Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 23:55   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Skal få meg en vaskehjelp...gidder ikke gjøre alt selv lengre...
Hvor mye er det vanlig å betale pr time? Og hvilke oppgaver gjør de fleste? Hadde vært flott om vedkommede kunne brettet litt klær også...

Og forøvrig...er det noen av dere som har vaskehjelp som har lure tips å dele med meg?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 00:59   #2
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Det vil jeg også ha.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:23   #3
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Jeg ville antatt 150 kr timen. Hva de gjør avhenger vel litt av hva man avtaler.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:31   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Avhengig av svart eller hvitt, byrå eller ikke og om de har definerte oppgaver de kun gjør.
Min vaskehjelp gjør det jeg skriver på en liste hver gang, har aldri brettet tøy, men det tror jeg helt sikkert de hadde gjort hvis jeg hadde bedt om det. Denne uken har de f.eks støvsugd og vasket alle madrassene våre, i tillegg til støvsuging, gulvvask, vask av to bad, vask av verandadørvindu, alle flater og bord, pussing av kjøleskap og ovn. Vi betaler kr 125 timen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 00:26   #5
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

150 kr. timen høres bra ut.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 00:41   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

hos oss får de 500. Da holder de på et par timer. Vasker alle golv, og kjøkken og bad ganske nøye. Tørker litt støv. Så stryker de 5 skjorter. De kommer hver fredag.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:09   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Takk for svar
Jeg skal ringe på en annonse i morgen...håper at vedkommede ikke er fullbooket allerede....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:39   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

140.-kroner timen, hvitt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 20:02   #9
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Hvordan finner man vaskehjelp, annonsere selv eller se etter annonse i avisa?

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 20:25   #10
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Opprinnelig lagt inn av Anu, her.

Hvordan finner man vaskehjelp, annonsere selv eller se etter annonse i avisa?

Den jeg skal ringe annonserte på matbutikkens oppslagstavle...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:54   #11
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Ahh, må følge med på butikken, kanskje det dukker opp noe til meg og

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:14   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Me betalar 130 kr timen. Ho er her tre timar og me har ca 100m2 areal. Ho tørkar støv, støvsuger og vaskar golv. I tillegg ryddar ho litt der ho ser det nødvendig, feks. skohylla vår. Kjøkkenbenk og oppvaskkum skinner annankvar veke

...og, ja; det er feil farge på vaskehjelpen vår

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 08:06   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Å vil også ha vaskehjelp. Tror jamen jeg må ut på leting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 08:22   #14
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.


...og, ja; det er feil farge på vaskehjelpen vår

Det tok litt tid før jeg skjønte denne.
Feil farge liksom ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 08:30   #15
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

...og, ja; det er feil farge på vaskehjelpen vår

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Det tok litt tid før jeg skjønte denne.
Feil farge liksom ...

Samme her.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 10:41   #16
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hvilken lønn til vaskehjelpen?

Vi betaler 140 i timen svart, og 240 hvitt..

Har fastpris, så hun er hos oss ca 5 timer annenhver uke. Kjempedeilig! Vi har stort hus så det blir som regel kun vasking, men tenkte å følge litt med på om det blir 5 timer hver gang, og i så fall få med litt stryking og sånt i tillegg

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no