Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Katter og juletre

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 07:19   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Katter og juletre

Mine to viltre katter synes det er kjempegøy å leke med juletrepynten. Jeg er redd det kommer til å velte minst en gang daglig frem til jul. Noen tips?


__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 07:20   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katter og juletre

Heng opp treet i taket.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 07:28   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Katter og juletre

Kokos sa det. Krok i taket, heng opp treet.

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 07:29   #4
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katter og juletre

Fest treet med en snor til veggen. Helt standard praksis hos besteforeldrene mine, som har to monser som gjerne henger etter klørne i taklampa.

Husk å henge den billigste/uknuselige julepynten nedert.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:13   #5
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katter og juletre

Åja,jeg har mang en gang festet treet til terrassedøra med tråd pga katten,ja.
Min katt leker egentlig bare med treet den første dagen,og så skjønner hun at hun egentlig ikke har lov til det,så da er det greit,men jeg orker ikke ha liggende juletre,så jeg pleier å feste det.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:40   #6
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Katter og juletre

Jeg setter treet litt trangt, mellom sofaen og veggen, har dessuten en svær fot som veier et tonn omtent. Hadde ikke dette holdt hadde jeg tjoret det fast også. Store, gamle glasskuler henger på toppen. Så langt er det visst båndet på pakkene som er mest spennende og krever hysjing og fy i ett og alt her. Gira glade puser er litt som unger på denne tiden av året, i allefall katter som ikke er ute i minusgrader.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:44   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Katter og juletre

Katta vår var veldig flink der i fjor. Håper han er like flink i år.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:47   #8
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katter og juletre

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Heng opp treet i taket.

Henge opp kattene i taket.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:47   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katter og juletre

Gamlekattene ga filla i juletreet. Båndet til gavene derimot, der måtte vi passe på. I år har vi "ny-katter" og jeg vet ikke helt om de er interessert i juletrær. Men det finner vi fort nok ut tenker jeg

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:54   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katter og juletre

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Henge opp kattene i taket.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 08:58   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katter og juletre

Vår katt klatret forresten opp hele stammen en jul og kom seg ikke ned igjen (det var rimelig trangt). Treet velta og pus fikk seg en lærepenge.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 09:22   #12
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Katter og juletre

Jeg har konsekvent spruta på katta med blomster-dusj-flaska når han har herja med treet, så nå holder det å ha dusj-flaska stående sånn at han ser den

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 09:22   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katter og juletre

Krok i taket og ingen pynt som henger nedenfor de nederste grenene

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:11   #14
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katter og juletre

Måtte forresten mimre tilbake til da jeg var liten og vi hadde katt; hun hadde et kostelig ansiktsuttrykk hver jul når treet kom inn i stua.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:15   #15
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katter og juletre

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Jeg har konsekvent spruta på katta med blomster-dusj-flaska når han har herja med treet, så nå holder det å ha dusj-flaska stående sånn at han ser den

Jeg er og litt spent på dette kjenner jeg. Jeg minnes katten hjemme da jeg var liten ja. Treet måtte tjores fast, og det hjelp med vann.

Dette er første julen med pusen vår, og hun elsker vann. Så jeg er litt spent på hva vi skal finne på for å "skremme" henne unna.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:17   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katter og juletre

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Måtte forresten mimre tilbake til da jeg var liten og vi hadde katt; hun hadde et kostelig ansiktsuttrykk hver jul når treet kom inn i stua.

Det husker jeg også. Akkurat som om katta lurte på om vi var åndssvake som dro treet inn i stua.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:13   #17
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katter og juletre

Du kan jo prøve å strø litt pepper rundt. Katter liker ikke pepper...somregel iallefall

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:22   #18
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Katter og juletre

Bytter gjerne katt som velter, mot hund som pisser på juletre.

Stemmer ellers for å tjore treet fast.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:31   #19
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Katter og juletre

Tjore det fast ja. Minner meg om da vi skulle feire jul på hytta for første gang og moren min skulle ha juletre med bare røde og gullfargede glasskuler på. Med to hunder, to voksne katter og to kattunger var det ikke akkurat hennes mest glitrende plan. Vi våknet midt på natten av et brak, da hadde bikkjene og kattene julebonanza i stuen. Den eneste kula som var hel, har moren min spart på som et kjært minne.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 10:39   #20
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katter og juletre

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det husker jeg også. Akkurat som om katta lurte på om vi var åndssvake som dro treet inn i stua.

Jeg ser for meg at det var noe sånt hun tenkte ja. Forøvrig en katt som rållet når vi ikke levde opp til hennes krav når det gjaldt servering og tilgang på behagelige plasser å ligge.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no