Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Det skal ikke være lett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-09, 13:30   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Det skal ikke være lett

Vi er i ferd med å havne i en IKEA-farse, denne gangen pga en sovesofa og favorittekk. Det viser seg at IKEA Norge sluttet å føre akkurat den sofaen for noen uker siden, forteller de på telefon i dag. En ansatt på varehuset på lørdag sa noe helt annet.

Men, nå har jeg funnet trekket løst på et varehus i Danmark, men det er ikke internettbestilling, og ikke skal jeg dit med det første heller. Sverige fører det i hht internett ikke heller. Dit hadde det det vært enklere å komme seg. What to do?

Må innrømme at jeg har til dels svært store fordommer mot IKEAS kundeservice og vilje til å sende det til Norge, evt mot forhåndsbetaling, så jeg har ikke en gang giddet å ringe.

Jah, og når man spør Anna, får man følgende goddagmannøkseskaftsvar;

"Du sa : jeg trenger et produkt som forhandles av IKEA Danmark, men ikke i Norge. Hvordan får jeg gjort det?


Svar fra Anna; Jeg har aldri vært utenfor www.IKEA.no, derfor kan jeg dessverre ikke så mye om Norge. "

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:38   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Har du sjekket ut her: http://www.bemz.com/products/2/

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 23:44   #3
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Takk for supert tips, SKytte, men dessverre hadde de ikke "mitt stoff" der heller.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 00:02   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Blir litt rørt av IKEA Anna jeg ...

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:56   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Takk for supert tips, SKytte, men dessverre hadde de ikke "mitt stoff" der heller.

Det var synd. Håper du finner det du leter etter. Du har selvsagt sjekket ut finn.no? Man vet jo aldri.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 11:54   #6
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Blir litt rørt av IKEA Anna jeg ...

Ikke sant? Det er egentlig litt synd på henne, tror jeg.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 09:49   #7
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Trekk er innkjøpt fra Andamannens bekjent i Danmark.

Nå får vi sette vår lit til Posten.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 10:26   #8
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Trekk er innkjøpt fra Andamannens bekjent i Danmark.

Nå får vi sette vår lit til Posten.


Så bra!

Men stakkars Anna, for et liv

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:49   #9
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det skal ikke være lett

Anna har et snevert syn på verden, ikke mye åpenhet og forståelse å spore der.
Så bra du fikk tak i trekket ditt Anda.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no