Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-16, 08:32   #41
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Joda, egentlig fine ballader med litt riff eller sting i er bra. I går kveld ryddet jeg og vasket huset til denne nye spillelista mi. *alenehjemme*

Nevnte "power ballads" spesifikt for jeg vet det var veldig mange fine på 80-90 tallet, men så var det å huske dem da. Har hatt hyggelig gjenhør med mange sanger som har gått i glemmeboken, men som teksten bare kommer trillende ut av hodet på meg. Herlig!

Dere har alle vært til veldig god hjelp!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 10:04   #42
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Fish (han fra Marillion) med Cliché og Gentlemans excuses.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 10:40   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Cutting Crew - I just died in your arms tonight

Eller enda bedre fra dem: I've been in love before.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 14:30   #44
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Skid Row - I'll remember you.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 13:28   #45
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Denne tråden har stått på skal-høre-på-lista mi i flere år. Jeg kommer ikke gjennom alt nå, men lurer på om "Engler i sneen" med Jonas Fjeld og Lynni Trekrem kan regnes som power ballade, eller er det en definisjon jeg ikke har fått med meg?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 19:22   #46
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Haha, nå så jeg denne tråden, begynte å lese, og tenkte "Scorpions? Not so much!" og så oppdaget jeg at det hadde jeg skrevet i 2016 også.

Radio Norge har dessverre spilt mange av låtene i denne tråden sønder og sammen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 20:30   #47
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Haha, nå så jeg denne tråden, begynte å lese, og tenkte "Scorpions? Not so much!" og så oppdaget jeg at det hadde jeg skrevet i 2016 også.

Radio Norge har dessverre spilt mange av låtene i denne tråden sønder og sammen.

Heldig for meg at jeg ikke hører på radio da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 20:39   #48
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Heldig for meg at jeg ikke hører på radio da.

Mannen min synes at Radio Norge er den perfekte bakgrunnsstøy når han kjører bil. De spiller mye bra musikk fra way back - men de har de samme sangene på repeat og da kan man altså faktisk bli lei. Selv av sanger man trodde man kom til å elske for alltid.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 22:25   #49
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Haha, nå så jeg denne tråden, begynte å lese, og tenkte "Scorpions? Not so much!" og så oppdaget jeg at det hadde jeg skrevet i 2016 også.

Radio Norge har dessverre spilt mange av låtene i denne tråden sønder og sammen.



Mens jeg fikk en rekke sanger som automatisk poppet opp, men jaggu hadde jeg allerede foreslått dem.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 12:44   #50
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Herlig tråd med mange gode musikk-minner
Mange av mine favoritter er nevnt, men savner "Lady In Black" av Uriah Heep

Er "Every rose has its Thorn" med Poison og "Bye bye Johnny" med Return nevnt?

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 13-04-20 kl 12:51.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 17:22   #51
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Quireboys - I don't love you anymore.

Den høyrte eg på då eg hadde skikkelig kjærlighetssorg som 13-åring.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 17:34   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Marillions "Jigsaw" er fantastisk. MYE bedre en Kayleigh, som mange elsker. Synes nu jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 23:12   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

Det å sjekke anbefalingene og å få inn låter på spillelista mi tar tid. Jeg er kommet til innlegg 16.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-21, 13:33   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fylle en spilleliste med power ballads (på godt norsk)

So Long Marianne med First Aid Kit må da regnes som en poweballade, ja?
Edit for å legge inne lenke.


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av Strå : 20-12-21 kl 15:14.
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no