Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-12, 14:27   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Jeg har tenkt å ha den sorte ASOS-kjolen som årets juleantrekk (julebord, julekveld, julewhatever) og trenger tips til hva jeg kan ha som tilbehør for å pynte opp og ned. Smykker? Veske? Sko? Jeg er ikke en storshopper, så hvis jeg skal kjøpe noe, må det være noe som jeg også har lyst til å bruke om fem år. Og jeg vil helst se og prøve live, så gjerne tips om ting i noe annet enn nettbutikker.


__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 14:45   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Følger med.
Jeg skal på hotelljulebord i år men har ikke tenkt å kjøpe noen egen kjole til det. De blir så sjelden brukt.
Jeg har en sort enkel bomullskjole som rekker til knærne, lurer på å bruke den og har tenkt å finne noen bling-bling store ødedobber som synes litt som kompensajson. Skal ta en titt på CMYK.
Og bruke glitrepenvesken min til. Håper på å komme billigst mulig unna.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 14:54   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Alt passer jo til en sort kjole. Jeg ville tenkt litt på egne farger osv. I prinsippet er det jo ikke alle som kler sort, og de trenger gjerne å sprite opp med farger. Jeg har kjøpt noen veldig tøffe gullpumps og har en gullclutch som passer til veldig mye forskjellig, og gjerne sort. Rødt er jo også veldig tøft, særlig i disse julebordstider, og kjempestilig med knall rød leppestift og neglelakk.

Siden det er en ermeløs kjole så hadde nok jeg selv følt for å ha et slags sjal over (er ikke superfornøyd med overarmene mine nemlig), men det er jo individuelt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 06:46   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.854
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Den kjolen er jo så enkel og ren i formen, du kan egentlig gjøre hva du vil med den. Hva vil du da? Søt og klassisk feminin med oppsatt hår, perlesmykker, sort clutch med sløyfe eller perler på og enkle sorte pumps i lakk? Røde høye hæler? En liten søt og fluffy pusete bolero i yndlingsfargen din? Er du gull eller sølv? Du kan jo ha sko fra Jeffrey Cambell og nagler på skinnarbåndet ditt også, hvis det er din greie? Eller feste en lilla silkeblomst på kjolen, ha lilla sjal og matche med lilla negler.
De fleste kjedebutikkene har et godt utvalg av partytøy og -tilbehør akkurat nå. Aldo, Zara og Mango hvis du er så heldig å ha dem i nærheten, ellers HM, Lindex, Bianco, Glitter, Kappahl, Cubus, Match og de andre kjedene. Lykke til - happy shopping!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 11:06   #5
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Takk for fine tips! Jeg har veldig enkel stil, men noe ørepynt, et eller annet å feste på kjolen, kanskje litt negllakk og en fin veske bør jeg kunne tåle. Hvilke farger bruker folk på neglene om dagen egentlig? Og hva kan jeg tåle som ikke har hatt på noe på årevis? Lipgloss er fortsatt å få tak i eller?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 11:27   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Lipgloss fins ja. Og den kjolen kan brukes på veldig mange forskjellige måter. Jeg brukte nettopp min med høyhælte svarte sko, et mangeraders kjede med ujevne hvite perler, og ikke så mye annet. Neglelakk fins i alle farger, fra betonggrå til mumiebeige og brokkoligrønn, selv skjønner jeg ikke hvordan det går an å overleve med neglelakk så jeg har naturelle negler uansett hvor mye jeg pynter meg ellers.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 12:46   #7
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Etter fem runder på et lokalt kjøpesenter endte jeg opp med en lebestift fra Clinique (som egentlig ser ut som en god gammeldags fargestift) og neglelakk. Hvordan i all verden jeg skal få neglelakken på fingrene på en ok måte, aner jeg ikke. Her hjelper det ikke med limpistol heller, tror jeg.

Jeg får grave litt i skuffene og se hva jeg har av smykker.

Men kjolen er bare så fin! Jeg har den i str 10 og skulle vel egentlig hatt den i 12, men det går.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 17:37   #8
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hvordan sprite opp den sorte ASOS-kjolen?

Røde, høyhelte sko og smalt rødt belte rundt midjen. Blir kjempeflott! Trenger ikke smykker i det hele tatt.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no