Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva med 17. mai da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-20, 09:49   #41
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Heh. Kom på nå at guttungen min jo også spiller i et voksenkorps. Greit å slippe så mye marsjering på én dag da.

Men de skal marsjere, og kanskje vi må opp kl 6 eller når det nå er (det er mannen og ikke jeg som kjører!) for å spille på flaggheising likevel.

Har dere fått bekreftet at de skal marsjere, altså? Jeg skjønner ikke hvordan det er praktisk mulig, er det bare voksenkorpsene som skal det da? Vi har ikke fått beskjed ennå, men jeg ser ikke for meg at skolekorpset og drillen får lov til å øve før 17. mai, og da blir marsjering... interessant.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 09:52   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Champagnefrokost har aldri vært min greie. Ikke champagne i det hele tatt egentlig, men jeg har veldig lite lyst på alkohol til frokosten i noen form. Men tenker uansett at vi inviterer svoger med samboer på en skikkelig festbrunch med masse godt, hvis de ikke har andre planer. Hjemmebakt fletteloff, croissanter, eggerøre og røykelaks, spekemat, hjemmelaget syltetøy, gode oster ... Ikke for tidlig, det eneste positive dette året er jo at vi kan sove lenge. Samboeren truer med at vi alle må kle oss i bunader, så det er mulig vi gjør det. Ser for meg :synsk: at det kan bli en slags landsdekkende nasjonalsang på alle verandaer på et bestemt klokkeslett, i tilfelle deltar vi på det, og hører på det Kongen sikkert skal si på TV. Fryseren skal fylles med pinneis, som det gis ubegrenset tilgang på, også hadde det vært gøy å kjøre på med sekkeløp, kasting på blink, og andre typiske skolegårdsaktiviteter i hagen for hele familien, fordi vi selvsagt skal ha fint vær. Så tar vi grilling til middag (fortsatt antar fint vær), pavlova til dessert som vanlig, også tenker jeg vi bytter til turklær på kvelden og går på en av toppene i marka, kanskje overnatter i telt, hengekøyer eller gapahuk (nevnte jeg at vi skal ha fint vær?).

Tenker det skal bli bra uansett.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 09:58   #43
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Imponert om du drar med hele familien ut i marka natt til en skole- og arbeidsdag, My!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 10:07   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Imponert om du drar med hele familien ut i marka natt til en skole- og arbeidsdag, My!

Vi bor nært marka. Men om vi ikke lenger har hjemmekontor og hjemmeskole, så dropper vi vel overnatting, og tar bare en kveldstur.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 10:22   #45
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Vi hadde planlagt å se på prosesjonene i byen og så ta på turklær og gå på fjellet.

Nå tror jeg at det blir lang champagnefrokost med bunader og pynt. Og så turklær og fjell. Og kanskje grilling på kvelden.

Jeg kommer til å savne sentrum og toget. Men det blir en fin dag uansett og feire skal vi absolutt. I år er jeg mer enn noensinne klar til å feire Norge og grunnloven og velferdsstaten og alt vi er så heldige å ha.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 10:32   #46
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Denne går rundt på Facebook for tiden:

Sitat:

Her er en mail fra smittevernoverlegene her i Stavanger-regionen:

17 mai 2020. Smittevernråd for musikkorpsene

Smittevernråd for regionens musikkorps i anledning 17. mai feiringen 2020.

Etter drøfting med smittevernoverlegene i Stavanger, Randaberg, Sola, Sandnes og Klepp i dag er der enighet om å gi følgende råd:

Korpsmusikk er et kulturbærende element i nasjonens markering av 17. mai.

Korpsene kan bidra til 17. mai feiringen i Stavanger og omliggende kommuner.

Korpsene kan gjerne stille i mindre grupper når anledningen gjør dette mulig og naturlig (punktkonserter for eksempel utenfor utvalgte institusjoner eller ved spesielle anledninger).

Når det gjelder marsjering og musikk i gatene er det etter en totalvurdering forsvarlig at korpsene stiller tutti (alle).

Betingelsen er at smittevernet ivaretas gjennom at korpsledelsen ser til at musikantene inntar formasjoner slik at 2 m regelen etterleves så langt som mulig. Det påhviler også korpsledelsen å medbringe hånddesinfeksjonsmidler til de tilfellene dette måtte være nødvendig.

Det er også slik at grunnleggende smitteverntiltak følges: Ingen musikanter kan delta om de har symptomer på luftveissykdom, rutiner for hånd,- hoste og nysehygiene forutsettes fulgt.

17. mai arrangøren informerer innbyggerne slik at befolkningen IKKE tar oppstilling langs rutene, men heller bejuble musikantene fra trygg avstand såvel til korpsene som til andre borgere.

Harald Bjørnestad

Spes. allm. med og samf. med.

Overlege

Fagstab samfunnsmedisin

Helse og velferd

Arne Rettedalsg. 12

4008 Stavanger

Men, det er jo ikke bare å marsjere på 17. mai uten øving. Musikkorpsforbundet prøver å få presset frem en løsning, og har endelig kommet seg på riksdekkende media nå.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 10:37   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

I fjor hadde vi en veldig hyggelig frokost med familien, jeg tipper det blir en slags versjon av det i år også.

Jeg syns det er utrolig leit at barnetoget i Oslo er avlyst. Altså, jeg forstår det godt og har sett det komme, men jeg syns det toget har en så sterk og fin symbolsk verdi. Det at vi feirer landet vårt med fokus på barna framfor militærparader syns jeg er så utrolig fint. Selvsagt er det en pesete dag, man må opp tidlig, gå mange mil i klær og sko ikke bygget for det, det er bråkete, trangt og veldig "påtvunget". Men allikevel en veldig fin dag, syns jeg. Jeg liker NRKs reportasjer fra barnetog fra fjern og nær, og med det massive barnetoget i Oslo i sentrum. Jeg syns det er veldig flott.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 10:54   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Vi, korpset jeg er leder for altså, pleier ha en øving helg bp i april hvor de får prøvd og evt byttet uniform, min lå ha lenger bukse, og øve på marsjering. Det trengs jo. Og enda mer når de skal ha 2 meters avstand, god displinninsvibgene da. Ja, og krevende ettersom de ikke kan øve på hovedveien og de fleste andre veier er ikke sånn veldig mange i bredden når de skal ha 2 meter....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:07   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Har dere fått bekreftet at de skal marsjere, altså? Jeg skjønner ikke hvordan det er praktisk mulig, er det bare voksenkorpsene som skal det da? Vi har ikke fått beskjed ennå, men jeg ser ikke for meg at skolekorpset og drillen får lov til å øve før 17. mai, og da blir marsjering... interessant.

Ikke annen bekreftelse enn at lokalavisen har skrevet denne artikkelen. Og korpset har bekreftet at de skal.

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/...orps-pa-17-mai

Vet ikke om dette er en betalingsartikkel, men smittevernoverlegem sier følgende:

Korpsene kan bidra til 17. mai feiringen i Stavanger og omliggende kommuner.

Det melder 17. mai-komiteen i Stavanger i en pressemelding onsdag.

Korpsene kan gjerne stille i mindre grupper når anledningen gjør dette mulig og naturlig, for eksempel ved å ha konserter utenfor utvalgte institusjoner.

Når det gjelder marsjering og musikk i gatene, er det etter en totalvurdering forsvarlig at korpsene stiller med alle musikantene.

Betingelsen er at smittevernet ivaretas. Korpsledelsen må se til at musikantene kan holde to meters avstand så langt som mulig. Lederen må også ha med desinfeksjonsmidler til de tilfellene dette er nødvendig.

Det er også slik at grunnleggende smitteverntiltak følges: Ingen musikanter kan delta om de har symptomer på luftveissykdom, rutiner for hånd,- hoste og nysehygiene forutsettes fulgt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:14   #50
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Jeg har prøvd å foreslå for minsten at han og pappaen skal stå utenfor gamlehjemmet over gata for oss og spille "Ja vi elsker".

Skogstur høres bra ut. Hvis været er bra, og alle er friske, kunne vi kanskje invitere moren min til grilling ute hos oss (hun bor i nabolaget). Da vil det ha gått såpass lang tid siden hun var her sist at det gir dagen et spesielt preg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:23   #51
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Ville skulle gått med klassen for første gang i år, tidligere har hun gått med korpset og da med andre skoler. Og siden hun er 7.klassing, var det deres tur til å ha flaggborgen...

Det blir en veldig rar 17.mai, foreløpig aner jeg ikke hva vi finner på.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:34   #52
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Champagnefrokost har aldri vært min greie. Ikke champagne i det hele tatt egentlig, men jeg har veldig lite lyst på alkohol til frokosten i noen form.

Enig i det, det er derfor jeg foretrekker champagnebrunch :skål:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:35   #53
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Takk, Siritk og Hyacinth! Det er interessant, men jeg ser ikke hvordan vi skal kunne gjennomføre det. Drillen har for så vidt hatt marsjtrening på zoom og de eldste kan jo marsjene, men vi har ikke øvd sammen med korpset.. Ikke har vi tilgang til materialrommet så vi får sjekket om vi har uniformer til de som ikke har eller nye til de som trenger det. Nuvel, vi finner ut av det.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:44   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Ser nå at vi har limt inn det samme. Jaja.

Jeg fniser litt over at man i korpsene skal sprite hender og nyse i albuen, men jeg kan egentlig ikke tenke meg NOE mer smittsomt enn å blåse og pese i blåseinstrumenter generelt. For ikke å snakke om alt spyttet som skal tømmes...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 11:45   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Fikk forøvrig melding om at årets NM er avlyst as we speak.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 13:05   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Jeg tror ingen i hele verden (Norge) bryr seg om om marsjeringen og klagen/samspillingen blir dårlig bare man får sett og hørt et korps live. Jeg drømmer om korps som marsjerer forbi oss på gaten også kan vi leke kongefamilien og vinke fra vinduer og balkonger.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 13:39   #57
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg tror ingen i hele verden (Norge) bryr seg om om marsjeringen og klagen/samspillingen blir dårlig bare man får sett og hørt et korps live. Jeg drømmer om korps som marsjerer forbi oss på gaten også kan vi leke kongefamilien og vinke fra vinduer og balkonger.

Enig! De kan gå akkurat som de vil, det kan låte surt, ustemt og være i utakt. Jeg tror de fleste vil sette stor pris på det uansett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 15:21   #58
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

En ting er hva publikum mener, men det er ikke så ok å sende ut en haug med usikre unger for å spille i gatene hvis de virkelig ikke føler at de behersker verken notematerialet, samspillet eller noe annet. Jeg synes korpsene skal få slippe i år.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 15:23   #59
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

17. mai blir det. Det går ikke direkte fra 16. til 18. mai. (Sorry, jeg klarte ikke la være. )

Hahaha, jeg hadde tenkt å skrive det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 15:26   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

En ting er hva publikum mener, men det er ikke så ok å sende ut en haug med usikre unger for å spille i gatene hvis de virkelig ikke føler at de behersker verken notematerialet, samspillet eller noe annet. Jeg synes korpsene skal få slippe i år.

Gammel jegermarsj er virkelig ikke avansert (I likhet med mange typiske 17. mai-marsjer.)


Sist redigert av Hyacinth : 16-04-20 kl 18:13.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no