Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Korpsfolk - hva er din favorittmarsj?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-20, 12:42   #41
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korspfolk - hva er din favorittmarsj?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kronprinsparets bryllupsmarsj er en av mine favoritter. Har ikke spilt den i gata, men på konserter.

I gata blir jeg helt varm om hjertet og nesten på gråten når vi nærmer oss rådhusplassen og spiller bysangen vår. Finnes neppe på spotify.

Den kan jeg ikke si jeg hadde hørt før. Jeg ble ikke sånn umiddelbart overveldet. Men varm om hjerte og nesten på gråten, ja det er en følelse jeg kjenner godt fra litt høytidelige settinger med en god marsj (eller nasjonalsangen. )

Jeg må si at jeg liker veldig god Sousa-type marsjer. Og tunge konsertmarsjer i moll.


Sist redigert av banana : 18-04-20 kl 13:11.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 16:24   #42
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korspfolk - hva er din favorittmarsj?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg elsker King Size! Den er vanvittig kul med all grovmessingen.


(Kilde: youtube.com)


]

Denne! 🥰

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 02:54   #43
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korpsfolk - hva er din favorittmarsj?

https://youtu.be/CehrebJX5qc

Pan American, en spansk marsj

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 10:18   #44
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korpsfolk - hva er din favorittmarsj?

Arnhem av Albert E. Kelly

https://open.spotify.com/track/69hXu...SC-yh-S76WgWNg

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no