Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Briller og øredobber sammen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-12, 13:35   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Personlig synes jeg Mira hadde sett bedre ut uten øredobber til disse store og iøyenfallende brillene. Eller, en liten gulldings på øreflippen synes jeg kanskje hadde vært ok, men hengende blingbling ville jeg ikke valgt. Hun har jo et pent ansikt som jeg synes kommer best til sin rett uten øredobbene. Men jeg liker godt enkelt og naturlig, det er jo smak og behag oppi dette også.

Jeg er ikke helt enig; jeg syns øredobbene hennes er fine. (Jeg syns derimot at brillene er aldeles skrekkelige og alt for store, så jeg hadde skippet brillene, men beholdt øredobbene i hennes tilfelle.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 13:47   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ikke helt enig; jeg syns øredobbene hennes er fine. (Jeg syns derimot at brillene er aldeles skrekkelige og alt for store, så jeg hadde skippet brillene, men beholdt øredobbene i hennes tilfelle.)

enig der ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 13:49   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Men hvis man nå først har stygge briller, så kan man jo henge på et par øredobber med masse bling, i håp om at folk ser på dem i stedet. Hadde hun tatt av øredobbene, ville man jo knapt hatt noe annet sted å feste blikket enn på brillene.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 13:49   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvis man nå først har stygge briller, så kan man jo henge på et par øredobber med masse bling, i håp om at folk ser på dem i stedet. Hadde hun tatt av øredobbene, ville man jo knapt hatt noe annet sted å feste blikket enn på brillene.

Godt poeng.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 14:06   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Meget godt poeng

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 20:02   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Etter å ha startet denne tråden kunne jeg ikke unngå å legge merke til at damen som ekspederte meg på apoteket i dag ihvertfall ikke har de samme skruplene som meg. I tillegg til briller med kjempebrede stenger med masse bling på, hadde hun også noen av de største og mest utagerende øredobber jeg har sett, en skinnreim med et digert hjerte surret mange ganger rundt halsen, store ringer OG et par armbånd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 20:06   #27
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Jeg har også brukt briller så lenge at det for meg er mer noe nødvendig jeg putter på meg som undertøy og sko. Bruker øredobber hver dag, men for tiden bruker jeg små øredobber. Tidligere brukte jeg mye stort i ørene, og har aldri tenkt på at det kræsjer med brillene.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 21:46   #28
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ikke helt enig; jeg syns øredobbene hennes er fine.


Jeg mente ikke at øredobbene ikke var fine. Bare at de ble for mye sammen med de brillene. Jeg forutsatte at hun skulle ha brillene på. Men øredobber uten briller hadde vært fint, enig i det.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 21:50   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Det har jeg aldri tenkt over. Om ikke annet har jeg nå lært at selv vakre Mira Craig kan se rar ut.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 22:43   #30
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I ørene?


Poenget var ihvertfall at jeg dropper brillene når jeg skal ha sminke og mye smykkegreier. Det matcher jo aldri.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 17:59   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

I dag kjøpte jeg nye og litt store øredobber, ikke kjempestore men store til å være meg. Og da kom jeg til å tenke på denne tråden. Det viser seg at to år etter har jeg blitt mer vant til å ha briller, og ser ikke på briller + øredobber på samme måte lenger i det hele tatt. Har også byttet briller i denne perioden, men alle brillene mine har vært av den enkle typen uten stæsj på stengene. Så nå er det øredobber igjen, og jeg ser at det er som Skilpadda og andre langtidsbrillebrukere sa.

Ja, om noen lurte.

Å droppe brillene når jeg skal ha sminke og smykker er ikke noe alternativ. Da ser jeg ikke noe. Og sminke har jeg jo hver dag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 23:34   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av isola, her.


Poenget var ihvertfall at jeg dropper brillene når jeg skal ha sminke og mye smykkegreier. Det matcher jo aldri.

For mange av oss er ikke det å droppe brillene noe alternativ.

Og jeg sminker meg, pynter meg og gjør som jeg vil likevel. heldigvis.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 23:45   #33
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Litt morsomt at denne tråden kom opp igjen akkurat nå, siden jeg har hentet brillene mine i dag, og har stått litt foran speilet og lurt på om jeg blir nødt til å droppe øredobber framover. Ikke noe dill på stengene hos meg heller, så jeg får satse på at ørepynt går bra, selv om det føles litt mye nå i starten.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 23:48   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Ja det er virkelig helt merkelig hvordan det forandret seg for meg. Jeg syntes det var SÅ rotete med briller og øredobber sammen - nå set det helt naturlig ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 23:56   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Hm. Denne tråden minnet meg om at jeg MÅ bli flinkere til å bruke brillene mine. Kjøpte dingleøredobber i påsken, etter å kun ha brukt sånne som sitter helt fast i flere år. Men har enda ikke prøvd dem sammen med brillene.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 00:06   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Nå trodde jeg denne tråden hadde kommet opp igjen pga Mia Gundersen, som de siste ukene har hatt en helt ubetalelig kombo av briller og skulderlange, frynsete øredobber i Norske talenter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 00:09   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Hoho, det er IKKE sånne øredobber jeg har kjøpt!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 19:33   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja det er virkelig helt merkelig hvordan det forandret seg for meg. Jeg syntes det var SÅ rotete med briller og øredobber sammen - nå set det helt naturlig ut.


Det blir en vanesak

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 15:08   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Etter åtte år med briller så tenker jeg ALDRI på dette lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 15:18   #40
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Briller og øredobber sammen

Jeg ble litt nå. Jeg tenkte at nå var det ENDA en ting jeg har tabbet meg ut på.
Jeg bruker briller, dingleøredobber hver dag (med mitt trillrunde fjes, og lite slanke ramme så forsvinner små faste øredobber helt) og bruker sminke. Og neglelakk også, bare for å hive på mer. Men jeg bruker det JEG trives med, så får andre bare laøle meg rar eller merkelig.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no