeg syns det er helt greit. Og forståelig! I mitt tilfelle ønsker jeg å bruke noe jeg har, men kanskje noe ikke alle gjestene har sett meg i mange ganger.

Også elsker jeg fine kjoler, så jeg vil gjerne se alle andres, helt uavhengig av om jeg skal kjøpe nytt eller ikke.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 16-04-19 kl 00:38.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 00:48   #63
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg syns det er helt greit. Og forståelig! I mitt tilfelle ønsker jeg å bruke noe jeg har, men kanskje noe ikke alle gjestene har sett meg i mange ganger.

Også elsker jeg fine kjoler, så jeg vil gjerne se alle andres, helt uavhengig av om jeg skal kjøpe nytt eller ikke.

Skjønte det, det var mer generelt ment.

Men som sagt, pepitaruter til de skoene synes jeg høres utrolig fint ut. Min mormors brudekjole var også dueblå og klassisk tredvetall, men for pyntet igjen (for meg). Vanskelig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 01:53   #64
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Få se kjolen du skal unne deg da, Izzi!

Ja, gjerne Jeg var på mobil tidligere og fikk ikke lagt inn bilde. Det er en multifunksjonell kjole faktisk. Den kan knytes på mange forskjellige måter, og det er jo kjempesmart, for da har man nærmest mange kjoler i en
Den finnes i mange ulike farger, så jeg må nesten se hva som passer meg best når jeg er der for å prøve. Forhåpentligvis så sitter den pent på meg. Det at den kan knytes på ulike måter gjør jo at den blir fitted uansett liksom, men ja, jeg må jo se

På Insta (Whitestory & Friends) så kan man se ulike måter å knyte kjolen på.



__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 06:55   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Så nydelig!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 09:04   #66
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe denne: https://www.mettemoller.no/kjole/som...wg_pimgid=4466

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 09:35   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Kjempeflott, Storm! Kjolene til Mette Møller er så anvendelige, og er lette å dresse opp eller ned.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 20:40   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Elsker at du planlegger antrekket ut fra skoene.

Jeg er egentlig litt enig med Pelen i at den blå kan bli plenty fin gitt tilbehøret.

Jeg skal ha bunad, og bytter nok til en kjole fra skapet etter middagen. Kanskje den hvite og svarte med gult belte, som jeg kjøpte av divine.

Jeg husker det som om det var mange bunader i rådhuset sist.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 22:36   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg har ikke konformant før om en del år, han går i 5. klasse nå, men skal ha det samme som i dåpen hans. Det samme som jeg hadde i dåpen til jentene. Og skal ha i konfirmasjonene deres. Jepp, bunad, med koneskaut. Siden dåpen hans har også mannen fått seg bunad, brukt første gang i dåpen til yngste, som han stiller i.

Men, sånn ellers, stilige sko og det perfekt fint utgangspunkt for å finne den rette kjolen i det skapet ditt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 23:04   #70
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

De skoene kan jo brukes til alt.

Jeg synes fargekomboen cerise, rød og oransje er så kul, og jeg har et bilde av deg som typen som kunne våget noe slikt.
Nå vet jeg ikke om du har noe i oransje og rødt da, men jeg bare ser deg for meg i noe slikt.

https://www.google.no/search?q=red+d...WxcyQ9_Smi0tqM
Ellers høres både pepita og grønt veldig flott ut !

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 23:12   #71
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

De skoene kan jo brukes til alt.

Jeg synes fargekomboen cerise, rød og oransje er så kul, og jeg har et bilde av deg som typen som kunne våget noe slikt.
Nå vet jeg ikke om du har noe i oransje og rødt da, men jeg bare ser deg for meg i noe slikt.

Jeg også eeelsker den fargekomboen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 23:48   #72
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Her blir det bunad, som for første gang på mange år ikke skal sitte som et pølseskinn Har brukt den hver 17. mai utenom en etter konfirmasjonen. I tillegg til alle barnedåper og konfirmasjoner, så min er "nedbetalt"

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 00:27   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg våger cerise-oransj-rødt, men har ikke noe, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 13:55   #74
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Off. Søndag 28..vel på tide å begynne å planlegge...antageligvis bunad, om jeg får den på.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 14:05   #75
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Både jeg og mannen skal ha bunad.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 18:04   #76
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Skulle hatt bunad (alle andre har), men er for tjukk, så det ble Oleana. Denne jakka:

Sort kjole under, sorte sko og sort strømpebukse. + Bunadssølvet

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 26-04-19 kl 07:21.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-19, 11:16   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Det blir fint, him!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-19, 15:45   #78
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Superenkelt triks for å kle opp nesten hva som helst, er å ta på bunadssølvet eller koftesølvet. Sølje på sort kjole blir supert, him.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-19, 15:58   #79
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg skal ha på bunad. Såkalt stå-bunad. Hvorfor er det ikke funnet opp bunader med strikk i livet?

Jeg kommer til å ha langt fremskreden koldbrann fra livet og ned innen dagen er over.... :-O

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-19, 16:10   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Blir nok bunad her også, hvis det ikke er 30 grader.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no