Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkasser 2021

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-21, 06:39   #101
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasser 2021

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg vil gjerne ha en om du kan dele ut

Ja! Klart det!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 09:13   #102
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasser 2021

Vi har og hello fresh - er også veldig fornøyd. Har det tre dager i uken, tenker å ta det annenhver uke sånn ca. Jeg er så utrolig lei av å lage mat, så dette er for å få inn litt inspirasjon og for at jeg skal slippe å handle så mye. (her i huset er det jeg som handler og jeg går av og til hvileløst rundt i butikken uten å vite hva jeg skal ha)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 11:13   #103
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasser 2021

Jeg fikk et tilbud på Hello Fresh og tenkte jeg skulle teste, men leveringstiden er jo helt dust. En gang mellom 09-18.00 på lørdag? Mellom 14-20 på en hverdag? Leverer de bare til folk med hjemmeværende husmødre, aupairer og villa, eller?

Funker jo ikke for folk i bygård med vanlig jobb, iallfall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 11:46   #104
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasser 2021

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fikk et tilbud på Hello Fresh og tenkte jeg skulle teste, men leveringstiden er jo helt dust. En gang mellom 09-18.00 på lørdag? Mellom 14-20 på en hverdag? Leverer de bare til folk med hjemmeværende husmødre, aupairer og villa, eller?

Funker jo ikke for folk i bygård med vanlig jobb, iallfall.

Hos oss leveres den mellom 17 og 20 på søndag, så jeg har tenkt at det er jo det perfekte tidspunktet for levering - så dette varierer tydeligvis fra sted til sted.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 12:36   #105
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasser 2021

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fikk et tilbud på Hello Fresh og tenkte jeg skulle teste, men leveringstiden er jo helt dust. En gang mellom 09-18.00 på lørdag? Mellom 14-20 på en hverdag? Leverer de bare til folk med hjemmeværende husmødre, aupairer og villa, eller?

Funker jo ikke for folk i bygård med vanlig jobb, iallfall.

Jeg tror de har endret underveis etter kapasitet. Både mannen og jeg er nemlig "med" på Hello Fresh og jeg har levering søndag kveld, mens gubben har lørdag eller mandag...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 12:46   #106
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasser 2021

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror de har endret underveis etter kapasitet. Både mannen og jeg er nemlig "med" på Hello Fresh og jeg har levering søndag kveld, mens gubben har lørdag eller mandag...

Utrolig fjernt at man ikke kan velge. Dvs. jeg kan velge dag, men tidspunktene er helt idiotiske. Jeg kan jo ikke sitte inne en hel lørdag og vente på en levering som kommer gud vet når.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 13:16   #107
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matkasser 2021

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Utrolig fjernt at man ikke kan velge. Dvs. jeg kan velge dag, men tidspunktene er helt idiotiske. Jeg kan jo ikke sitte inne en hel lørdag og vente på en levering som kommer gud vet når.

Det er ganske teit med så lange tidsintervaller. Jeg har levering på mandag mellom 16 og 22. Jeg får sms når budet starter, med beskjed om hvor mange leveringer han har før meg og estimert tid for levering. Estimert tid stemmer sjelden, men det gir uansett en indikator på når jeg får leveringen.

Maten er pakket med kjøleelementer og tåler mange timer før den må i kjøleskap. Jeg tenker at dersom jeg ikke er hjemme og budet kommer seg inn i oppgangen og får satt kassen utenfor døren min, så går det høyst sannsynlig veldig fint. Forhåpentligvis vil en av naboene slippe ham inn.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 14:51   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasser 2021

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Forhåpentligvis vil en av naboene slippe ham inn.

Det fordrer jo at en nabo er hjemme, og det er jeg ikke så interessert i å belage meg på, kjenner jeg. Velvel, da sparte jeg de pengene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no