Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 12:31   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Hvor i svarte ble det av \ i overskirfta???
Hva kjøpe\lage til svigermor i bursdagsgave?



Svigermor har bursdag til helga. Hun ble halvt til 100 i fjor, så er bare en vanlig bursdag
ungene skal ta bilde i bhg på fredag så det blir vel julegave.
For jeg hadde tenkt å ta bilde av de eks ute ilag og skrive ut. Men tror jeg droppe det.


Hva kan vi kjøpe\lage til henne til bursdagen?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 08-09-08 kl 12:56.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:45   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Hengeløkke. :irritert på egen svigermor i dag:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:50   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hengeløkke. :irritert på egen svigermor i dag:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:55   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hengeløkke. :irritert på egen svigermor i dag:


Neinei

Ikke i dag. Hun var snill å hadde de i helga da vi skulle i bursdag. enda hun hadde de forige helg og


Men jeg har dager hun og kunne ha fått hengeløkke

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:21   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Orkidé?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:24   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Vin?

Gode kremer/såper/parfyme?

Skjerf?

Hansker?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:26   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Hahaha, Fibi! Lager du en ekstra til min svigermor også? Litt stor løkke, tror jeg hun må ha.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:49   #8
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Slenger meg på her jeg også. Min svigermor har også bursdag snart. Hun er hele tre tiår eldre enn Hondas og det kompliserer egentlig gavekjøpet en del. Hengeløkke er hun egentlig alt for grei til å få, så jeg tror jeg står over den. Håper at det hagler inn med gode ideer til svigermødre i alle aldre her. (både til de kjekke og til de "slemme").

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:09   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Orkidé?

Må snike inne hos henne om hun enda har utav de vi fikk i fjor da svigerfar døde. Tror hun\vi fikk 6-7 stykker

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Vin?

Gode kremer/såper/parfyme?

Skjerf?

Hansker?

Takk for forslag

Hun sier bestandig vin (til oss og andre) men jeg vet etter at hun ble alene og vi solgte huset på øya så har hun en del vin, hun har sånn vin holder på kjøkkenet i innrednngen å måtte bytte ut de nye som var der med de gamle som sto i kjelleren. Så tror vin utgår.

Skjerf utror jeg og utgår ,for det skrikker hun en del av selv og kjøper. å de hun kjøper som hun ikke liker de får jeg

Tror jeg må se litt på parfymeri på kremer og sånt.
og gå på en veskebutikk eller no sånt å se på hansker.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:19   #10
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Svigermoren min ønsket seg skikkelig gode skinnhansker til bursdagen sin i fjor, og det kjøpte vi (svindyre). Hun ble kjempeglad!

De hanskene er forøvrig av det mykeste skinn jeg noensinne har vært borti!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 10:19   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

Turbo og snoopy laget hver sitt maleri til svigermor. Snoopy malte litt og så tok vi hand avtrykk rundt hele hehe.
Og turbo malte masse. Tok bilde av de men kamera ligger i bilen.

Så fikk hun en mikrofiber handstøv mopp. kjøpt på europris hun har sånn en gang kluter som er svindyre så jeg tenke miljø.
og mann hadde kjøpt henne en sko skje. som hun ønsket seg. og fikk en hos sin pappa og. så nå har svigermor 2. og håper hun ikke knekker de :kengg: sånn som med de andre


Svigermor ble veldig glad for bildene. Men tror vi må lære henne å si takk. Hun sa ikke takk eller noe til turbo og han var ganske fortvilevt for han viste ikke helt om bestemor likte kunstverket hannes. Men dagen etter på sa hun til han at det var det fineste kunstverket hun hadde sett

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 22-09-08 kl 11:04.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:01   #12
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøpelage til svigermor i bursdagsgave?

hva med klær, det faller alltid i god smak hos både min mor og svigermor. Finner ofte en topp, tynn jakke e.l. som kan passe på Vivikes.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no