Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

København med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 15:43   #1
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

København med barn

Vi skal til København til helgen med to barn på 6 1/2 og 3 1/2. Zoo og tivoli utpeker seg som naturlige mål, men er det annet som vi bør få med oss?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 15:59   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København med barn

Jeg syns den zoologiske hagen i København er forferdelig. Stressede dyr på liten plass og isbjørner som blir kokt i varmen. Ikke et hyggelig sted.

Jeg ville tatt en tur ut til Louisiana, de har et eget barnehus, med masse kunstmateriell knyttet opp mot de aktuelle utstillingene ungene kan boltre seg i. De har også en utrolig flott hage.

Lunch eller frokost på Bang & Jensen er også fint.

Tycho Brahe Planetariumet er flott.

Experimentariumet har jeg ikke vært på, men det virker veldig bra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 01:04   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: København med barn

Jeg kan varmt anbefale Experimentarium "gøy med naturvitenskap". Har vært der to gange med mine nå, og de er yre av begeistring !

Kanskje din 3-åring er litt liten, men såpebobleshow og vannlekene burde allerede være stas for ham/henne.

Nationalmuseet og Statens Museum for Kunst er begge gratis. SMK har barneworkshop som koster litt, men er veldig gøy.

Og så er jeg Tivoli-fan da. Især så tidlig som mulig på ukedager, hvor det ikke er så mange folk ennå.

Parkering i indre KbH er grisedyr, ta metroen og du kommer rundt på et blunk !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 01:38   #4
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: København med barn

Jeg husker at jeg likte Experimentarium og http://www.danmarksakvarium.dk/index.html veldig godt når jeg var der for ca 10 år siden hvertfall.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no