Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan blir de nye naboene, tro?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 00:04   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan blir de nye naboene, tro?

Vi bor i rekkehus og nå skal en av naboene flytte. Like spent hver gang hva slags folk som kommer til å flytte inn.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 07:08   #2
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Skjønner godt at du er spent. Når man bor så tett så har det jo litt å si hvordan naboene er.

Vi skal også få nye naboer, men det ser ut som om det drøyer. Kommunen kjøpte en leilighet i rekka her for et halvt år siden og enda har ingen flytta dit.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 08:40   #3
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Jeg hadde sendt en mail eller ringt megler, jeg. Spurt hva slags folk det er som har kjøpt (f.eks familie med barn?). Det sier jo selvsagt ingenting om hvordan de blir som naboer, men man får stilt noe av nysgjerrigheten. .)

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 11:19   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Alltid like spennende hva slags folk man får inn i rekka. Vi har vært heldige til nå, eldre folk har flyttet ut, og yngre folk med barn har flyttet inn. Nå bare går vi og drømmer om at gubben vegg-i-vegg skal finne ut han ikke gidder å bo i så stor leilighet pip aleine.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 13:42   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Opprinnelig lagt inn av Travolta, her.

Jeg hadde sendt en mail eller ringt megler, jeg. Spurt hva slags folk det er som har kjøpt (f.eks familie med barn?). Det sier jo selvsagt ingenting om hvordan de blir som naboer, men man får stilt noe av nysgjerrigheten. .)


Huh? Seriøst? Det er hva jeg hadde klassifisert som i overkant snokende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 13:44   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Spennende med nye naboer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:18   #7
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Huh? Seriøst? Det er hva jeg hadde klassifisert som i overkant snokende.

Helt seriøst.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 11:15   #8
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Naboer har alt å si. Kjenner noen som måtte flytte fra drømmeleiligheta si (rekkehus) etter at de fikk nye naboer som bråkte og lagde dårlig stemning fra dag 1.

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 09:36   #9
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Ja gode naboer er viktig. Det er 3 leiligheter på gangen her jeg og ungene bor, og nå flytter de ut i begge de to andre leilighetene, når semesteret er slutt. I den ene leiligheten kommer en i klassen med sin sønn, og en annen i klassen har søkt om å få flytte fra en leilighet og bort i den ved siden av meg, for hun orker ikke bo på sin gang lenger, er ganske så misfornøyd med SINE naboer. Så jeg ser for meg et sosialt skoleår med mye lekselesing og mye kos for ungene fremover...

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 10:55   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene tro?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Ja gode naboer er viktig. Det er 3 leiligheter på gangen her jeg og ungene bor, og nå flytter de ut i begge de to andre leilighetene, når semesteret er slutt. I den ene leiligheten kommer en i klassen med sin sønn, og en annen i klassen har søkt om å få flytte fra en leilighet og bort i den ved siden av meg, for hun orker ikke bo på sin gang lenger, er ganske så misfornøyd med SINE naboer. Så jeg ser for meg et sosialt skoleår med mye lekselesing og mye kos for ungene fremover...

Vi bor på samme "måte" som deg - i studentleilighet. Vi har den største, med to soverom og som ligger i inngangspartiet i oppgangen.
Til slutt måtte vi koble ut ringeklokka, for det var så artig å ringe på i det de gikk hjem fra etterpåfest.
Jeg mistenker at det er fordi jeg har klaget på dem til studentsamskipnaden.
Når man bor i blokk må man ta litt hensyn, og det er sinnsykt lytt her. Jeg kan nesten høre naboen over meg fise
At folk har en fest i ny og ne sier jeg ikke noe på, men da får de prøve å ta litt hensyn når de skal ut og røyke... 7-8 stykker som klikker og klakker seg ned 4 trapper - det høres ut som om du får dem inn i senga di, og i og med at de står rett utenfor så lukter det askebeger i leiligheten min. :spy:
En lørdagskveld var minsten våken og gråt 3 ggr før klokka var 23.00. Når han våkner slik så blir han jo redd forståelig nok.
Men å si fra på en skikkelig måte MANGE ganger gikk ikke inn, så da sendte jeg en klage til SFNR. Og nå er det bedre heldigvis
Kjenner jeg er VELDIG glad for at vi skal flytte 15 juni

  Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 11:43   #11
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene, tro?

Vi har også fått nye naboer i feltet. Jeg er mest spent på om det kommer noen unger på lille skatt sin alder. Litjtausa har en hel gjeng rundt seg som er født i -06, men det er ingen -07-unger her ennå. Men vi bor i enebolig, så vi trenger ikke nødvendigvis ha noe med dem å gjøre hvis de er duster. Det er jo verre i leiligheter og rekkehus.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 12:15   #12
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene, tro?

Åhh sukk ja eg gleder meg til vi blir 3 alenemødre med tilsammen 4 barn på gangen her... fra 1. juli... det skal bli så DIGG! Da blir alderen på ungene 3, 7, 8 og 11. Tenker lille gutten på 3 kommer til å fotfølge han på 11... løpe rett over gangen etc. Vi tre mødrene går i samme klasse og er på samme gruppe også så vi kan jobbe med oppgaver og sånt om kveldene. Vi kan bare ha dørene åpne så hører vi om noen våkner.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 12:29   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan blir de nye naboene, tro?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Åhh sukk ja eg gleder meg til vi blir 3 alenemødre med tilsammen 4 barn på gangen her... fra 1. juli... det skal bli så DIGG! Da blir alderen på ungene 3, 7, 8 og 11. Tenker lille gutten på 3 kommer til å fotfølge han på 11... løpe rett over gangen etc. Vi tre mødrene går i samme klasse og er på samme gruppe også så vi kan jobbe med oppgaver og sånt om kveldene. Vi kan bare ha dørene åpne så hører vi om noen våkner.

Det hørtes jo bare diggbart ut

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no