Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelper noe mot poser under øynene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-20, 11:34   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hjelper noe mot poser under øynene?

Jeg ser altså konstant trøtt ut fordi jeg er litt hoven under øynene. Finnes det noe som (virkelig) hjelper? I mitt hode lover kremer og sånt alltid her enn de holder, og virker mer på lommeboka enn på problemet. Jeg håper jeg tar feil. Alle tips mottas med takk.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 11:42   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Agurk?

Det er i hvert fall ikke dyrt å teste det ut.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 11:44   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Jeg opplever at det hjelper å "ikke ha vann i kroppen". For min del betyr det: a) Ikke menstruere b) Ikke spise salt mat. Første styrer man kanskje ikke så mye selv, med det å kutte ned saltinntaket opplever jeg som veldig greit. Kan kanskje verd et forsøk?

NB! Hvis du tror du har mye vann i kroppen bør du veie deg hver dag for å skjekke. Det er ingen som går opp 1-2 kg over natta - da er det vann. Veldig enkelt "triks" for å følge med.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 12:08   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

1Produkter med koffein _kan ha_ en drenerende effekt på hovenhet. Jeg bruker en gel nå - og er greit fornøyd mhp velvære og mulig bedring, men ser generelt så sliten og dradd ut om dagen, at jeg tror nesten ingenting hjrlper.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 12:18   #5
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Ehm, nok søvn?

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 12:20   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Jeg har aldri funnet noe som hjelper så si ifra om du gjør. Men jeg tror at det for mitt vedkommende handler om fettansamlinger for jeg hadde poser under øynene selv da jeg var 1-2 år gammel. Og det er det vel bare kirurgi som hjelper mot.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 13:16   #7
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Iskaldt vann på øynene om morgenen hjelper hvis jeg har sovet lite/drukket for lite vann/spist for mye salt mat.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 13:41   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg opplever at det hjelper å "ikke ha vann i kroppen". For min del betyr det: a) Ikke menstruere b) Ikke spise salt mat. Første styrer man kanskje ikke så mye selv, med det å kutte ned saltinntaket opplever jeg som veldig greit. Kan kanskje verd et forsøk?

NB! Hvis du tror du har mye vann i kroppen bør du veie deg hver dag for å skjekke. Det er ingen som går opp 1-2 kg over natta - da er det vann. Veldig enkelt "triks" for å følge med.

Jeg tror ikke jeg har vann i kroppen. Jeg mister vekt om natta ved å gå på do og gjennom hud og pust, antar jeg. Ang. saltinntak har jeg nok et forbedringspotensiale, om ikke veldig stort.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

1Produkter med koffein _kan ha_ en drenerende effekt på hovenhet. Jeg bruker en gel nå - og er greit fornøyd mhp velvære og mulig bedring, men ser generelt så sliten og dradd ut om dagen, at jeg tror nesten ingenting hjrlper.

Hva slags produkter snakker vi om da, har du noen link(er)?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Ehm, nok søvn?

Jeg sover nok - 7-8 timer. Det er ikke fordi jeg er trøtt, jeg bare ser trøtt ut. Alder er nok en greie her, tror jeg. Dessverre.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Iskaldt vann på øynene om morgenen hjelper hvis jeg har sovet lite/drukket for lite vann/spist for mye salt mat.

Der kan jeg være flinkere, både med salt og kaldt vann i ansiktet.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 13:47   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Koffein. Jeg kjøpte rett før koronaen sendte meg på evig hjemmekontor og jeg ble lat. Synes den var oppfriskende og tror den hjalp litt på posene under øyet. Det er ingenting som hjelper på de teposene lengre ned som er medfødt.

https://www.blivakker.no/product/305...kaArxwEALw_wcB

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 13:54   #10
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Koffein. Jeg kjøpte rett før koronaen sendte meg på evig hjemmekontor og jeg ble lat. Synes den var oppfriskende og tror den hjalp litt på posene under øyet. Det er ingenting som hjelper på de teposene lengre ned som er medfødt.

https://www.blivakker.no/product/305...kaArxwEALw_wcB

6 ml, 649 kroner? Er det trykkfeil? Eller er jeg bare ukjent med "fagområdet"?

Teposene lenger nede:

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 14:21   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

6 ml, 649 kroner? Er det trykkfeil? Eller er jeg bare ukjent med "fagområdet"?

Teposene lenger nede:

Beklager å tipse om så dyrt produkt. . Tror jeg fikk den på salg til 550,-, må ha følt meg rik eller desperat den dagen.

Men så er det denne fra The Oridnary til 89,-. Har kjøpt denne også, da den første aldri blir kjøpt igjen. Men har ikke testet den selv ennå. Tilbakemeldingene er ymse, men billig nok til å testes.

https://www.blivakker.no/product/312...YaArkeEALw_wcB

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 14:55   #12
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Beklager å tipse om så dyrt produkt. . Tror jeg fikk den på salg til 550,-, må ha følt meg rik eller desperat den dagen.

Men så er det denne fra The Oridnary til 89,-. Har kjøpt denne også, da den første aldri blir kjøpt igjen. Men har ikke testet den selv ennå. Tilbakemeldingene er ymse, men billig nok til å testes.

https://www.blivakker.no/product/312...YaArkeEALw_wcB

Dyrt tips er bedre enn ingen tips, takk uansett. Jeg ble bare litt satt ut et øyeblikk. Nå venter jeg på et desperat-øyeblikk - så prøver jeg. Kanskje. Eller, jeg tror jeg prøver den fra The ordinary, jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 14:59   #13
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Terapeuttime og lære seg å leve med det.
Var det ikke en tid det var trendy å bruke krem mot opp på nå husker jeg ikke hva det heter, men det får guden til å trekke seg sammen

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 15:14   #14
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Terapeuttime og lære seg å leve med det.
Var det ikke en tid det var trendy å bruke krem mot opp på nå husker jeg ikke hva det heter, men det får guden til å trekke seg sammen


Hemoroidekrem var en greie etter at Jan Thomas tror jeg det var tipsa om det på GMN.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 15:24   #15
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hemoroidekrem var en greie etter at Jan Thomas tror jeg det var tipsa om det på GMN.

Ja det var det.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 15:46   #16
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hemoroidekrem var en greie etter at Jan Thomas tror jeg det var tipsa om det på GMN.



Tror jeg dropper det, altså.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 16:47   #17
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

https://www.vichy.no/Hudpleie/Min%c3...89/p27035.aspx

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 17:47   #18
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Den ser lovende ut. For er det ikke fukt vi mister med årene, og mer utsatt hvis vi jobber foran skjerm hele arbeidslivet?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-20, 18:08   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Jeg fikk en sånn her i gave nylig. Anbefalt bruk er to ganger pr uke, men jeg har bare prøvd én gang hittil, så kan ikke rapportere om noen endring foreløpig.
https://www.marykay.com/en-us/produc...0-pairs-302099

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 13:48   #20
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper noe mot poser under øynene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Beklager å tipse om så dyrt produkt. . Tror jeg fikk den på salg til 550,-, må ha følt meg rik eller desperat den dagen.

Men så er det denne fra The Oridnary til 89,-. Har kjøpt denne også, da den første aldri blir kjøpt igjen. Men har ikke testet den selv ennå. Tilbakemeldingene er ymse, men billig nok til å testes.

https://www.blivakker.no/product/312...YaArkeEALw_wcB

I dag har den fra The Ordinary ankommet min postkasse. Nå er jeg spent på om den hjelper noe. Jeg har ikke trua, men 89,- var verdt et forsøk. Og disse agurkskivene - har det noe for seg eller er det bare ei gammel myte?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no